Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani pettää tyttöystäväänsä

Vierailija
05.03.2016 |

Poikani on seurustellut aivan ihanan tytön kanssa nyt pari vuotta, heillä näyttää menevän hyvin ja tyttö on kuin omaa perhettä. Poika oli eilen viihteellä (on 19) ja heräsin aamulla siihen, että aivan vieras tyttö hipsi meiltä pois. Kävin katsomassa Facebookista ja ainakin siellä poikani on merkinnyt olevansa suhteessa tyttöystävänsä kanssa. Olen todella järkyttynyt ja pettynyt poikaani. En tiedä miten ottaisin tämän puheeksi, meillä on aina opetettu että naisia pitää kunnioittaa ja että alkoholinkäyttö ei saa päätyä siihen pisteeseen, että aamulla kaduttaa. Poika on nyt ollut koko aamun omassa huoneessaan, en tiedä onko hän edes hereillä vielä.

Pitäisikö minun kertoa tyttöystävälle vai antaa olla?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teki poika kanssa joskus tuollaisen tempun ja lopputuloksenaan sai isältään oikein kunnon selkäsaunan ja ripityksen, että hän ei mitään helvetin paskaista huoripukkia katsele poikanaan. 

Vierailija
2/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele asiasta pojan kanssa mutta älä mene tyttöystävälle puhumaan... Selvittäköön itse asiansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu pojan kanssa! Sinun tehtäväsi ei ole kieliä tytölle. Nuoret hoitakoon asian keskenään!

Vierailija
4/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan poikasi ei ole lassukka tai neitsytmies. Anna olla

Vierailija
5/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen kasvatit. Miehet on huoripukkeja kasvatuksesta riippumatta. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Tuleva etäisä.

Vierailija
6/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun asiasi puhua tytölle. Pojan pitää tehdä se itse. Sen sijaan pojan voit kyllä läksyttää.

Vierailija
7/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo kehtaa sieltä tänään ilmestyä eteen, saattaa olla morkkis.. Sinuna kysysin, että täältähän kömpi ihan vieras tyttö pois... MIKSI? Missäs "sanna"? Sitten pitäisi kattavan saarnan parisuhteesta ja rakkaudesta.

Vierailija
8/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä teki poika kanssa joskus tuollaisen tempun ja lopputuloksenaan sai isältään oikein kunnon selkäsaunan ja ripityksen, että hän ei mitään helvetin paskaista huoripukkia katsele poikanaan. 

Hahahaahhaa!!! Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos.

Ap:n poika on asia-miehiä, nostan hattua!

Vierailija
9/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele ensin pojan itsensä kanssa, ennen kuin menet kertomaan mitään tyttöystävälle. Pettäminen on halveksittavaa, mutta toisaalta aikuisten ihmisten parisuhteeseen sekaantuminen on vaikea kysymys.

Vierailija
10/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5

Vierailija
11/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha tilanne :(

Juttelisin kyllä vakavasti pojan kanssa. Jos haluaa panna "baarista iskettyjä" niin sitten ei pidä olla parisuhteessa. Ja lapsuudenkotiin ei rehata mitään yhden yön panoja! 

Jos poika ei käyttänyt kortsua kännissä niin vaarantaa oman terveyden lisäksi myös tyttiksen terveyden!!!

Vierailija
12/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä asia kuuluu sinulle?

Vierailija
13/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poika kerran kotona asuu, niin voit mielestäni puhua hänelle tuosta asiasta ihan suoraan. Hän on kuitenkin jo täysi-ikäinen ( joka ei tietenkään pojasta "aikuista" tee), joten kannattaa miettiä tarkkaan kertoako tyttöystävälle. Itse luultavasti kertoisin. Poikasi voi sitten kasvaa oikeaksi mieheksi kun on kotoaan muuttanut ja kustantaa itse elämisensä. Tästäkin virheestä hän voi sitten ottaa opikseen!

Vierailija
14/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla eetä molemmilla on lupa käydä vieraissa? Ei semmoisia sopimuksia äidille kerrota. Muussa tapauksessa suosittelen kertomaan miniälle,

Vierailija
15/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan kerro tyttöystävälle, mutta pitkän ja vakavan keskustelun aion kyllä pojan kanssa pitää. Olkoon vaikka kuinka aikuinen ja näennäisesti ei minun asiani, mutta tyttöystävänsä on minullekin rakas enkä halua nähdä häntä kohdeltavan noin. Ja poika saa sitten itse päättää kertooko vai ei.

Olen todella pettynyt ja vihainen, en olisi uskonut että poikani voi tehdä noin tyhmästi. Varmasti on ollut kännissä tullut tyhmä idea, mutta se ei oikeuta tuota :( Harmittaa.

Ap

Vierailija
16/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin menet sekaantumaan poikasi parisuhteeseen, selvitä onko hän oikeasti mennyt pettämään. Tuollekin voi olla ihan viaton selitys.

Vierailija
17/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesmielipide kirjoitti:

Voihan olla eetä molemmilla on lupa käydä vieraissa? Ei semmoisia sopimuksia äidille kerrota. Muussa tapauksessa suosittelen kertomaan miniälle,

Höpöhöpö. Ei nuoret tytöt sellaisia sopimuksia tee! He uskovat romanttiseen rakkauteen vielä tuossa iässä.

Vierailija
18/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaankaan kerro tyttöystävälle, mutta pitkän ja vakavan keskustelun aion kyllä pojan kanssa pitää. Olkoon vaikka kuinka aikuinen ja näennäisesti ei minun asiani, mutta tyttöystävänsä on minullekin rakas enkä halua nähdä häntä kohdeltavan noin. Ja poika saa sitten itse päättää kertooko vai ei.

Olen todella pettynyt ja vihainen, en olisi uskonut että poikani voi tehdä noin tyhmästi. Varmasti on ollut kännissä tullut tyhmä idea, mutta se ei oikeuta tuota :( Harmittaa.

Ap

Eihän poikasi tyttöystävälleen mitään ole tehnyt, hän on autuaan tietämätön asiasta. On sinun velvollisuutesi varmistaa että se tila säilyy vastedeskin. Tarjoat tarvittaessa alibin.

Vierailija
19/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lapsesi tosiaan asuu vielä kotona... Kannat sitten taakkanasi sen jos kiltti tyttöystävä saa jonkun tartunnan. Klamydia on tosi yleinen nuorilla. Aiheuttaa naiselle mm lapsettomuutta hoitamattomana ja voi olla oireeton. Mutta senhän kai jo tiesitkin.

Vierailija
20/23 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna isän puhutella. Et osaa samaistua mieheksi ja vaikka sillä ei ole väliä, pojallesi se lisää uskottavuutta näissä asioissa. Osoita kuitenkin suorin sanoin, että et hyväksy tuota ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan