Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut terveetkin miehet tekevät istumapissan tyttöjen tapaan?

Vierailija
06.03.2016 |

Minusta on helpompaa ja hauskempaa kusta seisten.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei oma vessa ala haista niistä roiskeista. Toisin kuin moni luulee, koko suihku ei ole siinä päävirrassa, vaan pieniä tippoja leviää isolle alueelle - ja sen aika pian alkaa vessassa haistaa.

Niin. Istuallaan kustessa ne pienet ruiskeet tulevat paljaaseen takapuoleen, sukuelimiin tai housuille. Sen lisäksi peniksen pää virtsaputkineen on vaarassa joutua kosketukseen paskaisen posliinin kanssa, josta voi saada tulehduksen varsinkin yleisessä vessassa. 

Ilmeisesti pisuaari on suunniteltu siten että roiskeet eivät ole ongelma.

-Mies 29v + 1v-

Oman peräpään peseminen on helpompaa kuin vessan jynssääminen. Ja minulla on niin pieni penis, että se ei istuessa roiku pytyn posliinissa kiinni, toisin kuin tosimiesten letkut, jotka livahtavat hajulukostakin läpi.

Edelleenkin sanon että pisuaari on hyvä keksintö. Ajattele miten paljon vähemmän tilaa pisuaari vie kuin pönttö. Ajattele jos ravintoloissa ja baareissa ei olisi pisuaareja. Ei oikeastaan hirveästi käy kateeksi julkisia vessoja käyttäviä naisia.

Vessa tulee pestä silloin tällöin ja ainakin oman vessan lattian saa pestyä hetkessä siten että laittaa käsisuihkun päälle, kastelee lattian ja antaa veden valua viemäriin. Toki pönttö reunoineen kuuluu myös pyyhkiä aika ajoin ja tässä ei vaikuta mitenkään se onko se miesten vai naisten käytössä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
22/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kunhan itse siivoaa mahdolliset roiskeet. Naapurin kolli ravaa luonani lähes päivittäin (kusee seisten) enkä ole kyllä

roiskeita tai hajuja huomannut.

Nyt alkoi kiinnostaa mistä tiedät miten hän kusee? Kuseeko kenties aina ovi aukikin? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole akkaa joka pesis pöntön, joten oon huomannut et pääsee vähemmällä kun kusee istualteen. Muutenkin pajareissa ei oikein jaksa seistä siinä pöntön edessä.

Vierailija
24/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos housuissa on vetskari, seison. Jos jalassa on verkkarit, istun.

Vierailija
25/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin nuorempana, että kaikki miehet kusee aina seisten ja lapsetkin oikein opettamalla opetetaan, että kyllä miehen pitää aina seisten virtsata. Mutta sitten kun oon asunut miehen kanssa ja kasvattanut poikia, huomaan, että pojat ja miehet haluavat välillä pissata istualtaan ja mulle se on ihan sama. Kuulen kyllä äänestä, lorina on kovempi, jos mies kusee seisten.

Minä siivoan vessan ja lattialle meillä ei kukaan pissaa. Jos alkaisi pissata pitkin poikin, vaatisin varmaan istumapissaamaan. Ravintoloissa ja muissa julkisissa paikoissa oletetaan, että mies pissaa kyllä seisaaltaan, ei siellä muuten niitä pisuaareja olisi.

Vierailija
26/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali terve heteromies kusee seisten.

Vierailija
27/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lähti laskuissa taju kusiessa ja kaaduin kaakeliin. Tuli arpi otsaan. Nyt kusen aina istuen jos se mahdollista.

Vierailija
28/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on seisokki päällä ja jos kusis normaalisti seisaaltaan niin kusi lentäis seinään ja vaimon kylpytakkiin. Sekä olisi sitten miehekästä?

Vierailija
29/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei oma vessa ala haista niistä roiskeista. Toisin kuin moni luulee, koko suihku ei ole siinä päävirrassa, vaan pieniä tippoja leviää isolle alueelle - ja sen aika pian alkaa vessassa haistaa.

Niin. Istuallaan kustessa ne pienet ruiskeet tulevat paljaaseen takapuoleen, sukuelimiin tai housuille. Sen lisäksi peniksen pää virtsaputkineen on vaarassa joutua kosketukseen paskaisen posliinin kanssa, josta voi saada tulehduksen varsinkin yleisessä vessassa. 

Ilmeisesti pisuaari on suunniteltu siten että roiskeet eivät ole ongelma.

-Mies 29v + 1v-

Tältä tulee aina totuuden mukainen analyysi ja silti ihmiset alapeukuttavat? Noh ihmisethän elävät nykyään valheessa. Itse luulen tämän istuma pissimisen juontuvan eräänlaisesta traumasta lapsuudessa, pikkupoika vessassa pissimässä ja aggressiivinen femakko äiti oven takana huutamassa ja koputtamassa ''katsokkin, että istut siellä pöntöllä ettei ällöttävästä peniksestäsi suihkua lattialle virtsaa, hyi sinua sinun olisi pitänyt syntyä tytöksi''.

