Millaista oli ottaa muna suuhun ensimmäistä kertaa?
Kommentit (114)
Ihan oli miellyttävä kokemus muuten, mutta sain hiivatulehduksen suuhuni! Sitä sitten hoitelin seuraavat viikot.
Tuntui hassulta, en tiennyt yhtään mitä olin tekemässä. Lisäksi olin melkoisessa humalassa. Muistan vain kun mies (no okei, teinipoika :D) sanoi "vähä vähemmän hampaita"...
Aika hassu ja jännä fiilis, jännitti esim. että maistuukohan se joltain.
Vuonna 1996. Olin 15-vuotias, alaikäisenä juhannusfestareilla. Erään pakun takapäässä otin poskeen omien sanojensa mukaan 27-vuotiaalta. Tykkäsin kovasti. Oli puhdas ja tuoksui vihreältä palasaippualta. Melkein lähti neitsyys. Aloin empimään. Harmi, olisi kannattanut kokeneen kanssa. Myöhemmin immenet poksautettiin raumalaisen kokemattoman pojan kanssa. Kauheaa sähläystä
Oksennusreaktio tuli jo sen nähdessä, joten ei edes yritetty. Hyvä niin, leukani lukkiutuvat joskus kiinni , joten ei edes koskaan aiota yrittää, koska mies ei halua menettää vehjettään.
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 1996. Olin 15-vuotias, alaikäisenä juhannusfestareilla. Erään pakun takapäässä otin poskeen omien sanojensa mukaan 27-vuotiaalta. Tykkäsin kovasti. Oli puhdas ja tuoksui vihreältä palasaippualta. Melkein lähti neitsyys. Aloin empimään. Harmi, olisi kannattanut kokeneen kanssa. Myöhemmin immenet poksautettiin raumalaisen kokemattoman pojan kanssa. Kauheaa sähläystä
tuo mies teki rikoksen ja oli ilmeinen pedofiili. oliko kivaa olla pedon kanssa?
Jännitti miltä maistuu, oli toihutipasta märkä.
Hyvälle maistui kun oli pesty pissaamisen jälkeen.
Hyvä mieli jäi ..
Ihan mahtavalle. Upeinta oli saada lasti suuhunsa. Miehen vaimo katseli vieressä.m36
Aika cool se oli kun otin 19v velipuolelta suihin eka kerran mietin itse ekas miltä se sperma maistuu mutta
ei se pahaa ollut ja sen jälkeen on tullut tehtyy useasti.
Mietin ekaa kertaa aika pitkään, kunnes sitten otin sen suuhuni. Se oli juuri pesty ja maistui puhtaalle iholle. Myöhemmin sain myös suuhuni koko lastin ja se maistui lievästi suolaiselle ja hieman makealle. Miellyttävä kokemus:)
T. Anssi
En mä siinä paljoa mitään ajatellut. Poikaystävä vain opasti, että "ime" ja minähän imin. :D Ja spermat nielin ja yritin peitellä yökkäystä.
Makea maku jäänyt päällimmäisenä mieleen.
Ei se kyllä mikään mahtava suoritus ollut, mutta olen tosi iloinen, että se tapahtui just sen henkilön kanssa. Oli tosi ymmärtäväinen ja ihana poikaystävä.
En ole ottanut suuhun, mutta käteen olen ottanut kikkelin vinyylihanska kädessä. Lima sen päässä ällöttää
Jännältähän se tuntui. Otin ensin vaan suuhuni ja äkkiä pois kun alkoi naurattaa "mä tein sen! Mulla oli muna suussa!" Naureskeltiin siinä miehen kanssa hetki kunnes otin uudestaan suuhun ja aloin imeä. Tuntui paljon "normaalimmalta" kuin olin kuvitellut. Mikäs siinä, muna suussa :)
Se oli kovaksi keitetty ja suolaa ripoteltiin päälle. Ihan hyvää munaa se oli.
Olin kai 16, ja poikakaveri 16,yhtäkkiä hänen kodissaan, missä äitinsä oli myös kotonamuuten, poika työnsi vaan kullin suuhuni, kun istuin sängyllä. Vaistomaisesti tiesin mitä piti tehdä, ja teinkin, ja aikas nopsaan sain lastin suuhuni. Onneksi oli kukkaruukkku vieressä, senverran oli outo ja uusi kokemus, enkä halunnut oksentaa lattialle; olis ollu selittämistä kundin äidile siin sitten! Oli muuten ympärileikattu kundi, ja ihana poikakaveri. Oltiin kyllä naitu jo sitä enne, ja tämä nuorukainen osasi tehdä mulle muutakin kuin vain panna. Nuoli ja sormettikin, muistan lämmöllä yhä vain.
Vuosienkin jälkeen soiteltu säännöllisen epäsäännöllisesti kuulumiset.
Vierailija kirjoitti:
Olin kai 16, ja poikakaveri 16,yhtäkkiä hänen kodissaan, missä äitinsä oli myös kotonamuuten, poika työnsi vaan kullin suuhuni, kun istuin sängyllä. Vaistomaisesti tiesin mitä piti tehdä, ja teinkin, ja aikas nopsaan sain lastin suuhuni. Onneksi oli kukkaruukkku vieressä, senverran oli outo ja uusi kokemus, enkä halunnut oksentaa lattialle; olis ollu selittämistä kundin äidile siin sitten! Oli muuten ympärileikattu kundi, ja ihana poikakaveri. Oltiin kyllä naitu jo sitä enne, ja tämä nuorukainen osasi tehdä mulle muutakin kuin vain panna. Nuoli ja sormettikin, muistan lämmöllä yhä vain.
Vuosienkin jälkeen soiteltu säännöllisen epäsäännöllisesti kuulumiset.
Niin, eihän äiti yhtään ihmettelisi mälliklimppiä kukkapurkissa🤣
Ällöä. Se oli kostea, haisi ja maistui ihan kahville. Eikä hyvässä mielessä. Kuitenkin mies nautti siitä kovasti. Poikaystävät tämän jälkeen ovat olleet paljon neutraalimman makuisia ja hajuisia. Ei ällötä yhtään, päinvastoin.