nettideitti tapailuvaiheessa, mitä täytyy sietää?
eli tilanne on tämä. olen tapaillut muutamia kertoja netissä "tapaamani" tyyppiä. Kun en ole online tämä deitti on kuitenkin siellä... Tästä tietysti tulee ihan karsee olo.. emme ole mitään parisuhdetta tietenkään sopineet, joten olenko liian omistushaluinen vai tuleeko tapailuvaiheessa tämä "sietää"? Olisin jo heittämässä hanskat tiskiin.
Kommentit (17)
Voihan sillä olla kone aina päällä ja kirjautuneena, vaikka ei jatkuvasti ole siinä koneen ääressä.
Jos itsekin kuitenkin käyt edelleen deittipalvelussa, miksi ei toinenkin? Itse ajattelisin, että kun muita ei tapailla enää, vaihdetaan puhelinnumerot ja pidetään yhteyttä niin. Ja profiilit pois molemmilta deittipalvelusta.
mutta onko se, että on ylipäänsä online selkeä viittaus, että ei ole musta kiinnostunut... sellaset tapaukset täytyy heti deletoida...
ap
Vierailija kirjoitti:
mutta onko se, että on ylipäänsä online selkeä viittaus, että ei ole musta kiinnostunut... sellaset tapaukset täytyy heti deletoida...
ap
On.
ok. kiitti tämä selvä. ollaan vaihdettu numerot. eli hän ei vaan kiinnostunut musta.
ap
No en tiedä muista, mutta itse olen sellainen että jos tapaan jonkun, joka minua oikeasti kiehtoo ja kiinnostaa niin en suo ajatustakaan muille miehille. Tätä en tietenkään julista tai velvoita toiselle/toiselta osapuolelta vielä tuossa vaiheessa, mutta itse siis olen sellainen että keskityn mieluummin yhteen henkilöön kerrallaan - jos hän siis on sen verran kiinnostava.
No näin itsekin ajattelen kuten 7. että jos kiinnostuu, ei tarvii muita kattella. että jotenkin tuntuu tylsältä tämä tilanne. tekisi jotenkin mieli kysyä että missä mennään.. mutta en halua mitään vaikeita tilanteita. ap
Jos puhut sietämisestä, niin on syytä vaihtaa miestä...yhtäkään äijää ei pidä elämässään sietää. Parisuhdetta kuvaa ihan toiset sanat.
Periaatteessa pari tapaamista ei vielä tee suhdetta. En heti ripustautuisi mieheen, jos oltaisi vasta tavattu. Jos mies kuitenkin haluaa tapailla niin jossain vaiheessa varmaankin poistaa profiilin tai voitte sopia kumpikin poistavanne profiilin. Toiset käy useammankin kanssa ulkona samaan aikaan.
Se pitää sua ehkä varalla, katsoo josko saisi parempaa
no siis tässä ei nyt ole ilmaantunut vielä muuta sietämistä, kuin tämä hänen onlinessä olo. jotenkin siinä on jo mulle sietämistä, koska ajattelen, että jos on kiinnostunut ei enää kattele toisia. mutta toisaalta itse olen aina puhunut että no katsellaan ja en tiedä pitäiskö jatkaa vai ei. kasvotusten hän on ehkä ollut kiinnostuneempi kuin minä, mutta en sitten osaa oikeaa "kiinnostusta" sanoa.. että on tämä vaikeeta.
kuulostat hullulta joten jätä mies nyt.
Eli mies jatkaa katselua koska olet tehnyt selväksi ettet ole kiinnostunut.
Ei kai muutama tapaaminen vielä edellytä profiilin poistamista, oli ihminen kuinka kiinnostava tahansa. En minä ainakaan ole poistanut moneen kuukauteen..
Vierailija kirjoitti:
no siis tässä ei nyt ole ilmaantunut vielä muuta sietämistä, kuin tämä hänen onlinessä olo. jotenkin siinä on jo mulle sietämistä, koska ajattelen, että jos on kiinnostunut ei enää kattele toisia. mutta toisaalta itse olen aina puhunut että no katsellaan ja en tiedä pitäiskö jatkaa vai ei. kasvotusten hän on ehkä ollut kiinnostuneempi kuin minä, mutta en sitten osaa oikeaa "kiinnostusta" sanoa.. että on tämä vaikeeta.
Kannattaisi mielestäni sanoa suoraan miehelle, että olet kiinnostunut, haluat oikeasti katsoa tulisiko teistä jotain ja aiot itse siksi poistua treffipalstalta. Jos mies on samoilla linjoilla, niiin siitä sitten eteenpäin, mutta jos ei, niin voit rauhassa katsella uutta seuraa.
Olet kirjoittamasi perusteella antanut miehelle vähän ristiriitaisia signaaleja omasta kiinnostuksen tasostasi.
miehen signaalit kyllä olleet aika yksiseitteiset.. katse ja se jännä "hermostunisuus" kyllä meidän välillä löytyy.. vastaa aina viesteihin, mutta kun mies kysyy mitä ajattelen, jatketaanko mä sit aina sanon en tiiä. että mitä sä sanot. mies sanoo, että jatketaan.. pelkään jotenkin hylkäämistä tai jotain. ap
kellään kommentoitavaa?