Millaista oli ottaa muna suuhun ensimmäistä kertaa?
Kerro kokemuksestasi.
Kommentit (114)
Olin varmaan just 16, sain silloiselta poikakaverilta tajunnan räjäyttävää suuseksiä ekaa kertaa ikinä, niin ikäänkuin vastapalveluna otin häneltä suihin. Oltiin kyllä harrastelut käsi ja sormipelejä sitä ennenkin. Ja jotenkin se oli luontaista, tiesin heti miten tämä menee. Ja kun kundi sitten laukesi mun suuhun, se lasti oli helppo niellä (toisin kuin nykyisin, en enää pysty). Ja mikä jäi tuosta erityisesti mieleen oli että otin hetken päästä uudelleen peniksen suuhun, vaikka erektio oli jo kadonnut. Ja se tunne kun huomaa että sehän herää uudelleen, oli kiehtova. Sain siis suulla kasvamaan ja jäykistymään uudelleen.
Voi niitä aikoja
N52
Eipä se mitenkään erikoista ollut. Ekalla kerralla en älynnyt muuta kuin tehdä edestakaista liikettä. En edes vetänyt esinahkaa taaksepäin nuollakseni terskaa.
Muistan ajatelleeni, että kuinkakohan paljon sitä spermaa oikein tulee, mutta ei sitä hirveästi sitten suuhun tullut. Oli helppo niellä ja makukin oli neutraali.
Sittemmin olen kehittynyt tässä asiassa. Ja aikuiset miehet yleensä osaavat kertoa, millaisesta suuseksistä pitävät.
Pitkään tuli epäröityä ja asiaa siirrettyä kun ei mukamas uskaltanut, sitten yhtenä päivänä hoitaessani äitimuorin asioita keskustassa paukkasin suoraan keltsun ovesta sisään ja tiskille. Kaveri kysyi, että mitäs sulle johon vastasin että munaa mulle. Hän ymmärsi ja päästi sisään. Hortoilin koppiin ja hetken päästä reijästä tuli sellainen vanhemman miehen muna. Sanoin että laitetaan kumi muuten en suostu. Sitten aloin nuolemaan ja imemään, enkä edes kauaa kerennyt niin ukko tuli. Kerroin että nyt sait neitsyt huulia ja äijä kovasti kiitteli. Ei hullumpaa, nyt on pari kertaa aina palkkapäivinä tullut käytyä. Kyllä tykkään.
16v olin, niinkuin kundikin. Tavallaan se kiihotti ottaa se suuhun, mutta kun kundi alkoi työntää sitä mun kurkkuun, ja tuli yökkäysrefleksi, niin ei tuntunut enää kiihottavalta.
Vierailija kirjoitti:
16v olin, niinkuin kundikin. Tavallaan se kiihotti ottaa se suuhun, mutta kun kundi alkoi työntää sitä mun kurkkuun, ja tuli yökkäysrefleksi, niin ei tuntunut enää kiihottavalta.
Pystyn samaistumaan. Olin kielikurssilla, ja isäntäperheen saman ikäinen poika kinusi suihinottoa. Myönnyin, kun olin poikaan vähän ihastunutkin. Tykkäsin suihinotosta alkuun, mutta loppua kohden hän otti päästäni kiinni, ja alkoi nylkyttämään suutani kuin kiimainen koira, ja painoi kalunsa mun nieluun kun laukesi. Kysyi vielä ihan tosissaan, että sainko itse myös orgasmin samaan aikaan.
Kielikurssilla olin minäkin, kun se ekaa kertaa tapahtui- ja kokemukseni on hyvin samanlainen kuin ylläolevan kommentoijan, ettei vaan ollut sama kundi 🤣 Ronald oli nimeltään, Amerikkalainen. Muutenkin sellainen outo jynksyttäjä, niinkuin mahdollisimman monta asentoa on tärkeämpi asia kuin itse nautinto. No, ne oli niitä nuoruuden päiviä ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyn samaistumaan. Olin kielikurssilla, ja isäntäperheen saman ikäinen poika kinusi suihinottoa. Myönnyin, kun olin poikaan vähän ihastunutkin. Tykkäsin suihinotosta alkuun, mutta loppua kohden hän otti päästäni kiinni, ja alkoi nylkyttämään suutani kuin kiimainen koira, ja painoi kalunsa mun nieluun kun laukesi. Kysyi vielä ihan tosissaan, että sainko itse myös orgasmin samaan aikaan.
