Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

27€ seuraavaksi 30 päiväksi.

Vierailija
07.03.2016 |

Jouduin poikkeuksellisesti hankkimaan lääkkeitä ja käymään lääkärissä, eli tämän verran jäi käteen. Vähän kyllä itkettää, sillä rahaa tuskin mistään saan. Olen opiskelija, joten sossusta ei tule pennin hyrrää. En myöskään ole oikeutettu opintolainaan, jos joku siitä alkaa naputtamaan, sillä en saa perus opintotuki+asumislisää. Mitä helvettiä mä syön seuraavan kuukauden ajan?
P.S. kiitti kela kun leikkasitte tuista.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukaksi kyllä  vetää, mutta nyt varmaan olis hyvä hetki kaivella niitä kaappeja, ja laittaa vaikka facen kirppikselle myyntiin ylimääräistä turhaa roinaa... Varmaan silleen muutaman kympin saat...

tsemiä! tiedän tunteen! Itse aikanaan olin aina viikonloput syömättä, kun ei ollut rahaa ruokaan.. eikä pienessä opiskelija kaupungissa ollut töitäkään, vaikka niitä koitti hakea.

Vierailija
22/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskuri-treffit, äkkiäkö nyt satasen tienaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpyläjauhopussi ja paketti kuivahiivaa maksaa n. 5 €. Siitä saa yksi henkilö kuukauden leivät. Jos sinulla ei ole pakastinta, kuivata satsin viimeiset korpuiksi. Paketillinen leipärasvaa tarvitaan kyllä seuraksi. Pussillinen perunoita ei maksa juuri mitään, tee niistä muusia tai uunilohkoperunoita ja jotain punaisten lappujen lihaa seuraksi. Litran purkki maustamatonta jogurttia ja rasiallinen kananmunia ovat myös kannattavia ostoksia. Jotain sinulla varmaan on myös kaapeissa.

Ihan oikeasti käy siellä sossussa tai soita vanhemmillesi tai sisaruksillesi ja pyydä heiltä pari kymppiä. Itse saisin kyllä facebookkirppismyynnistäkin muutaman kympin tiristettyä, mutta ainusta en tiedä.

Vierailija
24/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tilanteessa keräisin pulloja (voi olla toki tähän aikaan vuodesta vähän haastavaa) tai sitten menisin dyykkaamaan iltasella. Myös ruokajonossa kävisin ja jos kouluruokailu on (siis ilmainen niinkun perus amiksissa tms) niin siellä söisin joka päivä niin paljon kun pystyn.

Vierailija
25/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot yhtään isommasta kaupungista niin hädän hetkellä jos omatunto sallii niin pistä ihmeessä jonnekkin Facen kirppisryhmään (paikalliseen) viestiä sun hädästä, kyllä ihmiset auttaa ja voi laittaa pari euroa rahaa tai lahjoittaa ruokaa. Jos oot Helsingistä niin mä voisin kyllä avustaa esim jollain ruokakassilla vaikka en nyt itsekään mikään varakas ole. Femmallakin saa kaupasta jo ihan hyvin perusjuttuja.

Vierailija
26/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä opintotukea saa vaikka asuisi kotona tai avokin luona.

Ap katosi jostain kumman syystä...

Vierailija
27/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin puurohiutaleita, sämpyläjauhoja, margariinin, perunoita, porkkanoita, sipulia, tomaattimurskaa, riisiä, kuivattuja linssejä ja kananmunia. Jos jää vielä rahaa niin maustamatonta jugurttia ja raejuustoa. 

Vierailija
28/28 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävisin tuossa tilanteessa kahdeksana päivänä eli pari kertaa viikkoon syömässä massun täyteen opiskelijaravintolassa á 2,60 e. Lopuilla rahoilla ostaisin kaurahiutaleita, makaronia ja jauhelihaa ja lukisin iltarukouksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän