Kaupan alan työpaikat - saako myymälään ottaa vesipullon?
Moikka! Kuulin kaverin kaverilta, että Hemtexissä työntekijät eivät saa ottaa vesipulloja myymälään mukaan ja joutuvat olemaan jopa muutamia tunteja juomatta. Saavat juoda vaan tauoilla tai työpäivän päätyttyä.. onko muilla kaupan alan yrityksillä näin? Ihan naurettavaa ja huono juttu työntekijöille.
Kommentit (6)
Tuskin sitä pulloa kukaan sun kädestä tulee ottamaan pois. Juo pois vaan!
Vierailija kirjoitti:
Olen työskennellyt kaupoissa yli 6 vuotta, enkä ole koskaan kuullut moisesta. Olen kyllä kuullut, ettei esim. s-kaupassa saisi olla jotain Pirkka-vettä kassatädeillä, mutta en tiedä onko siinäkään perää.
Heh, mulla on just näin, ettei vaan epäiltäisi myymälävarkaaksi :D Työpaikalla on ollut paljon ennen minun tuloani taloon jotain näpistelyepidemiaa työntekijöiden keskuudessa, joten hommaan suhtaudutaan mielestäni jopa vähän liiankin tarkasti. Sen vuoksi kaikki mitä työpaikallani syön tai juon on Pirkkaa tai Lidlin omia tuotteita - oon siis S-kaupassa töissä.
Meidän osastolla Stockalla, ei saanut olla kassalla vesipulloa (ei näytä hyvältä asiakkaiden mielestä). Takahuone on tosin meillä ihan kassojen takana, ja nopeasti voi sen 30s pistäytyä takahuoneessa ja hörpätä huikan.
Saa. Samoin kahvikupin ja pienten eväiden (karkit, purkka, pulla...) tuominen on sallittua. Kesätyöntekijöitä, jopa kehoitetaan ottamaan vesipullo mukaan hellepäivinä.
Mun mielestä tyhmää jos ei saa ottaa ja varsinki jos menee tuntei ennen ku saa juoda. Mun työpaikassa ei onneks näin!
Olen työskennellyt kaupoissa yli 6 vuotta, enkä ole koskaan kuullut moisesta. Olen kyllä kuullut, ettei esim. s-kaupassa saisi olla jotain Pirkka-vettä kassatädeillä, mutta en tiedä onko siinäkään perää.