Niin. Kaiken piilotetun miesvihanhan voi perustella sillä tai tällä. Ympärileikkaus on hienoa, koska ei tarvitse enää pestä esinahkaa. Kuohiminen on hienoa, koska testosteroni saattaa lisätä aggressiivisuutta. Samaa logiikkaa ei vain sovelleta naisiin eli ei taloudellisteta naisten vessojen kokoa antamalla naisille niitä muovitötteröitä, joiden avulla voisivat virtsata käteviin ja tilaa vain vähän vieviin pisuaareihin ja suolistohädästä kärsivät reppanat pääsisivät vessakoppeihin.

Tuli tuosta lapsuudesta mieleen kun olin itse lastentarhassa ja muutaman muun pojan kanssa naureskelimme ja piirtelimme kikkelikuvia ihan salaa näyttämättä niitä muille. Vanha tarhatäti tuli vihaisena selittämään miten on "luonnollista että tytöillä on pimppi" ja en tiedä mitä hän oikein halusi sillä sanoa mutta ehkä miehen anatomia on sitten luonnoton ja oli kauheaa kun piirsimme sen?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
30/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Siis tungetko jormasi johonkin persiiseen jos pissit pöntöllä istuessa?

Ja onko sulla housutkin siellä pöntössä?

Vierailija
31/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ette opeta miehiänne pissamaan sorsaan. Ei roisku ja samalla näkee onko virtsa puhdasta. Pönttöön kusevien vessa haisee aina kuselle teki sen miten vaan koska se roiskuu myös sinne pöntön sisäosiin

Vierailija
32/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin

Vierailija
33/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuminen on rennompaa ja voi selailla samalla Vauva-palstaa. Itse asiassa istun nytkin kusella. Ja tämähän ei ole mikään joko-tai -kysymys, sillä monesti ruikin myös seisten. Riippuu fiiliksestä.

Vierailija
34/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi molonpään nahka olla virtsaputken suuaukon ympäriltä jotenkin "rutussa" niin että virtsasuihkun alkusekunneilla neste voi suihkuta vähän mihin suuntaan sattuu. Tuolloin on seisaallan kustessa nesteroiskeet vaikkapa seinällä, lattialla tai pöntön suojakannessa.

Vierailija
35/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo tuo pöntölle kuselle istuminen niin hyvin luontuneeksi tavaksi tullut,ettei tuota enää edes ajattele.Kesällä jopa  mökkipolulla saatan pissata ulkona niin(ja niin yleensä teenkin-kerran pari viime talvenakin-lumella oli hyvä puhdistaa virtsaputkenpääkin siinä ohessa ennenkuin nousi kyykystä  ylös ja laittoi vetskarin kiinni,eli sujuu se näinkin-enkä taida enää vaihtaa ja tätä tapaani tästä muuttaa.

Vierailija
36/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC-istuin on tarkoitettu käytettäväksi niin, että tarpeet tehdään istumalla siinä.

Seisten tehtäviä tarpeita varten on kehitetty ihan siihen tarkoitukseen suunniteltu pisuaari, joka on huomattavasti ylempänä ja se on muotoiltu siten, että kusi ei roisku ympäri wc-tilaa, vaan ohjautuu hallitusti viemäriin.

WC-istuimeen seisten kuseminen on kulttuurisidonnainen käyttövirhe.

Vierailija
37/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojalle kiitos istualtaan pissaavasta miehestä!!!!Äitini joka siivoaa miehensä,nyt 74, edelleen seisten kusevan roiskeita olisi myös onnellinen ,jos ukko istuisi.

Vierailija
38/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tänään näitä "kusipäitä" ainakin kahden ketjun verran. Eikö se nyt ole ihan jokaisen oma asia, missä asennossa rakkonsa tyhjentää. Mutta istuen lattia pysyy puhtaampana, sillä vaikka miehillä on jortikka, niin silti he eivät osaa tähdätä niinkään isoon astiaan kuin pönttöön.

Vierailija
39/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehestä se on siistimpää ja vähemmän kovaäänistä istua. Samalla voi vilkaista kännyä tms. Kiiretilanteessa seisten, muuten istuen - kuulemma.

En ymmärrä, miksi pitäisi valita jompi kumpi tapa vain siksi, että kun "se on tyttömäistä/miesmäistä".

Vierailija
40/48 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tänään näitä "kusipäitä" ainakin kahden ketjun verran. Eikö se nyt ole ihan jokaisen oma asia, missä asennossa rakkonsa tyhjentää. Mutta istuen lattia pysyy puhtaampana, sillä vaikka miehillä on jortikka, niin silti he eivät osaa tähdätä niinkään isoon astiaan kuin pönttöön.

...puhumattakaan että osuisivat sinne vielä kännissäkin ollessaan !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän