Olen kännissä aina ihan paskamainen ihminen
Eilen kun oltiin jatkoilla jossain niin varastin kaverin lompakon jossa oli pari sataa euroa käteistä... on ollut vaikea rahatilanne ja tuli ihan helvetin hyvään saumaan tämä, mutta tuntuu niin pahalta nyt. En todellakaan kehtaa sanoa kaverille tästä... mikä siinä on kun kännissä pitää aina olla niin uskomaton kusipää.
Kommentit (7)
Pitäiskö sitä pysyä sitten selvinpäin
Viina on viisasten juoma, kaikille se ei vaan sovi. Korkki kiinni heti!
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pistää kännin piikkiin. Todellinen luonne vaan paljastuu,kun alkoholi vie estot. Palauta rahat.
Todellinen luonteeni on todella kiltti ja siksi koenkin morkkista. Mutta en minä nyt voi rahoja palauttaa ja veikkaan että kuitenkin lopulta tulee enemmän tarpeeseen minulla kun olen sossun elätti, kuin kaverilla joka on työssäkäyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pistää kännin piikkiin. Todellinen luonne vaan paljastuu,kun alkoholi vie estot. Palauta rahat.
Humala on myrkytystila, joka ei mitenkään paljasta "todellista luonnetta". Sama kuin sanoisi, että suolisto on todellisessa tilassaan, kun sulkijalihas ei toimi ollenkaan.
Syytä varkaudesta mamuja tai Kai muistit sen jo tehdä?
Ei mene kännin piikkiin. Sinulla on vain paskamainen luonne ja kännissä se tulee selvimmin esille.