Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten harhaluulo pariutumisessa

Vierailija
06.03.2016 |

Naiset luulevat, että korkea koulutus nostaa heidän arvoa parisuhdemarkkinoilla. Minä kerron teille totuuden: Ei nosta. Ei ketään miestä kiinnosta se mikä koulutus naisella on. Ainoat asiat mitkä naisessa kiinnostaa ovat ulkonäkö, kokemattomuus (ei saa olla harrastanut yhden yön juttuja) ja luonne.

Terveisin korkeasti kouluttautunut mies.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot jostain perämetsän yliopistosta, niin et paljoa eroa amiksesta..

Vierailija
42/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos siinä akateemisessa naisessa tulisikin vain se koulutus. Mutta kun koulutusta seuraa lähes poikkeuksetta uskomaton pätemisen tarve, bättre folk tason harrastukset, ja muutekin sellainen liika yritäminen ja näyttämisenhalu. Täältä pesee olen akateeminen! Tämä koskee lähinnä näitä 30v ikisinkkuja jotka ovat tuhlanneet parhaat vuotensa opiskeluun ja bilettämiseen. Opiskeluaikana pariutuneet akateemiset naiset tuntuvat olevan ihan normaaleja joissa akateemisuus on yksi ominiaisuus muiden joukossa, eikä se juttu jonka ympärillä koko tyhjä ympäri pyörii. 

Uskokaa tai älkää, niin nämä kissanheittelijät saattavat ihan kahvipöydässäkin todeta olevansa akateemisia kun kyselee mitä tekee päivisin. Siinä vaiheessa mä lähdenkin sitten menemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta seksiä olen saanut AMK-naisilta. Menin kuitenkin naimisiin maisterin kanssa. Se oli virhe. Huonoa seksiä ja jatkuvia vaatimuksia ilman vastinetta. Korkeasti koulutettua naista en enää ota.

Vierailija
44/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mitä. Kun päätin lähteä opiskelemaan, niin en kyllä miettinyt puolta sekuntiakaan, mitä tutkinto tarkoittaisi joidenkin "parisuhdemarkkinoiden" kannalta. Opiskelin koska halusin valmistua tietynlaiseen työhön.

Mikä sinut saa kuvittelemaan, että naiset tekisivät valintojaan kuviteltujen parisuhdemarkkinoiden näkökulmasta?

Vierailija
45/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jos siinä akateemisessa naisessa tulisikin vain se koulutus. Mutta kun koulutusta seuraa lähes poikkeuksetta uskomaton pätemisen tarve, bättre folk tason harrastukset, ja muutekin sellainen liika yritäminen ja näyttämisenhalu. Täältä pesee olen akateeminen! Tämä koskee lähinnä näitä 30v ikisinkkuja jotka ovat tuhlanneet parhaat vuotensa opiskeluun ja bilettämiseen. Opiskeluaikana pariutuneet akateemiset naiset tuntuvat olevan ihan normaaleja joissa akateemisuus on yksi ominiaisuus muiden joukossa, eikä se juttu jonka ympärillä koko tyhjä ympäri pyörii. 

Uskokaa tai älkää, niin nämä kissanheittelijät saattavat ihan kahvipöydässäkin todeta olevansa akateemisia kun kyselee mitä tekee päivisin. Siinä vaiheessa mä lähdenkin sitten menemään. 

Tuo sinkkujen dissaamisesi johtuu ihan pelkästään siitä, että heiltä olet saanut pakit. Tai uskot saavasi, tuskin olet tohtinut yrittää.

Vierailija
46/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap olla käynyt korkeintaan Elämäm korkea koulun,sen verran typerä aloitus.Eiköhän koulutus hankita työmarkkinoita,ei parisuhdemarkkinoita varten.Sitten kun taas etsitää elämänkumppania,yleensä potentiaalisen kumppanin pitäisi olla silmää miellyttävä,omata hyviä luonteenpiirteitä ja yhteisiä mielenkiinnonkohteitakin olisi hyvä olla.En ole kuullut,että kenelläkään olisi kriteerilistan kärjessä kumppanin koulutustaso(siis tietysti on hyvä olla käyty edes jotain kouluja,mutta ei muuten).

Vierailija
47/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä aika hämmästynyt huomatessani että miehet näyttävät vieläkin luulevan naisen tekevän sitä sun tätä miehen saamiseksi.

Ei nyt koulutusta ainakaan siksi hankita vaan pikemminkin päinvastoin että tulee omillaan toimeen.

Ettei ole sitten jumissa jonkun tyypin kanssa joka osoittautuu parisuhdekelvottomaksi.

Tilanne on se että ulkonäköön tottuu ja jos kumppani on muuten sivistymätön ja tietämätön , alkaa se lopulta ärsyttää, jopa miestä.

On nähty näitäkin tilanteita.

Vierailija
48/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vitsit, kun olisinkin tiennyt tämän ennen kun kävin yliopiston niin en olisi turhaan sinne mennyt. Kun nyt näin nykyaikanakin naisen tärkein tavoite elämässä on päästä hyviin naimisiin, kukas sinne kouluun siksi hakisi, että se jotenkin kiinnostaisi tai sitä haluaisi itselleen merkityksellisen ammatin tai haluaisi vaikuttaa yhteiskuntaan tai jotain muuta lässynläätä...

Hei kaveri, ota se pääsi pois perseestäsi ja tee aikamatka 1800-luvulta nykypäivään!

p.s. ronskista kielenkäytöstä huolimatta olen akateeminen ja silti onnistunut pariutumaan, oho.

Vierailija
49/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opiskelin maisteriksi, koska ala kiinnosti. Mieheksi otin sitten vähemmän koulutetun ja köyhemmän, mutta komean MIESMALLIN. Koulutuksella ja parisuhteella ei ole minusta mitään tekemistä keskenään.

Olen muuten hyvin tyytyväinen asioiden tilaan... ;) Mies on kiva lionne komeuden lisäksi, oma olo on turvattu, koska rahat ja asunto ovat mun ja on avioehto. Nykyään asetelmat voivat olla siis näin päin, koulutettu varakkaampi nainen voi valita miehen ulkonäön perusteella, kun ei tarvitse miehestä enää elättäjää.

N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan