Kun miehenne aluspöksyt kaikki likapyykkikorissa ja jäljellä vaihtoehdot:
1. Uimahousut
2. sortsit
3. pitkät kalsarit
4. välihousut
5. urheilukerraston pitkikset
Mitkä noista valitsee mies, ja uusia alushousuja ei voi enää mennä mistään ostamaan, koska kaupat kiinni.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Entä AP itse, entä jos sun alkkaris olisi kaikki loppu niin mitäs sitten? Olisitko kommandona ja pistäisit hameen ...
Mä oon nainen, ja saunan jälkeen voisin mennä yöpaitulissa ja ihan ilman alkkareita nukkumaan, ja pesisin vaikkapa käsin yhdet alkkarit pyykkikorista aamuksi jalkaani, kunnes seuraavana aamuna pesukone olisi pessyt likaiset alkkarini jne. Mulle ei vaan noin ole sattunut ikinä, ettei olisi kaapissa vaikkapa ne yhdet mummo-mallin alkkarit, jotka voisin laittaa edes yön yli pidettäväksi.
AP.
Vierailija kirjoitti:
1. Uimahousut
2. sortsit
3. pitkät kalsarit
4. välihousut
Mitkä noista valitsee mies, ja uusia alushousuja ei voi enää mennä mistään ostamaan, koska kaupat kiinni.
Ensinnäkin, eikö pitkät kalsarit, välihousut ja urheilukerraston pitkikset ole yksi ja sama asia?
Mies ottaisi varmaan juoksukerraston sellaiset polvimittaiset housut tai lähtisi kommandona. Ei taatusti laita pitkiä kalsareita lämpimällä säällä (eli ei lähelle -20 astetta). Uikkareita sillä ei edes taida olla. Ei oo mullakaan. Itse menen myös kommandona joskus kun en jaksa etsiä pikkuhousuja. Äkkiäkös leggingsit pesee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä AP itse, entä jos sun alkkaris olisi kaikki loppu niin mitäs sitten? Olisitko kommandona ja pistäisit hameen ...
Minä lainaisin miehen boksereita :D en ole ap.
:D niin noh, voisihan sitä päinvastaisessa tilanteessa kyllä lainatakin mieheni mustat tai siniset Sloggi-boxerit, etenkin jos ei mihinkään olisi ulos menemistä sen aikaa kunnes omat housut kuivuisivat pesun jälkeen. Jostain syystä vaan miehelleni ei ole kelvanneet mun valkoiset Sloggini joskus kun on sattunut samanlainen "unohdus" pestä ne kymmenet mieheni alushousut.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän aina hametta, enkä juuri koskaan kalsareita.
Kerran kouluaamuna teinilleni kävi näin. Aamulla huomasi että kalsarit ovat kaikki likaisena tai märkänä.
Annoin jäädä kotiin.
N38
Teini voi mennä kouluun kommandona, kunhan pistää farkut tai colleget tai leggingsit jalkaan (ja jälkimmäisten kanssa jonkun pidemmän yläosan).
Minä pesen pyykkiä niin ahkerasti, ettei tuollaista tilannetta voisi syntyä meillä.
Mun mies ei koskaan käytä edes alushousuja. Aina on joko pitkät kalsarit/välihousut, tai sitten kesällä toiset shortsit alla.
Joo, en minäkään ymmärrä.
Höh. Ilman tietenkin. Kyllä joka mies tietää, että mukavaa hiertämistä seillä herkissä paikoissa se on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Uimahousut
2. sortsit
3. pitkät kalsarit
4. välihousut
Mitkä noista valitsee mies, ja uusia alushousuja ei voi enää mennä mistään ostamaan, koska kaupat kiinni.Ensinnäkin, eikö pitkät kalsarit, välihousut ja urheilukerraston pitkikset ole yksi ja sama asia?
Mies ottaisi varmaan juoksukerraston sellaiset polvimittaiset housut tai lähtisi kommandona. Ei taatusti laita pitkiä kalsareita lämpimällä säällä (eli ei lähelle -20 astetta). Uikkareita sillä ei edes taida olla. Ei oo mullakaan. Itse menen myös kommandona joskus kun en jaksa etsiä pikkuhousuja. Äkkiäkös leggingsit pesee.
Ap. kyllä tuohon puuttuu, että etkö tiedä tosiaan, että pitkät kalsarit ovat ohuemmasta kangaasta valmistetut kuin ennen vanhaiset välihousut, joita oli mun isälläni ja veljilläni jo 60-luvulla käytössään talviaikana. Ne ovat semmoiset paksumpaa kudetta olevat pitkälahkeiset housut. Nykyiset urheilukerraston housut taasen ovat sellaista erikoisneulosta, jotka ovat ohuet, mutta lämmittävät pakkasilla jalkoja ja silti pysyvät kuivina, vaikka kantajansa hikoilisikin urheillessaan juosten ulkosalla tms.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Veikkaan että ne kalsarit mitkä viimeksi oli jalassa.
