Kuinka paljon laitan palkkatoiveeksi?
Kyseessä myyntireskontra-asiantuntijan työ. Työkokemusta vastaavasta työstä mulla 9 vuotta, koulutukseltani tradenomi. Muuta työkokemusta noin 5 vuotta. Julkinen työnantaja, iso kansainvälinen yritys.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
4300€/kk
Heh.. ap
Jos ap olis mies, se ei pyöris palstalla kyselemässä ja hekottelemassa vaan olis lyöny toiveejs 5000€/kk - ja myös sais sekä työpaikan että palkan.....
Tradenomina mä en lähde töihin alle 5000e/kk palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap olis mies, se ei pyöris palstalla kyselemässä ja hekottelemassa vaan olis lyöny toiveejs 5000€/kk - ja myös sais sekä työpaikan että palkan.....
Ai, kuinka niin? Ei kukaan tuollaista palkkaa maksa tuosta työstä. Itse kun jäin aikoinaan äitiyslomalle nykyisestä työstä, niin työnantaja sanoi ettei missään nimessä ota miespuolista tuuraajaa, koska työ soveltuu paremmin naiselle. Voinhan mä tietty pistää toiveeksi 5000, mutta sitten on turha odotella kutsua haastatteluun. Keskipalkka on kuitenkin sen 2600. ap
Mitä tarkoittaa "myyntireskontra-asiantuntija", jotain siis paljon spesiaalimpaa kuin tavallinen myyntireskontran hoito (, jossa palkkaus 2200-2700e/kk riippuen työpaikasta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, kuinka niin? Ei kukaan tuollaista palkkaa maksa tuosta työstä. Itse kun jäin aikoinaan äitiyslomalle nykyisestä työstä, niin työnantaja sanoi ettei missään nimessä ota miespuolista tuuraajaa, koska työ soveltuu paremmin naiselle. Voinhan mä tietty pistää toiveeksi 5000, mutta sitten on turha odotella kutsua haastatteluun. Keskipalkka on kuitenkin sen 2600. ap
Sano että oot vähän semmoinen lammas että teet vaikka ilmaiseksi, kunhan pääsisit töihin.
3050 €/kk. Sulla on työkokemusta ja koulutus, tästä voi lähteä keskustelemaan, todennäköistä voi olla, että tinkaavat vähän alaspäin. Naiset muutenkin arastelee pyytää palkkatoiveita enemmän kuin miehet.
Sanoisin että 3000e on aika napakka.
En tunne alaa yhtään, mutta eikö tämä yleensä mene niin, että katsotaan tilinauhasta omaa edellistä palkkaa ja pyydetään siihen 10-20% lisää. Tai, jos tilanne ei salli tätä, katsotaan tilastosta alan yleiset lähtö- tai keskipalkka, riippuen siitä, kummassa asemassa olet.
4300€/kk