Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista oli ottaa muna suuhun ensimmäistä kertaa?

Vierailija
06.03.2016 |

Kerro kokemuksestasi.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16v ja poikaystävä ehdotti sitä. Vähän jännitti, että osaanko tehdä sen oikein. Penis tuntui suussa ihan kivalta, eikä maistunut mitenkään kummalliselta. Tein vain mekaanista edes takaisin liikettä ja ei siinä pitkään mennyt. Tunsin ensin kuinka penis alkoi sykkiä ja sitten tulikin lasti suuhun. Ei sitä paljon tullut ja nielin kaikki ajattelematta sen kummemmin.

Nykyisin osaan tietysti tehdä tätä monipuolisemmin kuin silloin.

Vierailija
42/114 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännää, olin 16v ja ekan poikaystävän kanssa kokeiltiin meille molemmille kaikkee ihmeellistä. Voi niitä aikoja. Ensin ajattelin että en kyllä pysty juoda hänen orgasmiaan, mutta ei se sitten ollut mikään juttu.

Ja ehkä kaikkein mieleenpainuvin suihinotto noihin samoihin aikoihin, hän sai jossa bileissä minut houkuteltua antamaan hänen parhaallekaverilleen suihinoton niin että hän katseli vierestä. 

En tiedä miten siinä edes niin kävi, enkä tiedä mikä minuun meni kun suostuin. Mutta tulihan tehtyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ällöä. Se oli kostea, haisi ja maistui ihan kahville. Eikä hyvässä mielessä. "

Kahville maistuva kalu? Onko tämä nyt se ns. mokkagiggeli?

Miten ihmeessä kahville voi tuoksua ja maistua "ei hyvässä mielessä

Vierailija
44/114 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Lisäksi aivan oksettaa ajatuskin että ottaisi sen limaisen pötkön jaökoväliin ilman kondomia.

Kyllä se kuule ällöttää enemmän miestä kun joutuu työntämään paljaan kalunsa keinokuitupikkuhousuissa 24/7 muhineeseen hiivaiseen rämemajavaan jota on niiiiiin luonnollinen että sitä ei "pestäkään" kuin hiukan lämpimällä vedellä pirskottelemalla viikottaisen 1 minuutin suihkun aikana.

Vierailija
45/114 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajatuskin yököttää, joten en ole kokeillut

Miksiköhän "kokemuksistaan" avautuvat innokkaimmin juuri ne jotka eivät ole ikinä uskaltaneet kokeilla mitään kun luulevat etteivät kuitenkaan pitäisi siitä.

Olen varmaan outo kun pidän pääni kiinni kokemuksista joita minulla ei ole.

Vierailija
46/114 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia kokemuksia entäpä ensimmäinen kerta kun maistoitte sperman miltä se maistui?

47/114 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisia kokemuksia entäpä ensimmäinen kerta kun maistoitte sperman miltä se maistui?

Suutelemalla naista, jonka suuhun olin juuri lauennut. Maku oli neutraali.

Vierailija
48/114 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaana otin. En aluksi meinannut ottaa kun keltuainen näytti niin ällöttävältä mutta hyvää se loppujen lopuksi oli. Nykyään olen munien ystävä ja syön kaksi keitettyä ja kaksi paistettua munaa päivässä.

Vierailija
49/114 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ällöä. Se oli kostea, haisi ja maistui ihan kahville. Eikä hyvässä mielessä. "

Kahville maistuva kalu? Onko tämä nyt se ns. mokkagiggeli?

Miten ihmeessä kahville voi tuoksua ja maistua "ei hyvässä mielessä

Varmaan siten että kahvi matkaa läpi ihmisen elimistön ja viimeiset arominrippeet tulevat virtsan mukana ulos?

Väittävät että peräpäästäkin voi saada makuhaamuja syödystä ruoasta. Ei henk. koht. kokemusta.

Vierailija
50/114 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, mutta kolmelta kaverilta olen ottanut suihin teininä. Oli jännää kokeilua molemminpuolin kaikilla kerroilla, mutta pelkästään uteliaisuudesta. Ihan heterosuhteeseen päätynyt ja ei tulisi enää mieleenkään miehien kanssa touhuta.

Mutta tekisi jokaiselle miehelle hyvää imeä kullia kerran eläissään, jotta tietävät miltä se maistuu ja miltä naisestakin tuntuu munaa imiessä ja samalla oppia itsekin millaista on miestä tyydyttää. Ja sama myös naisille. Jokaisen naisen olisi hyvä nuolla pillua, jotta tietäisi millaista miehestäkin on nuolla ja löytää ne oikeat kohdat naisen tyydyttämiseksi. 

Vierailija
51/114 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin veikeältä, en tajunnutkaan miten vaikeaa oli puhua samaan aikaan.

Vierailija
52/114 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ottanut suuhun, mutta käteen olen ottanut kikkelin vinyylihanska kädessä. Lima sen päässä ällöttää

Niinpä. Lisäksi aivan oksettaa ajatuskin että ottaisi sen limaisen pötkön jaökoväliin ilman kondomia.

Ei sillä että kukaan ylipäätään haluaisikaan laittaa mitään märkivän avohaavasi sisään.

Vierailija
53/114 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök, en ota suihin. Onneksi mies nuolee minua mielellään ja tykkään myös pyllyni nuolemisesta. Joskus ärsyttää, kun mies kuitenkin noita pyytää itselleen.

Kuulostaa reilulta jaolta. Mies voi käydä imettämässä kullinsa jossain muualla, kun kotona kulli ällöttää puolisoa.

