Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietittekö yön yli isoja hankintoja?

Vierailija
05.03.2016 |

Aloitukseni voi vaikuttaa naiivilta, mutta olin puulla päähän lyöty myyjän asenteesta. Kävimme katsomassa vuodetuolia ja -sohvaa liikkeessä. Myyjä suoraan hengitti niskaan, päätös olisi pitänyt tehdä heti. No, pari autoa olen ostanut koeajon jälkeen heti, yleensä mietin isoja hankintoja rauhassa yön yli? Miten te - vai olenko ainoa lajissani?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin työttömänä saa pohtia hankintoja joskus kuukausitolkullakin.

Vierailija
2/5 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton ostan yleensä heti jos on sellainen tunne että sen haluan. Muita tuotteita vertailen netissä ja mietin enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai myyjä haluaa clousata kaupan heti, jotta ette tule kotona toisiin ajatuksiin. Se on ihan normaali myyntitaktiikka. Hänellä todennäköisesti on provikkapalkka ja voita hänkin tarvitsee leivän päälle.

Mutta itse kysymykseesi vastaan, että minä inhoan yön yli nukkumista. Minä teen päätökset nopeasti ja pysyn niissä. Inhoan jahkailua. Jos tulee vikaostos, nii se on sitten voi voi. Sen kanssa sitten eletään ilman turhia miettimisiä. Vatvominen heikentää elämänlaatua.

Vierailija
4/5 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina isoa hankintaa pidempään, usein juuri yön yli. Silloin voi rauhassa harkita, eikä tule tehtyä hutihankintaa myyjän ohjailemana.

Vierailija
5/5 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähden liikkeeseen katsomaan jotakin tuotetta, olen todennäköisesti jo tiedostanut tarpeeni ko. tuotteelle ja miettinyt myös mitä voisin siitä maksaa. Joten voisin kuvitella tekeväni ostopäätöksen myymälässä. 

Toki saattaisin lähteä ex-tempore kartoittamaan valikoimaa jonkun idean saatuani, siinä tilanteessa en uskoakseni tekisi päätöstä, varsinkin jos ostos olisi kovin arvokas.

Mutta jos on ärsyttävä myyjä, jää ostos varmasti kauppaan, haluan asioida miellyttävässä ympäristössä ja haluan että ostoksesta jää hyvä fiilis.