Onko tuo uusi mieheni aivan pervo
Se on posliini "sieltä" Sitten se haluaa nuolla alapääni puhtaaksi lauettuaan. Nuolee peppuani ja haluaisi että pissaan sen päälle. Tähän asti hurjinta seksiä on ollut kun ex otti minut takaa. Siis onko tuollainen normaalia. Mies on muuten aivan ihana.
Kommentit (19)
Kyllä ihmisiä on monenlaisia, itsekin tiedän samanlaisen tyypin. Jos se ei sinua liikaa häiritse niin anna mennä vaan :)
No ei haittaa. Aika upeetahan se on. Mutta mietin sitä mitähän muuta se keksii. En haluaisi mitään ihan sairasta.ap
Nuolisis oma miehenikin laukeemisen jälkeen. olisi varmaan upeeta. Ite kyllä joudun nielemään sen aineita. Ole tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Nuolisis oma miehenikin laukeemisen jälkeen. olisi varmaan upeeta. Ite kyllä joudun nielemään sen aineita. Ole tyytyväinen.
Saatatko yleensä suuseksiä?
Saan. Mutta en yhdynnän jälkeen. Mies kyllä haluaa että nuolen kalun puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Saan. Mutta en yhdynnän jälkeen. Mies kyllä haluaa että nuolen kalun puhtaaksi.
Sun pitää sanoa ett.sieki haluat nuolentaa yhdynnän jälkee?Itse tykkään nuolla siin välissä aina välillä.Esim asennon vaihdon yhteydessä.Toimiiko 69 asento hyvin teillä?m36
Vierailija kirjoitti:
No ei haittaa. Aika upeetahan se on. Mutta mietin sitä mitähän muuta se keksii. En haluaisi mitään ihan sairasta.ap
Oliko tässä nyt jokin ongelma vai ei? Ihmiset tykkää eri asioista. Viittaako jokin miehessä johonkin sairauteen? Luuletko oikeasti, että mies on heti pedonekrozoofiili, jos vähän tykkää peppureikääkin kielellä kokeilla?
Ex-mieheni nautti kanssa samanlaisesta . Nykyinen ei todellakaan nuole eikä edes anna imeä kulliaan. Nauti kun voit.
Vierailija kirjoitti:
Se on posliini "sieltä" Sitten se haluaa nuolla alapääni puhtaaksi lauettuaan. Nuolee peppuani ja haluaisi että pissaan sen päälle. Tähän asti hurjinta seksiä on ollut kun ex otti minut takaa. Siis onko tuollainen normaalia. Mies on muuten aivan ihana.
Ei ole varmaan normaalia ja on pervo. Mitä sitten? En mäkään haluaisi olla normaali. Haluan olla minä. Ilmeisesti miehesi seksuaalisuuden toteuttaminen on sinulle jotenkin vastenmielistä, kun hän on kerran "muuten aivan ihana".
Älä valita.
Ole kiitollinen.
Jos ja kun saan miehesi kaltaisen tyypin olen erittäin onnellinen.
Mun nykyinen mies nuolee mua lauettuaan sisään, kuten myös kesken aktin, nuolee ja nussii myös persettäni, tykkää sitoa ja piiskata ja naida suuhuni. Ja minusta se ei ole yhtään pervo, vaan Mahtava ja Kokeilunhaluinen. Paras <3
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyinen mies nuolee mua lauettuaan sisään, kuten myös kesken aktin, nuolee ja nussii myös persettäni, tykkää sitoa ja piiskata ja naida suuhuni. Ja minusta se ei ole yhtään pervo, vaan Mahtava ja Kokeilunhaluinen. Paras <3
Saispa juurikin tuollaista. Meillä "seksi"on nykyään sitä että mies tulee päälle,nylkyttää hetken ja menee sauhuille.
kyllä aika normaali mies sulla on
Vierailija kirjoitti:
Minusta aika normaalia miehen käytöstä ja ei ihan tavatontakaan.
Mä tykkäisin jostain tuon nykyisen ja eksän välimaastossa.
Hahahaha :D Vähän vaihtelua kyllä tohon sun exään!
Jos sua ei itseä haittaa noi jutut eikä oo epämiellyttävää, niin miksei olis ihan ok? Ihmiset toteuttaa sitä seksuaalisuuttaan vähän eri tavoilla. Mihinkään itseä epämiellyttävään ei kuitenkaan tarvitse suostua.