Vierailija
54/114 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ensimmäinen kokemus asiasta tapahtui minun, vaimon ja yhteisen kaverimme kanssa kun oltiin kolmestaan yhdessä. Tuntui varsin luontevalta ensin pitää kaverin kalusta ja pusseista kiinni kun oli vaimon pillussa. Sitten nuolla vaimon pillua samalla kun lankaverkko nai ja kun kalu siinä sopivasti tuli ulos otin sen siitä suuhun. 

Vierailija
55/114 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa! Poika oli aika nuori vaalea kaveri, tuskin edes karvoja alapäässä. Aika pieni kalu, ympärileikkaamaton. Itse siis 40+ mies ja oli eka suihinotto ikinä. Oli molemmilla mukavaa ja siitä asti sitän tehty puolin ja toisin: tää oli eka bi-kokemus <3

Vierailija
56/114 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuo mies teki rikoksen ja oli ilmeinen pedofiili. oliko kivaa olla pedon kanssa?

Vauva-foorumille tulee sentään tuhansia viestejä päivässä. Miten sinulla voi olla aikaa käydä ne kaikki läpi 365 päivää vuodessa ja tulla rääkymään sitä pedoasi joku kerta kun joku on harrastanut seksiä alle 40-vuotiaana joka varmaan olisi suojaikäraja jos sinä saisit päättää.

Suomessa on jo valmiiksi todellisuudesta irronneet lait muuhun eurooppaan verrattuna.

Vierailija
57/114 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuule ällöttää enemmän miestä kun joutuu työntämään paljaan kalunsa keinokuitupikkuhousuissa 24/7 muhineeseen hiivaiseen rämemajavaan jota on niiiiiin luonnollinen että sitä ei "pestäkään" kuin hiukan lämpimällä vedellä pirskottelemalla viikottaisen 1 minuutin suihkun aikana.

Minulla oli 20v tyttöystävä jonka pillu oikeasti haisi niin järkyttävälle että heti kotiin päästyäni piti kalu pestä uudelleen ja käsitellä käsidesillä tai muuten alushousuihinkin pinttyi sama haju.

Käsittämätöntä oli se ettei tämä voinut viedä edes roskapussia ulos meikkaamatta, laittamatta tukkaa tai hajuvettä ja pukeutumatta aivan puhtaisiin silitettyihin vaatteisiin mutta pikkuhousut olivat kusesta keltaiset kun tämä veti ne pyyhkimättä !! jalkaansa aina pissalla käynnin jälkeen eikä niitä vaihdettu kesken vuorokautta.

Tajusin jossain vaiheessa että sen "alapesu" tarkoitti sitä että sormi kävi jalkovälissä kuin olisi kiehuvaan veteen kastanut kun "sinne" ei saa koskea.

Tämä olisi varmaan kuollut häpeästä jos joku olisi nähnyt sen säärissä tai kainaloissa yhdenkin karvan mutta pillussa rehotti järkyttävä haiseva puska jonka ajelua se pelkäsi hysteerisesti "etteivät tytöt nää saunassa". Kuten mitä? Että naisella on pillu?

Ainoa syy siihen että juttu jatkui tämän kansaa oli sen yllättäen herännyt kiinnostus peppuseksiin. Puhtaaseen pyllyyn paneminen oli helpotus kun kalua ei tarvinnut enää jynssätä kloritella.

Vierailija
58/114 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kysyä vaimolta. Hän kun ei kerran halunnut yhdyntää ja pyysin, voisiko hän hyväillä minua käsin. Otti varresta kiinni ja suuhun. Sitä on sitten harrastettu käytännössä päivittäin, useamman kerran. 

Homma kehittyi ja nyt on yöpöydälläni neljää eri makua makuliukuvoidetta, vaimon vaatimuksesta. 

Bideetä käytän joka päivä pariin otteeseen ja pienemmät pesut pääle. Kun en voi tietää, milloin rouva keksii, että minua haluttaa pieni sessio makkarissa. 

Kummalla meistä lie kovempi addiktio minulle annettavaan suuseksiin, vaimo kun tekee iltaisin satavarmasti aloitteen, jos en itse tee. Ihanaa. 

Suuseksi voittaa kohdallani, näin miesoletettuna, perinteisen penetraation 100-0. 

tv onnellinen eläkeläismies

Vierailija
59/114 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää, ja pelkäsin, etten ehdi ottaa sitä pois suusta ennen kuin mies tulee.

Vierailija
60/114 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisestä tyttöystävästä viisastuneena (yök, en edes koske ällöttävään kaluun ja yökyök mun pillua ei saa nuolla, se on ällöttävä ja likainen) varmistin että seuraavalla ei ole tällaisia estoja.

Se ilmoittikin virnistäen että hän ottaa kyllä spermat suihin mutta sillä ehdolla että joudun itse nielemään ne.

Ilmoitin suoraan että siitä vaan koska olin maistellut sormista pisaroita ja todennut että höh, eihän sperma maistu oikein miltään joten mitä tytöt himmailevat. Unohdin vain että kielenkärki ei maista läheskään kaikkia makuja.

Tyttöystävä kumartui sitten lasti suussaan päälleni, otti tukevasti kiinni niskatukasta ja antoi minulle väkisin kielisuudelman niin että spermat holahtivat suuhuni. Voi yök mutta olikin ällöä tavaraa mutta kun tavara  nieli niin se oli siinä. No big deal.

Jos pillumehut maistuisivat spermalle niin ei tämä olisi mikään syy jättää nuolematta jos se tuottaa naiselle nautintoa ja orgasmin.