Luonnollisuus
Ihan rupesin miettimään, että kuinka monella naisella nykyään on omat pitkät kynnet, hiukset. Tuntuu, että väkisinkin kaikilla on hiuslisäkkeitä ja näitä mitä lie geelikynsiä?
Myönnän, että olen itsekin ajatellut sellaisten hommaamista, mutta eipä ole tarvinnut kun omat kynnet kasvoi ja kävi manikyyrissä ja nyt kun säännöllisesti niistä pitää huolta, niin eipä tekovermeitä edes tarvii. Samoin hiukset. Oikeilla hoitotuotteilla upeat, paksu tukka. Onko se sitten vaan helpompaa ja vaivattomampaa laittaa/laitattaa tekovermeet...
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Minulla kasvaisi kynnet pitkiksi, mutta mukavuussyistä pidän lyhyinä, enkä kyllä tekokynsiä laita. Hiukseni ovat pitkät, mutta aika ohuet. Sille en valitettavasti mitään voi, mutta en silti halua lisäkkeitä.
Pointti olikin siinä, että jos haluaa pitkät kynnet tai hiukset, niin miksi hankkia teko sellaiset, kun luonnollisetkin on tarjolla.
Mie oon luomu neiti, oon saanu tarpeeks miehiltä huomiota, en tarvi mitää mömmöjä kasvoihin, kynsiin, tai hiuksiin. Luonnollisuutta pidän ihmisissä seksikkäänä, täysin meikittömät ja tekoripsittömät naiset on kauniita, ovat takulla omia itsejään. Arvostan 100% luonnollisia naisia, uskaltakaa näyttää luonnolliset kasvonne.
Mun lähipiirissä ei kyllä kukaan erotu geelikynsillä, hiuslisäkkeillä tms, vaan kaikki on aika luonnollisia. Tietty jotain meikkivoidetta, ripsaria voi olla, mutta siististi ja hillitysti. Ja ihan Tampereella asutaan, ettei missään maalla. Ei edes hirveästi ole kukaan hiuksiaan värjännyt.
Ei ole ollut kenelläkään, paitsi mulla ja kaverilla pieni emo rock vaihe, jolloin kajaalia oli enemmän yläasteen lopulla, mutta se meni ohi onneksi, vain musiikki jäi :)
Nyt ollaan 26-vuotiaita. Mä olen muuttanut maalle, ja en ole yli vuoteen meikannut. Deodoranttia käytän kyllä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kasvaisi kynnet pitkiksi, mutta mukavuussyistä pidän lyhyinä, enkä kyllä tekokynsiä laita. Hiukseni ovat pitkät, mutta aika ohuet. Sille en valitettavasti mitään voi, mutta en silti halua lisäkkeitä.
Pointti olikin siinä, että jos haluaa pitkät kynnet tai hiukset, niin miksi hankkia teko sellaiset, kun luonnollisetkin on tarjolla.
Aa totta. Mutta jos haluaisin paksut hiukset, niin pitäisi kyllä hankkia lisäkkeet. Varmaan monilla sama juttu. Joillakin ihmisillä myös halkeilee kynnet, eivätkä sen takia voi pitää omia kynsiä pitkinä ja varmaan siksi hankkivat tekokynnet.
Mulla on hiuksissa vähä tuuhennosta. Kukaan ei ole koskaan huomannut.
Nainen22-v kirjoitti:
Mie oon luomu neiti, oon saanu tarpeeks miehiltä huomiota, en tarvi mitää mömmöjä kasvoihin, kynsiin, tai hiuksiin. Luonnollisuutta pidän ihmisissä seksikkäänä, täysin meikittömät ja tekoripsittömät naiset on kauniita, ovat takulla omia itsejään. Arvostan 100% luonnollisia naisia, uskaltakaa näyttää luonnolliset kasvonne.
Kainalo-, sääri- ja tussukarvat on myös tietenkin au naturel.
Vierailija kirjoitti:
Nainen22-v kirjoitti:
Kainalo-, sääri- ja tussukarvat on myös tietenkin au naturel.
Hyi yöks! Huoliteltu nainen on pop, naturelli not.
Ihmisillä on erilaisia tapoja ilmaista itseään. Jotkut tykkäävät luonnollisesta, jotkut tykkäävät laittautua. Eihän me kaikki osteta samanlaisia vaatteitakaan tai sisusteta taloamme täysin samalla tavalla. Parempi kun antaa ihmisten olla mitä he ovat ja keskittyä hyviin puoliin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kynnet katkeilevat helposti. Erilaisista ravintolisistä huolimatta. Geelikynnet ovat todella kestävät. Nykyään pidän kynnet vain lyhyinä. Minulla on todella paksut, kiharat, pitkät hiukset. Jos kuitenkin tulisin leikanneeksi ja haluaisin taas pitkät, en jaksaisi odottaa kasvamista, vaan varmaan laittaisin pidennykset.
Hohhoijaa taas näitä. Itsekin olin joskus parikymppisenä niin polleana kun olin luonnollinen enkä tarvinnut mitään "feikkiä yäk" mutta niin vaan ne hiuslisäkkeet tuli tutuiksi kun hiukset oheni olemattomiin sairauden myötä. Eli helppo se on puhua jos itsellä ne hiukset ja kynnet sun muut kasvaa normaalisti.
Huliteltukin voi olla luonnollinen. Oman hiussävyn kirkastaminen, kevyt arkimeikki ja esim luonnolliset ripsenpidennykset (itse olen liian laiska laittamaan ripsiväriä joka aamu). Geelikynnet ovat vanhanaikaisia, samoin hiustenpidennykset. Trendikkäimmät ovat leikanneet tukkansa long bobiksi ja kyntensä sormenpään mittaisiksi viimeistään viime syksynä, massa seurasi joulun tienoilla. Älypitkät piiskalatvat ovat siis ohittaneet onneksi jo kulta-aikansa, toki hitaimmat eivät ole tähän vielä reagoineet. Esim koko insta on täynnä #longbob tyyliä. :) Ehkä se luonnollisuus ja tyttömäisyys valtaa siis kohta enemmän alaa, toivottavasti :)
Nainen22-v kirjoitti:
Kuule tää aknen moukaroima naama muistuttaa enemmän laaman persettä kun kasvoja. Meikillä näytän ihmiseltä.
Mun kynnet on omat ja on usein ollu aika pitkätkin ja jotkut on joskus kysynytkin onko aidot (Pitkäkyntinen oon usein ollu) nyt on ollu myös lyhyemmät kun välillä pitää lyhentääkin.
Ripset ja hiuksetkin on omat ja joku puhui auttaisiko mikään niin biotiini voi auttaa.
Meikkiä kyllä käytän ja välillä vähän enemmänkin.
Jos pitäisi jotain laittaa itseensä niin jotenkin luonnollisesti eli en lisäisi mitään mikä ei vartaloon kuulu.