Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa, olin treffeillä yhden miehen kanssa eilen

Vierailija
06.03.2016 |

ja mies taitaa olla todella varakas. Tavattiin pari viikkoa sitten yksissä bileissä, juteltiin siellä jonkun verran, mutta ei sen enempää. Viikko sitten tää mies laittoi mulle viestin (oli kysynyt numeron kaverini avomieheltä) ja pyysi kahville. Eilen sitten käytiin treffeillä, tavattiin keskustassa ja käveltiin tosi kivaan paikkaan kahvilaan ja sieltä vielä yhteen museoon. Kaikki meni muuten hyvin, mutta häiritsee ihan hirveästi, kun huomaan, että mies on suoraan sanottuna rikas (esim. sillä oli Rolex-kello ja takki oli Hugo Bossin). Asuu myös kalliilla alueella, en tiedä onko vuokra vai oma. Ei missään nimessä leveillyt omaisuudellaan, mutta kun puhuttiin Helsingin edustan saarista yms., niin mainitsi jotain purjehtimisesta kesällä. Yyh. Niin söpö ja mukava mies ja sellainen hyväntuulinen ja spontaani ja ulkonäöltään sellainen, mistä tykkään, mutta väkisinkin tulee itselle sellainen köyhä ja rupuinen olo, kun asun kaupungin vuokra-asunnossa, ei ole autoa, sh:n palkka ei päätä huimaa, vaatteet on Cubus-Lindex-H&M linjaa ja omat merimatkani ovat tasoa lautalla Suomenlinnaan tai Tallinnaan. Mulla on periaatteessa ihan hyvä itsetunto muuten, mutta kyllähän me ollaan niin erilaisista taustoista, että tuskinpa lähden uusille treffeille, vaikka oli jo puhetta :(

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran treffasin hyvätuloisen kanssa. Toista kertaa en halunnut tavata.

Minä olen vain duunari.

Vierailija
42/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on arvostettu ammatti ja elät itsenäistä elämää. Ei ole sinun vikasi, ettet ole syntynyt kultalusikka suussa tai purjevene ahterissa. Miksi sinua harmittaa se, että mukavan oloinen mies on sattunut syntymään varakkaaseen perheeseen? Mies on typerä, jos leveilee rahoillaan, mutta muussa tapauksessa en näe tuossa ongelmaa, jos olette molemmat kuitenkin aikuisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, myös moni varakkaan perheen tytär kouluttautuu hoitoalalle, joten mitäs häpeämistä sinulla on. 

Vierailija
44/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt oikeasti rikasta miestä baarissa hieno puku päällä ja rolexissa... Sellaisia käyttävät duunarit viihteelle lähtiessään, kun teeskentelevät varakasta ja hienoa. Rikkaat ja työssä hyvässä asemassa olevat pukevat illalla jonkun todella neutraalinvärisen neuleen ja tavalliset housut. Eli vapaa-ajalla käytetään aina päinvastaisia vaatteita kuin töissä. Työhaalari-feikkirolexpukumies ja oikeapukumies-rennot vapaa-ajan vaatteet.

Vierailija
45/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä revit sen, että mies oli puku päällä baarissa feikkirolex ranteessa? Tämä parihan oli treffeillä eilen kahvilassa ja museossa.

Vierailija
46/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 shadows of gray.

Vierailija
47/47 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikkaasta perheestä, harrastan purjehdusta (tosin oikeaa kilpapurjehdusta, en vain veneellä cruisailua purkkarit jalassa) ja omistan hepan, pukeudun kalliisiin merkkituotteisiin mutta myös perus henkkamaukkaan.

Tykkään rahasta ja käytän sitä, mutta tämä rajaa minulta paljon miehiä pois. En todellakaan odota että miehen pankkitilin saldo olisi sama kuin itselläni. Haluan tutustua ihmiseen, en hänen lompakkoon.

Olin juuri treffeillä todella kivan oloisen miehen kanssa, mutta todennäköisesti mies pelästyi varallisuuttani. En kuitenkaan voi sitä peittääkkään, enkä halua, mutta ikävää että minua syrjitään siitä syystä. Pitää varmaan alkaa tapailla rikkaita miehiä, tosin heitä pelottaa sitten kun olenkin rikkaampi tms.

Että ei oo helppoa tämäkään rooli.