Poikani pettää tyttöystäväänsä
Poikani on seurustellut aivan ihanan tytön kanssa nyt pari vuotta, heillä näyttää menevän hyvin ja tyttö on kuin omaa perhettä. Poika oli eilen viihteellä (on 19) ja heräsin aamulla siihen, että aivan vieras tyttö hipsi meiltä pois. Kävin katsomassa Facebookista ja ainakin siellä poikani on merkinnyt olevansa suhteessa tyttöystävänsä kanssa. Olen todella järkyttynyt ja pettynyt poikaani. En tiedä miten ottaisin tämän puheeksi, meillä on aina opetettu että naisia pitää kunnioittaa ja että alkoholinkäyttö ei saa päätyä siihen pisteeseen, että aamulla kaduttaa. Poika on nyt ollut koko aamun omassa huoneessaan, en tiedä onko hän edes hereillä vielä.
Pitäisikö minun kertoa tyttöystävälle vai antaa olla?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaankaan kerro tyttöystävälle, mutta pitkän ja vakavan keskustelun aion kyllä pojan kanssa pitää. Olkoon vaikka kuinka aikuinen ja näennäisesti ei minun asiani, mutta tyttöystävänsä on minullekin rakas enkä halua nähdä häntä kohdeltavan noin. Ja poika saa sitten itse päättää kertooko vai ei.
Olen todella pettynyt ja vihainen, en olisi uskonut että poikani voi tehdä noin tyhmästi. Varmasti on ollut kännissä tullut tyhmä idea, mutta se ei oikeuta tuota :( Harmittaa.
Ap
Lapsesi tosiaan asuu vielä kotona... Kannat sitten taakkanasi sen jos kiltti tyttöystävä saa jonkun tartunnan. Klamydia on tosi yleinen nuorilla. Aiheuttaa naiselle mm lapsettomuutta hoitamattomana ja voi olla oireeton. Mutta senhän kai jo tiesitkin.
Jos niin tyhmästi on tehnyt että harrastaa vieraan tytön kanssa seksiä ilman kondomia niin saa kyllä kahta kauheammin sapiskaa. Ja sitten passitan testeihin vaikka pitäisi omalla autolla viedä ja kädestä pitäen taluttaa. Ap
Ap, miten kävi? Tunnustiko poika?
Nyt jumalauta! Apn poika saa pesää ja tussukat ulisee täällä niin kuin se olisi huono asia. Menkää hoitoon.