Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutkuttava tilanne työpaikalla...neuvoja tarvitaan

Vierailija
06.03.2016 |

Olen vakuuttunut että yksi työkaveri on raskaana (turvotus, hehku jne) ja mun on pakko päästä huomenna vihjaamaan hänelle että tiedän, muuten en vain kestä olla. Käyn ihan ylikierroksilla ja olen miettinyt miten vihjaisin hänelle että tiedän. Onko ehdotuksia millä tavoin vihjaisin hänelle?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet ihan lähelle ja kuiskaat korvaan "mä tiedän" samalla kun katsot merkitsevästi.

Vierailija
22/33 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos sun kutina onkin metsässä? Joistakin asioista kannattaa pitää pää kiinni ja ne asiat on niitä, mitkä ei millään tavalla kuulu sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ?!

Vierailija
24/33 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaise vaikka niin, että "somaa, miten väljä puserokaan ei enää peitä  perheenlisäystä". Minä vastaan, että ei se peitä tätä kortisonin turvottamaa ruhoakaan.

Rakas työkaveri. En ole raskaana. Olen vakavasti sairas.

Vierailija
25/33 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pitää vain itsellään tuollaiset veikkaukset. Kyllä se sitten varmistuu myöhemmin, jos meni oikein.

Oon niin kiitollinen, ettei itselläni ole tarvetta mennä vihjailemaan omista luuloistani. Kälyllä näyttäisi olevan selvästi pieni mahakumpu, vaikka onkin hyvin hoikka ja liikunnallinen. No, se raskaus on kestänyt jo yli viisi vuotta, onneksi en nolannut itseäni ja tyyliin esitellyt onnitteluja tai mitään.

Vierailija
26/33 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kysy yhtään mitään jos et halua ottaa riskiä että välinne muuttuvat jäätäviksi. Perusteluja:

- jos hän on raskaana mutta ei ole maininnut asiasta hän ei halua puhua siitä ainakaan vielä

- entä jos hän ei olekaan raskaana?

Vierailija
27/33 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka näin:

hei sinä rakas työteverini. En kestä enää olla, kun niin kutkuttaa. Käyn ihan ylikierroksilla ja kävin vauva-palstallakin eilen kysymässä neuvoa. Kerroin sielläkin, että en voi olla enää mainitsemasta tästä asiasta. Olen siis ihan varma, että olet raskaana, ja minulla on pakottava tarve vihjata siitä, koska mielestäni hehkut ja olet turvonnut.

No niin, nyt sen sitten vihjasin, ja voin jatkaa töitäni.

Mutta kuten usein käy että jännitys iskee sitten tosi tilanteessa niin asian voi kiteyttää lyhennettyyn muotoon"olet turvonnut".

Vierailija
28/33 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut osakseni noita vihjailuja. Olen sitten vastannut totuudenmukaisesti, että olen vain lihonut. Jotkut kehtaavat jopa jäädä jankkaamaan asiasta. Vaikka tiedänkin olevani ylipainoinen, en ole unohtanut yhtään näistä kyselyistä.

Sitten, kun olin raskaana ja kerroin asiasta, piti jonkun myös päästä sanomaan, että hän ARVASI jo silloin, kun viimeksi kaveriporukalla nähtiin. Oli kuulemma just hehkua ja pyöreyttä. Muuten hyvä, mutta en ollut tuolloin vielä raskaana.

Vierailija
29/33 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulla on vatsa pömpöllään. Muutama päivä sitten leikattiin vatsasta joten turvoksissa ollaan. Posket varmaan punoittaa kivusta kun kaikki liike sattuu. Mutta kiitos kysymästä. En ole raskaana. Kesällä koettu kohtukuolema painaa ja surettaa vieläkin.

T. Työkaverisi

Ps vieläkö kutittaa? Ota tuosta pepanteenia.

Vierailija
30/33 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutkuttavinta on se kun selviää että työkaveri on raskaana ap:n miehelle.

Vierailija
31/33 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paķko on päästä sanomaan niin odota työkaverin kertovan itse asiasta, silloinkin ehtii vielä pätemään että "niin mä olen vähän arvaillutkin".

Vierailija
32/33 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun inhokki työkaveri paukautti tuollaisen oletetun raskausoletuksen päin naamaa. Oli tosi inhottavaa.

Vierailija
33/33 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muiden asiat kiinnostaa noin paljon? Get a life!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan