Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten harhaluulo pariutumisessa

Vierailija
06.03.2016 |

Naiset luulevat, että korkea koulutus nostaa heidän arvoa parisuhdemarkkinoilla. Minä kerron teille totuuden: Ei nosta. Ei ketään miestä kiinnosta se mikä koulutus naisella on. Ainoat asiat mitkä naisessa kiinnostaa ovat ulkonäkö, kokemattomuus (ei saa olla harrastanut yhden yön juttuja) ja luonne.

Terveisin korkeasti kouluttautunut mies.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että naiset luulevat hyvän koulutuksen nostavan osakkeita parisuhdemarkkinoilla? Minä ainakin olen käynyt yliopistot voidakseni elättää itseni. En opiskeluaikoina edes ajatellut miehiä, vaan oman elämäni järjestämistä riippumattomaksi. Toivoisin kyllä löytäväni kumppanin. Olen aika romanttinen sielu. Uskon vetovoimaan ja johonkin epämääräiseen kohtaloon ja johdatukseen. Jossakin on joku minullekin.

Vierailija
22/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulevat, että korkea koulutus nostaa heidän arvoa parisuhdemarkkinoilla. Minä kerron teille totuuden: Ei nosta. Ei ketään miestä kiinnosta se mikä koulutus naisella on. Ainoat asiat mitkä naisessa kiinnostaa ovat ulkonäkö, kokemattomuus (ei saa olla harrastanut yhden yön juttuja) ja luonne.

Taas tätä potaskaa.

Olen useamman miehen ihan elävässä elämässä kuullut sanovan muuta.

Vaikkapa oma mieheni sanoi että yksi syy miksi halusi kanssani parisuhteen ja perheen oli hyvä koulutus. Siis vain yksi syy mutta kumminkin.

Muutaman muunkin olen kuullut puhuvan samansuuntaisesti.

Mutta tätä isompi asia on se että nainen kouluttautuu itseään varten , ei saadakseen miehen.

Usko ihan huviksesi, näin se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut moista, että naiset luulisivat korkean koulutuksen auttavan löytämään puolison, kyllä se on enemmän päinvastoin jos jotain vaikuttaa. Miksi ihmeessä naiset laittaisivat aikaa ja rahaa ulkonäköönsä, puhumattakaan itsensä kiduttamisesta kun pitää yrittää olla laiha, jos pelkkä koulujen käyminen takaisi puolison saamisen? Kyllä koulunkäyminen on paljon helpompaa kuin jatkuva "nättinä" pysyminen. Ja tuo kokemattomuusjuttu on täyttä paskaa, kukaan ei tiedä kenenkään kokemuksista jos ei itse kerro.

Minä en ole elämääni koskaan elänyt sen takia että miellyttäisin jotain muuta, miehellekin saan luvan kelvata läskinä, meikittä ja ilman korkeakoulua, eipä ole mieskään hoikka tai korkeasti kouluttautunut. Me olemme etsineet ja löytäneet toisemme sen mukaan minkälaiset luonteet olemme, elämänarvot ja huumorintaju pitää sopia yhteen, ja tietysti se kuuluisa kemia.

Vierailija
24/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää täysin paikkansa. Naisen ainoa arvo miehen silmissä on se, millainen hän on naisena. Kauniit ja mukavat naiset löytävät aina seuraa, vaikka koulutus ei niin korkea olisikaan. Sen sijaan korkeakoulutettu nainen jää seinäruusuksi, jos ei ole mukava eikä kaunis. Miehiä ei kiinnosta paskankaan vertaa naisen maisterinpaperit.

Terveisin toinen korkeasti kouluttautunut mies.

Niin mutta minkälaista seuraa..Mua on kehuttu nätiksi ja hauskaksi. Ei ole kauaakaan aikaa kun yksi oikeasti hyvännäköinen ja normaali varattu mies kysyi : Miks sulla ei ole miestä kun oot nii kaunis a mukava. No siksi kun minusta kiinnostuu vaan pelimiehet, moniongelmaiset ja keski-ikäiset. Oon sitten varmaan liian nirso kun en kelpuuta miestä joka on seuraavanlainen : Juo ja juhlii liikaa, haluaa panna kaikkia vähänkin kauniita naisia, ei halua sitoutua vaikka ikää on lähemmäksi 30, viettää liikaa aikaa kavereidensa kanssa eikä viihdy kotona, valehtelee kaikesta ja pettää, on naimisissa ja aikoo erota, haluaa avoimen suhteen, ei tee mitään kotona, vaatii seksiä vaikka haisee on oksettavan läski ja uskomattoman kateellinen kaikille muille miehille.

