Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaus on vedätys

Vierailija
05.03.2016 |

"kiva" huomata kun hyvännäköinen nainen ei olekaan hyvännäköinen saunan jälkeen.. vituttaa
esim http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/01/25/16/3090336500000578-0-image-a…

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsyttää tämä että naisen olisi pakko aina olla pynttäytynyt tai muuten on homssuinen eikä pidä itsestään huolta. Olen itse vaaleapiirteinen ja usein saan kuulla meikittömänä näyttäväni sairaalta. Omasta mielestäni olen meikittömänäkin kaunis nyt aknen selätettyäni vaikka vähän arpia onkin, ja ylpeydellä kannan naamaani ilman meikkiä tai sen kanssa, ihan omasta fiiliksestä riippuen

Ei kenenkään muun.

Vierailija
142/145 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä nyt sitten pitäis olla kun silloinkin tulee kuraa jos EI meikkaa..?  "Helev... ku akat hiihtelee riihipirun näkösinä turuilla ja toreilla. Venäläiset ja virolaiset sentään pitää itsestään huolta...". :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ärsyttää tämä että naisen olisi pakko aina olla pynttäytynyt tai muuten on homssuinen eikä pidä itsestään huolta. Olen itse vaaleapiirteinen ja usein saan kuulla meikittömänä näyttäväni sairaalta. Omasta mielestäni olen meikittömänäkin kaunis nyt aknen selätettyäni vaikka vähän arpia onkin, ja ylpeydellä kannan naamaani ilman meikkiä tai sen kanssa, ihan omasta fiiliksestä riippuen

Ei kenenkään muun.

Aina sanotaan että oma asia käyttääkö meikkiä vai ei, mutta eihän kukaan itseään joudu kattelemaan, muuthan ne joutuu rumaa naamaa katsomaan. Mieluumin sitä katsoo ehostettua kun ehostamatonta.

Vierailija
144/145 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tässä nyt sitten pitäis olla kun silloinkin tulee kuraa jos EI meikkaa..?  "Helev... ku akat hiihtelee riihipirun näkösinä turuilla ja toreilla. Venäläiset ja virolaiset sentään pitää itsestään huolta...". :/

Mua pidetään identtinen näköisenä, meikillä ja ilman. Siitä päästäänkin taas siihen, että mulla on pitkät sääret ja naisellinen tyyli.

Vierailija
145/145 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hkhhjhkkjbk kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua pidetään identtinen näköisenä, meikillä ja ilman. Siitä päästäänkin taas siihen, että mulla on pitkät sääret ja naisellinen tyyli.

Venäläisen ja virolaisen, siis idäntytön näköisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi