Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette syöneet tänään?

Vierailija
04.03.2016 |

ap on syönyt 4 viipaletta ruisleipää majoneesin kera, kaksi näkkileipää voilla ja kolme paistettua banaania ja 7 kuppia kahvia.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 4viljan puuroa, banaania ja teetä.

Lounaaksi kasviskiusausta, miniluumutomaatteja ja viinirypäleitä

Välipalaksi profeel rahka

Päivälliseksi kanaa, lohkoperunoita, salaattia, kurkkua ja paprikaa.

Iltapalaksi 2 ruisleipää avokadolla ja juustolla.

Päivän mittaan olen juonut 2litraa vettä.

Tosi vähän ihmiset syövät! Itse olen lievästi ylipainoinen ja koitan tarkkailla ruokailujani.

Vierailija
22/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä syödään vähän. Joko olette laihoja läskejä tai anorektisen laihoja kaikki. Kilpirauhanenkin sanoo itsensä irti vielä noilla eväillä. Itsekin olen syönyt tänään liian vähän kyllä:

-kaurapuuro+raejuusto+marjat

-munakas+rahka+pähkinöitä

-jauheliha+tomaattikastike+riisi

-rahka+banaani

-jauhelihamunakas

Vielä pitäisi 1 isompi ateria syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: kaksi näkkäriä, toinen hummuksella ja toinen margariinillä. Kiiwi ja kaksi kuppia kahvia soijamaidolla.

Välipala: smoothie soijaproteiinilla, näkkäri violifen savujuustolla, toinen hummuksella, seesaminsiemenillä ja paprikalla.

Illallinen: linssikeitto sipulirouheellaa ja lusikallisella oatlyn creme fraichella. Kaksi sämpylää margariinilla. Mies toi vielä hesen soijatikut bbq-dipillä.

Vissiin vielä pari bisseä.

Vierailija
24/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla söin kaksi sämpylää, joiden päällä oli todennäköisesti juustoa ja kurkkua. 2-3 kuppia teetä.

Lounaalla kotijuustoa, savulohikiusausta ja porkkanaraastetta. Jälkkäriksi maitokahvia ja tummaa suklaata.

Välipalaksi Barebar, se on semmoinen patukka, jossa on taatelia ja jotain muuta, en katsonut pakkausta.

Iltaruuaksi lautasellinen tuoretortellineja tomaattikastikkeella, lisäksi parmesaania. Kourallinen sipsejä ja dippiä. Kun lapset menevät nukkumaan, lisää sipsiä ja dippiä ja olutta.

Vierailija
25/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 näkkäri ja kinkulla ja tuorejuustolla täytetty toasti:)

Vierailija
26/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi leipää seitanilla ja paprikalla, kahvia

Tofu-nuudeli-porkkana-lehtikaaliwokkia x 2 ja kahvia

Iso pala manteli-omenakakkua ja nyt syön mun perjantaisipsejä.

Vierailija
27/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ruisleivän ja kahvia pari kuppia. Lounaaksi noin puoli kiloa irtsareita. Välipalaksi banaanin. Päivälliseksi lohta ja salaattia. Iltapalaksi syön varmaan appelsiinin tai vastaavaa.

Vierailija
28/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla mustaa kahvia ja kaksi juustovoileipää (kauraleipää); välipalaksi hedelmiä; päivällä kasvissosekeittoa ja pari karjalanpiirakkaa; hedelmiä; päiväkahvilla rahkapiirasta; hedelmiä; iltapalalla mukillinen kahvia ja pari karjalanpiirakkaa juustolla.

Vierailija
29/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä kupillinen vadelmia

3-4 kiiviä

iso pala kurkkua

Mehukatin sokeritonta päärynämehua varmaan litra

Vierailija
30/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi söin herättyäni klo 16 :

100grammaa naudanjauhelihaa, 50grammaa parsakaalia n.30grammaa tummaa makaronia ja 100grammaa raejuustoa.

Kohta ois keksittävä mitä ostais "illalliseksi" koko yö menee töissä.

Vierailija
31/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen: mannapuuroa mustikkasopalla, leipää, kahvia, maustamaton jukurtti puolukoilla. Lounas: eilistä lasagnea, tomaatti, rasvaton maito,leipää. Päiväkahvi: kahvin kanssa puolikas korvapuusti. Päivällinen: valmislihapullia muusilla ja kastikkeella, rasvaton maito, porkkana, leipäpala. Iltapala: vehnäsämpylä kinkulla ja tomaatilla, teetä, rasvaton maito, muutama lihapulla.

Vierailija
32/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivu pitkopullaa, puoli annosta makkaraperunoita, 2 lettua

Vierailija
33/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushia 12 kappaletta, paistettua nuudelia ja nautaa hapanimeläkastikkeessa sekä 12 taikinoitua broilerinpalaa kiinalaisessa lounaaksi.

Vierailija
34/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä syödään vähän. Joko olette laihoja läskejä tai anorektisen laihoja kaikki. Kilpirauhanenkin sanoo itsensä irti vielä noilla eväillä. Itsekin olen syönyt tänään liian vähän kyllä:

-rahka+banaani

-jauhelihamunakas

Mä olen aina ollut pieniruokainen. Silti olen normaalipainoinen, yleensä terve ja sopivan lihaksikas. Hyvin jaksan treenatakin

1

Vierailija
35/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: Pakuriteetä

Päiväruoka: Makaronimössöä

Välipala: Proteiinijuoma

Iltaruoka: Sushia, kevätkääryleitä, salaattia

Vierailija
36/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuroa, sämpylän juustolla ja makkaralla, vähän cheese ballsseja, vähän makaronilaatikkoa ja näkkäri juustolla. Pari kupposta kahvia sekä viinalla maustettua mehua ja limsaa. Niin ja yks saunakalja.

Vierailija
37/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu: ruislimpun pala + kaurapuuro hillolla. Teetä ja lasillinen itsetehtyä mustikkamehua.

Lounas: kinkkukiusausta salaatilla ja punajuurilla. Ruislimpun viipale. Lasi maitoa.

Välipala: 2 leipää + viili

Päivällinen: sama ku lounas mutta ilman leipää

Suklaata menny ehkä noin 120g ja lisäksi muutama lakupala

Vettä pitkin päivää

Vierailija
38/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla viipale leipää juustolla ja tomaattiviipaleilla, kuppi maitokahvia, Activia-jugurttia, tuorepuristettua omenamehua.

Lounaalla hain sushilajitelman, juomana vesi, kahvi.

Välipalana kaksi mandariiniä

Päivällisellä ensin lohisalaatti, sitten pekonipastaa, jälkkäriksi juustoa; valko- ja punaviiniä

Vierailija
39/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-rahka+banaani

-jauhelihamunakas

Mä olen aina ollut pieniruokainen. Silti olen normaalipainoinen, yleensä terve ja sopivan lihaksikas. Hyvin jaksan treenatakin

1

Ja olet syönyt muutaman ruisleivän ja näkkäriä? En kyllä usko, että jaksat treenata kunnolla. Ei kukaan jaksa. Toki kaikilla erilaiset tavoitteet treenaamisen ja vartalon suhteen. Sekin on vähän katsojasta kiinni, millainen on "sopivan" lihaksikas. Naisille lihasta muutenkin tulee aika vähän vaikka treenaisi kovaa ja söisi tarpeeksi. Puhumattakaan sellaisesta tilanteesta, että aikuinen nainen syö kuin nirso pikkulapsi, treenaa ja on jatkuvasti miinuskaloreilla.

Vierailija
40/57 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla paahtoleivän juustolla, tuoremehua ja maitokahvi.

Lounaaksi erilaisia tuoresalaatteja, savulohta, muutama ranskalainen, tofuvokkia ja marja-mascarponevaahtoa.

Töissä maitokahvi ja cappuccino. Vettä.

Päivälliseksi porkkana ja kaksi palaa tonnikala-oliiivi pizzaa.

Kohta hedelmää ja leipää. Lisäksi ehkä punaviinilasillinen ja suklaata.