Vierailija
25/49 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietoinen.

T. Kuvottavan ruma akka

Vierailija
26/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisen koulutus kiinnostaisi kumpaakaan sukupuolta? Mitä sillä on merkitystä sen ihmisen kannalta? Persoona ja vetovoima ovat eri asioita kuin koulutus. Ainoa selitys on raha. Siltä kantilta toisen koulutuksella ja ammatilla on jotain merkitystä. Toisia se asia vetää, joitakin ei niinkään.

Vierailija
27/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ihan oikeassa

t. Mies

Vierailija
28/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule kulta, ne naiset kun ei käy niitä kouluja tehdäkseen vaikutusta parisuhdemarkkinoilla. Ikävä rikkoa tämä illuusio mutta joskus sitä on vaan pakko ymmärtää että naiset tekevät elämissään monen monia päätöksiä syistä jotka eivät mitenkään liity sinuun tai kehenkään muuhun mieheen. Sori vaan. 

Vierailija
29/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen korkeastikoulutettu nainen, joka ei harrasta yhdenillanjuttuja. En ikinä ottaisi kaltaistasi miestä.

Vierailija
30/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkina-arvo - totuus - lasssukka jälleen kerran aiheesta "Jos minulla nainen olisi". Tuleeko tälle joskus loppu?

Vierailija
31/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pitää täysin paikkansa. Naisen ainoa arvo miehen silmissä on se, millainen hän on naisena. Kauniit ja mukavat naiset löytävät aina seuraa, vaikka koulutus ei niin korkea olisikaan. Sen sijaan korkeakoulutettu nainen jää seinäruusuksi, jos ei ole mukava eikä kaunis. Miehiä ei kiinnosta paskankaan vertaa naisen maisterinpaperit.

Kyllä nuoria miehiä koulutus kiinnostaa. Taidat olla joku vanha ukko, joka etsii miellyttävää naista keittiöön ja sänkyyn?

Älä yleistä. Minä olen korkeasti kouluttautunut nuori mies, eikä minulle ole naisen koulutuksella niin väliä, kunhan nainen muuten täyttää kriteerini. Sen sijaan naisen ulkonäöllä ja luonteella on väliä. Ulkonäöltään naisen on oltava silmääni miellyttävä ja luonteeltaan ystävällinen ja muutenkin tavoiltaan ja olemukseltaan naisellinen. Ei saa olla kiukutteleva eikä pahantuulinen eikä myöskään epänaisellinen.

Vierailija
32/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taitaa aloittajalla olla harhaluulo, että naiset yleisestikin eläisivät miesten mielenkiinnosta ja vain sitä varten.

Tiukkaa faktaa tosielämästä: naiset ovat omien elämiensä pääarkkitehteja ja vastuussa siitä mitä heidän elämästään tulee, ihan kuten miehetkin. Ellei aseta omia päämääriään ja suuntaa sinne, voi syyttää vain itseään jos tuntuu että elämästä ei tule sellainen kuin tahtoisi. Tämä pätee yhtälailla miehiin, itseään varten on elettävä ja pyrittävä kohti hyvää elämää sellaisena kuin sen näkee.

Joku asettaa päämääräkseen koulutuksen ja sen kautta aukeavat mahdollisuudet, toinen taas perheenperustamisen ja sen mitä se tuo mukanaan. Sama pätee sekä miehiin että naisiin.

Vierailija
33/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuoria miehiä koulutus kiinnostaa. Taidat olla joku vanha ukko, joka etsii miellyttävää naista keittiöön ja sänkyyn?

Älä yleistä. Minä olen korkeasti kouluttautunut nuori mies, eikä minulle ole naisen koulutuksella niin väliä, kunhan nainen muuten täyttää kriteerini. Sen sijaan naisen ulkonäöllä ja luonteella on väliä. Ulkonäöltään naisen on oltava silmääni miellyttävä ja luonteeltaan ystävällinen ja muutenkin tavoiltaan ja olemukseltaan naisellinen. Ei saa olla kiukutteleva eikä pahantuulinen eikä myöskään epänaisellinen.