Tarkentaen ap:nä aloitustani, että meillä oli eilen sauna iltamyöhäisellä ja sen jälkeen ei kyllä mieheni saunapuhtaana viitsinyt laittaa likaisia alkkareita jalkaansa, enkä itsekkään olisi tykännyt, että olisi kaivanut ne edellisestä illasta asti olleet töissäkin pitämänsä aluspöksynsä saunomisen jälkeen, joten ongelma ratkesi kyllä, koska ainahan on kaapissa joko uimahousut/sortsit/pitkikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Uimahousut
2. sortsit
3. pitkät kalsarit
4. välihousut
Mitkä noista valitsee mies, ja uusia alushousuja ei voi enää mennä mistään ostamaan, koska kaupat kiinni.Ensinnäkin, eikö pitkät kalsarit, välihousut ja urheilukerraston pitkikset ole yksi ja sama asia?
Ap. kyllä tuohon puuttuu, että etkö tiedä tosiaan, että pitkät kalsarit ovat ohuemmasta kangaasta valmistetut kuin ennen vanhaiset välihousut, joita oli mun isälläni ja veljilläni jo 60-luvulla käytössään talviaikana. Ne ovat semmoiset paksumpaa kudetta olevat pitkälahkeiset housut. Nykyiset urheilukerraston housut taasen ovat sellaista erikoisneulosta, jotka ovat ohuet, mutta lämmittävät pakkasilla jalkoja ja silti pysyvät kuivina, vaikka kantajansa hikoilisikin urheillessaan juosten ulkosalla tms.
En tiennyt. Eikä mun mies kyllä mitään villakarvahousuja jostain kuuskytluvulta suostuisi vetämään jalkoihinsa. Ostaa ja käyttää joko urheilukerrastoja tai "lämpökerrastoja". Värin pitää olla tumma ja yksivärinen, ei sepalusta, materiaalin ohut ja mukava. Ne juoksuhousut sopii ihan normaali pakkassäällekin..
Muistin yhtäkkiä, että kerran ei löytänyt juoksukalsareita, joten veti mun juoksutrikoot löysempien juoksuhousujen alle. Hyvin oli sujunut (on hoikka "maratoonari").
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta: sellaista päivää tuskin tulee. Laatikossa kymmeniä, ja vielä kymmeniä, alushousuja. Tuskin pääsee loppumaan :D
En ole myöskään ap, mutta sama juttu. Jos poikaystävälläni on noin paritkymmenet bokserit, mulla on alkkareita varmaan 50 kpl.
:D Siis saahan niitä olla alkkareita kaapeissaan vaikkapa sata kappaletta, mutta onks siinä enää mitään järkee?????
Ei mulla ainakaan ole kaapissa kuin noin paritkymmenet alkkarit, ja miehelläni tällä hetkellä ei senkään vertaa.
Mä muuten paikkailen omia alkkareita, jos niihin on ajan myötä ja monien pesukertojen jälkeen tullut jokin pieni repeymä johonkin kohtaan. Slogit etenkin ovat nykyisin valmistettu niin ohkaiseksi verrattuna vuosikymmeniä sitten, että ne hapristuvat nopeammin kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Uimahousut
2. sortsit
3. pitkät kalsarit
4. välihousut
En tiennyt. Eikä mun mies kyllä mitään villakarvahousuja jostain kuuskytluvulta suostuisi vetämään jalkoihinsa. Ostaa ja käyttää joko urheilukerrastoja tai "lämpökerrastoja". Värin pitää olla tumma ja yksivärinen, ei sepalusta, materiaalin ohut ja mukava. Ne juoksuhousut sopii ihan normaali pakkassäällekin..
Muistin yhtäkkiä, että kerran ei löytänyt juoksukalsareita, joten veti mun juoksutrikoot löysempien juoksuhousujen alle. Hyvin oli sujunut (on hoikka "maratoonari").
:D Eivät ne miesten sen aikaiset harmaat välihousut mitään villakarvaisia olleet materiaaliltaan, mutta paksummat ne olivat kuin tavalliset pitkälahkeiset ja siihen aikaan valkoiset miesten alushousut. Minulla oli lapsuudenkodissani monta veljestä ja isäni, jotka pitivät talvipakkasilla etenkin välihousuja, ja nehän laitettiin siis tavallisten pitkien kalsareiden päälle ja sitten vielä päällyshousut, mitkä milloinkin toppahousut tai muut housut. Farkkujen alle eivät oikein mahtuneetkaan, joten eiköhän ne sukukalleudet tiukoissa farkuissa melkoisen kylmää kyytiä sittemin saaneet.
Tietenkin ottaisin korista jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitää pestä pyykkiä.
Mahtava välähdyksesi: Niin pitikin, mutta kerrostalossa ei viitsi enää kello kympin jälkeen laittaa pesukonetta jylläämään.
Juu, tänä aamuna kello kahdeksan pistin koneen päälle ja nyt mieheni alkkarit ymt. kuivumassa.
Mieheni muuten laittoi Lidlistä ostamani kesäsortsit eilen saunan jälkeen, koska kaikki alkkarit likaiset sattuneesta syystä, että... - ja kaikkea en ala tänne selvittämään!
AP.
:D
Tuollaista tilannetta ei tule. Mies pesee pyykkiä pari kertaa viikossa ja omistaa ainakin 30 kalsarit. Asumme molemmat omissa asunnoissamme.