Legendan mukaan on naisia, jotka saavat orgasmin itsekin suihinoton yhteydessä, ja ehkä tuo poika ajatteli, että olet sellainen, ja oikeasti keskittyikin sinun nautintoon.
Vierailija kirjoitti:
"Ällöä. Se oli kostea, haisi ja maistui ihan kahville. Eikä hyvässä mielessä. "
Kahville maistuva kalu? Onko tämä nyt se ns. mokkagiggeli?
Miten ihmeessä kahville voi tuoksua ja maistua "ei hyvässä mielessä
Kahvi maistuu ja haisee virtsassa. Kusinen pesemätön kalu oli kyseessä.
Toisinpäin, mitä tässä ei nyt kysytty, joten anteeksi etukäteen, muistan erittäin hyvin sen kun ensimäistä kertaa tunsin ja näin kun tyttö ottaa munani suuhunsa. Meinasin pyörtyä kiihotuksesta ja jännityksestä. En ikinä elämässäni ollut tuntenut mitään niin ihanaa tunnetta. Senkin jälkeen, minulle se tunne, kun kalu on lämpimässä ja imevässsä naisen suussa on parasta mitä on olemassa.
Se tapahtui lukiossa hyppytunnilla siivouskomerossa. Poika oli halukas ottamaan kulliaan esille aina suudellessa ja niin silloinkin tapahtui. Jotenkin siinä sitten menin vaan kyykkyyn ja taivutin sitä alemmas, koska se seisoi pojan vartaloa vasten. Nojasin siis aikaisemmin seinään ja poika oli edessäni kiihkoilemassa ja suutelemassa. Halusin kokeilla. Sillä kertaa lopetin siihen, mutta katselin miten hän runkkasi itsensä orgasmiin. Halusin nähdä siemensyöksyn. Suuhun ottaessani mietin koko ajan kunpa poika ei työntäisi sitä syvempään. Penis oli sen verran iso. Olihan tuo vähän kömpelöä opettelua noin pentuina.
Olin jo lähes 40-vuotias kun annoin ensimmäisen kerran suuseksiä miehelle. Olimme sitä hetkeä ennen olleet saunassa, missä hän sai erektion. Koskettelin ja hyväilin kalua käsilläni. Sitten siirryimme pesuhuoneeseen, mihin vedin hänet perässäni pitäen jäykkänä jöpöttävästä kalusta kädellä kiinni. Suihkutin saunahiet pois, polvistuin eteen ja otin terskan suuhun. Penis oli aika pieni, lyhyt ja ohut ja sojotti vinosti. Seuraavina minuutteina tein kaikki tietämäni temput: nuolin, suukottelin, imin, lutkutin, otin koko varren suuhun... Mies kiemurteli ja äänteli nautinnosta, kunnes sai orgasmin ja siemensyöksyn suuhuni.
Hetken tasaannuttuaan vaihdettiin osia. Mies antoi minulle samanlaisen käsittelyn.
Tätä ennen olin saanut maistiaiset peniksestä vain siten, että hoikkana ja taipuisana olin pystynyt kielellä nuolaisemaan ja vähän huulilla suukottamaan omaa kaluani.
Lukiossa rakasteltiin invawc:n lattialla. Se verran monta kertaa ja usein sitä tehtiin, että mulla oli selässä mustelma ja niska ihan jumissa. Pojalla oli puolestaan polvet ja kyynärpäät mustana mutta ihanaa oli. Mikään ei vedä sille kiihkolle vertoja. Oli sitten äidille saunassa selittämistä. Hän luuli, että mua oli hakattu.
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa rakasteltiin invawc:n lattialla. Se verran monta kertaa ja usein sitä tehtiin, että mulla oli selässä mustelma ja niska ihan jumissa. Pojalla oli puolestaan polvet ja kyynärpäät mustana mutta ihanaa oli. Mikään ei vedä sille kiihkolle vertoja. Oli sitten äidille saunassa selittämistä. Hän luuli, että mua oli hakattu.
Sori tuli väärään ketjuun :D
Olen homo ja otin ukkomieheltä suihin. Se mahtui kokonaan. Myohemmin näin miehen vaimon ja lapsen kanssa. Hymyilytti, hän ei moikannut.
Kikkelistä tulee spermaa,mutta että munasta myöskin en voi käsittää,lopetan kyllä munien syönnin.