Eli ei saa olla ihminen. Onnea etsintään. Paljonkos sinulla muuten on pituutta? Käytkö salilla? Osatko korjata auton? Ei siis vaihtaa renkaat, korjata. Oletko kaveripiirissäsi käskijä vai alistuja? Pitää olla miehekäs mies, jos naisellisen naisen haluaa.

Vierailija
34/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on se harhaluulo, että heidän rahansa riittävät loputtomasti. Todellisuus valkenee, kun tajuaa että  kouluttamaton vaimo ei toisikaan rahaa talouteen tarpeeksi. Se tarkoittaa esim. sitä, että mies ei koskaan saa unelmiensa omakotitaloa ja kesämökkiä, kun vaimo ei kykene maksamaan niistä puolta. Mies ei tule omistamaan uutta autoa, ikinä. Kun rahat menevät siihen, että mies maksaa osan vaimonkin puolikkaasta. Mikään määrä lompakkoloisesta kiljumista ei asiaa muuta, se vaimo ei muutu rahaksi vaikka miten solvaa.

Vierailija
35/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amkkinaiset ovat parhaita. Eivät aivan tyhmiä, mutta eivät myöskään liian välkkyjä. Sieltä nainen kannattaa valita.

Vierailija
36/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on se harhaluulo, että heidän rahansa riittävät loputtomasti. Todellisuus valkenee, kun tajuaa että  kouluttamaton vaimo ei toisikaan rahaa talouteen tarpeeksi. Se tarkoittaa esim. sitä, että mies ei koskaan saa unelmiensa omakotitaloa ja kesämökkiä, kun vaimo ei kykene maksamaan niistä puolta. Mies ei tule omistamaan uutta autoa, ikinä. Kun rahat menevät siihen, että mies maksaa osan vaimonkin puolikkaasta. Mikään määrä lompakkoloisesta kiljumista ei asiaa muuta, se vaimo ei muutu rahaksi vaikka miten solvaa.

Ei mies tarvitse hienoja asioita kuin naisten houkuttelemiseen. Jos on jo täydellinen vaimo voi asua vaikka pahvilaatikossa.

Vierailija
37/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla joku vanha katkera akka, joka ei ole saanut miestä.

Naisethan saa aina miehen, näin on meille palstalassukka opettanut. Vain mies jää ilman naista. 

Vierailija
38/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies tarvitse hienoja asioita kuin naisten houkuttelemiseen. Jos on jo täydellinen vaimo voi asua vaikka pahvilaatikossa.

Tätä ajatusta jotkut miehet hellivät mielessään. Miehet kuvittelevat ihan oikeasti, että he ovat sellaisten inhimillisten heikkouksien yläpuolella kuin ahneus, itsekkyys, kateus ja vallanhimo. Kaikki mikä näyttää johtuvan noista, selitellään että hankitaan vain naisten miellyttämiseksi. Hölmöt. Tuota eivät usko kukaan muu kuin selittelijämiehet itse.

Vierailija
39/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfdsgfsg kirjoitti:

Miksi toisen koulutus kiinnostaisi kumpaakaan sukupuolta? Mitä sillä on merkitystä sen ihmisen kannalta? Persoona ja vetovoima ovat eri asioita kuin koulutus. Ainoa selitys on raha. Siltä kantilta toisen koulutuksella ja ammatilla on jotain merkitystä. Toisia se asia vetää, joitakin ei niinkään.

Tosiasia on sekin, että koulutus muovaa ihmistä. Ja sitten, tietynlainen koulutus viehättää tietynlaisia ihmisiä. Mutta kaiken kaikkiaan ihminen on aina yksilö, ainutlaatuinen paketti. Kaksi ihmistä, jotka näyttävät paperilla samanlaisilta, ovat luultavasti ihmisinä aika erilaisia. Siinä se ihmiselämän yksi viehätys onkin, ihmismielen salaperäisyys. Joskus rakkaus syttyy ja sen ainekset jäävät kohteillekin osaltaan mysteeriksi. Hyvä niin, rakkaus ja avaruus pysyvät tutkimattomina ja elämä mielenkiintoisena.

Vierailija
40/49 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amkkinaiset ovat parhaita. Eivät aivan tyhmiä, mutta eivät myöskään liian välkkyjä. Sieltä nainen kannattaa valita.

Ei nyt ihan noinkaan mee. :D itse olen älykäs, mutta laiska, joten menin amkiin jäätyäni amiksen jälkeen työttömäksi. Amisala vain oli mun unelma-ammatti, mutta kun en päässyt töihin, niin luen sitten kyseiseltä alalta insinööriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän