Mieheni tärkeysjärjestys
Laskettelu ja tennis harrastuksena. Työ ja lapset. Laskettelun katsominen tv:stä. Tenniksen katsominen tv:stä. Formulat. Sitten ehkä minä. Järjestys ehkä hieman väärin mutta minä olen viimeisenä.
Seksiä viimeksi viimesyksynä, ehkä syyskuussa, tai elo. Muistaakseni.
Kommentit (8)
Jos mies pitää naista tärkeimpänä asiana elämässään, miksi hän hankkisi lapsia, koska tietää jäävänsä siinä tapauksessa kakkoseksi? Mikä on syynä?
Perhe ja lempiohjelmat ja mies ja perhe. Työ kai myös siinä mielessä että saa liksaa. Joo ei ole harrastusta. Pahan pistit koska meidän parisuhde on ollut kuollut jo vuosia, varsinkin viimeisen 1-2v. Siitä kiitos mieheni haluttomuuden.
ap
Miehesi ei siis välitä jääkaapista lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pitää naista tärkeimpänä asiana elämässään, miksi hän hankkisi lapsia, koska tietää jäävänsä siinä tapauksessa kakkoseksi? Mikä on syynä?
Koska lapsetkin voi olla tärkeitä ja kaivattu asia elämään. Olen varmaan juuri sellainen, joka pitää kumppaniaan tärkeimpänä aina, mutta voisin silti haluta lapsia ja varmasti rakastaisin heitä paljon. Ei ole niin suuri ero rakastaisiko kumppani enemmän minua vai lapsia, se määrä on suunnilleen sama.
Tiedän tunteen, meillä miehellä 1. työ 2. puhelin ja raha 3. kaverit, varsinkin työkaverit 4.lapset 5.lemmikit 6. talo 7. harrastukset ja jossain sijalla 128. olen minä.
Itselläni lapset ykkösenä, sitten tulisi mies jos häntä näkyisi edes joskus ja sitten muut jutut.
Ero kytee mielessä, olen vaan niin maassa etten taida edes siihen kyetä.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Turha valittaa ap, katso peiliin. Sieltä se vika löytyy.
Mikä on oma tärkeysjärjestyksesi? Me olemme alusta asti olleet toisillemme tärkeimmät. Ei se silti sitä tarkoita, että lapsista ei huolehdittaisi tai jätettäisiin urheilematta tai katsomatta televisiota.