Naisen vartaloihanne...
Sain tänään noottia "tiimalasivartalostani". Minulla on suurehkot rinnat, todella kapea vyötärö ja synnyttäjän lantio (85cm/45cm/82cm).. Vartaloani haukuttiin rumaksi, ja näytän kuulemma tyrkyltä.
Siis miehet hoikka, tiimalasi vai uhkea?
Kommentit (9)
Mulla vähän vastaava kroppa. Ihan tarkoituksella koitan olla korostamatta E/F-kuppejani, en halua herättää huomiota. Valitettavaa ehkä joo, mutta kyllä mä tyrkyltä tisseineni todella helposti näyttäisin.
45 cm??? No tuo näyttää jo varmasti tosi luonnottomalle.
T. Kapea vyötärö 62 cm
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Emssu kirjoitti:
Sain tänään noottia "tiimalasivartalostani". Minulla on suurehkot rinnat, todella kapea vyötärö ja synnyttäjän lantio (85cm/45cm/82cm).. Vartaloani haukuttiin rumaksi, ja näytän kuulemma tyrkyltä.
Ehkä olet tyrkky? Pukeudut niin, että korostat itseäsi rumasti ja luonteesi on ikävä. Hyvin mahdollista. Kannattaa siis miettiä minkälaista palautetta tulee ja yrittää muuttaa asioita jos ei halua aina olla tyrkky. Kuinka vanha muuten olet?
Vierailija kirjoitti:
45 cm??? No tuo näyttää jo varmasti tosi luonnottomalle.
T. Kapea vyötärö 62 cm
Maha sisään vedettynä ja mittanauha kireänä tuo luku ap:n on teinitypykälle mahdollinen, mutta normaali tilanne se tuskin on. Ap on aavistuksen turha tapaus ja normaalit miehet varmasti karttavat tällaista tapausta. Mutta jokainen tavallaan, pitää antaa kaikkien kukkien kukkia, omituistenkin. :)
Kusetusta. Aikuisella ei voi olla noin kapea vyötärö
Emssu kirjoitti:
Vaikutat oikein pantavalta ja itse tykkään tällainen vartalo on myös todella kaunis.
http://www.reginapiil.com/new-gallery-1/
En usko nootista. Tulit tänne vain kuulemaan kehuja miten kaikki haluavat vartalosi.
Ja oikeasti, miehetkin tykkäävät eriasioista. Toiset uhkeista, toiset tiimalasivartalosta, toiset treenatuista ja toiset laihoista.