Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit naiset saavat osakseen erityiskohtelua

Vierailija
04.03.2016 |

Olin viime viikolla työmatkalla, reissussa oli mukana iso joukko ihmisiä, jotka eivät tunteneet toisiaan ennalta. Matkaan kuului myös illanistujaisia kahtena iltana. Molempina iltoina seuraani hakeutui jatkuvasti iso joukko miehiä, jotka suurinpiirtein kilpailivat siitä kuka saa tarjota minulle juotavaa. En pidä oikein siitä, että miehet tarjoavat, koska koen sen joten kiusalliseksi. Mielelläni ostan omat juomani itse. Olen siis naimisissa kuten nämäkin kaikki miehet olivat. Meitä oli siis muutama nainen ja suurinosa oli miehiä. Nämä muut naiset jäivät täysin miesten huomioitta, kukaan ei tarjonnut heille drinkin drinkkiä. Juttelin näiden miesten kanssa kaveripohjalta ja puhuin perheestäni sekä kyselin heidän perheistään. Silti he vaan toivat uusia juomia eteeni. Olen toki otettu huomiosta, mutta toisaalta minua vähän harmittaa näiden muiden naisten puolesta. En ymmärrä miksi miehet käyttäytyvät noin "alkukantaisesti", kun kukaan ei siis ehdotellut mitään eikä ollut asiaton, yrittivät toki flirttailla. Mutta miksi miehet haluavat liimautua nättien naisten seuraan ja tarjota juotavaa, vaikka tietävät, ettei se tule edes johtamaan mihinkään? En tajua.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon miesten noin ylenpalttiseen huomioon tarvitaan muutakin kuin kauneus. Ap ilmeisesti tiedostamattaan käyttäytyy flirttailevasti, mistä syystä ko miehet ovat elätelleet toiveita enemmästä.

Ei tarvita, älä yhtään yritä syyttää miesten tekoja naisen viaksi.

Minä olen käyttäytynyt aina asiallisesti työpaikoilla ja silti olen kokenut tuota samaa mitä ap, mutta eri tilanteissa. Enkä ole tosiaan provosoinut käytökselläni, on aika halveeraavaa edes kuvitella sellaista.

Mä olen kaunis nainen, useasti pyydetty kadulla malliksi jne. Luonteeltani olen ujo ja introvertti ja minusta saa viileän vaikutelman. Miehet eivät ole koskaan tarjoilleet minulle drinkkejä missään. Eli käytös vaikuttaa ja taipumus flirttailla voi olla monella aivan tiedostamatonta, ei tarkoituksellista. Miehet tulkitsevat ystävällisyyden ja pilkkeen silmässä usein väärin, olen kavereistani huomannut.

Vierailija
22/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi,voi! No ei ole helppoa sinullakaan sen kauneutesi kanssa. Onneksi meillä ihan tavallisen näköisillä ei noita traumoja aiheudu...

Voithan kokeilla 'haisunäätä' puolustusta-pieraisepa seuraavalla kerralla,jospa ne innokkaimmat tarjoilijat siitä ottaisivat vaikka nokkiinsa ja kaikkoaisivat loitommalle.Helpottaa muutenkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon miesten noin ylenpalttiseen huomioon tarvitaan muutakin kuin kauneus. Ap ilmeisesti tiedostamattaan käyttäytyy flirttailevasti, mistä syystä ko miehet ovat elätelleet toiveita enemmästä.

Minä olen käyttäytynyt aina asiallisesti työpaikoilla ja silti olen kokenut tuota samaa mitä ap, mutta eri tilanteissa. Enkä ole tosiaan provosoinut käytökselläni, on aika halveeraavaa edes kuvitella sellaista.

Mä olen kaunis nainen, useasti pyydetty kadulla malliksi jne. Luonteeltani olen ujo ja introvertti ja minusta saa viileän vaikutelman. Miehet eivät ole koskaan tarjoilleet minulle drinkkejä missään. Eli käytös vaikuttaa ja taipumus flirttailla voi olla monella aivan tiedostamatonta, ei tarkoituksellista. Miehet tulkitsevat ystävällisyyden ja pilkkeen silmässä usein väärin, olen kavereistani huomannut.

Jos olisit ymmärtänyt kommenttini oikein, olisit käsittänyt ettei minulle ole tarjottu drinkkejä vaan saanut huomioita muilla tavoin. Lounaita, tarjottu autokyytejä sen sijaan että kävelisin pois töistä, jne. Olen myös introvertti ja edelleen: olen käyttäytynyt asiallisesti enkä flirttaavasti. Ystävällisesti tietysti, kuten naistenkin kanssa.

Jokainen on vastuussa omasta käytöksestään. Sinun paskalla logiikallasi jopa raiskaukset voisi syytää naisten viaksi. Onneksi näin ei ole.

Vierailija
24/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä yllämainitut teoriat eivät jostain syystä toimi minuun. Olen aina saanut kaikkien miesten huomion ja "tavallisemman" näköiset kaverini ovat jääneet "seinäruusuiksi". Juuri tämä minua usein ärsyttää kavereideni puolesta. Ehkäpä minä olen sitten jonkun mielestä mukava kokonaisuus, kun olen iloinen, hymyileväinen ja laitan itseäni. Lisäksi olen normaalipainoinen ja kasvoni ovat perinteisen kauneuskäsityksen mukaiset. Ja totta, kauneus on katoavaista ja olen iloinen, kun tätä huomiota edelleen saan 36-vuotiaana kahden lapsen äitinä.

Ap

Olet varmasti kauniskin, mutta se, mikä miehiä viehättää on juurikin tuo iloinen hymyilevä persoonasi. Ei ne miehet olisi kimpussasi, jos olisin sellainen mököttävä tosikko, vaikka olisikin kuinka kaunis tahansa. Eihän kukaan mies lähestyisi mitään murjottavan näköistä naista, koska eihän siitä ole seuraksi eikä sellaista saisi millään edes punkkaan. Miehet lähestyvät iloisia naisia, jotka vaikuttavat siltä, että mielellään juttelevat eivätkä heti mulkaise pahasti takaisin. Toki kaunis ulkonäkö on plussaa, mutta tällainen persoona niitä miehiä vetää puoleensa. Suurin osa meistä ihmisistä on kuitenkin ihan katseenkestäviä. Toki jos on todella ruma, niin ei sitä vientiä niin paljon silloin ole, vaikka muuten olisi kuin naantalin aurinko.

Vierailija
25/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viime viikolla työmatkalla, reissussa oli mukana iso joukko ihmisiä, jotka eivät tunteneet toisiaan ennalta. Matkaan kuului myös illanistujaisia kahtena iltana. Molempina iltoina seuraani hakeutui jatkuvasti iso joukko miehiä, jotka suurinpiirtein kilpailivat siitä kuka saa tarjota minulle juotavaa. En pidä oikein siitä, että miehet tarjoavat, koska koen sen joten kiusalliseksi. Mielelläni ostan omat juomani itse. Olen siis naimisissa kuten nämäkin kaikki miehet olivat. Meitä oli siis muutama nainen ja suurinosa oli miehiä. Nämä muut naiset jäivät täysin miesten huomioitta, kukaan ei tarjonnut heille drinkin drinkkiä. Juttelin näiden miesten kanssa kaveripohjalta ja puhuin perheestäni sekä kyselin heidän perheistään. Silti he vaan toivat uusia juomia eteeni. Olen toki otettu huomiosta, mutta toisaalta minua vähän harmittaa näiden muiden naisten puolesta. En ymmärrä miksi miehet käyttäytyvät noin "alkukantaisesti", kun kukaan ei siis ehdotellut mitään eikä ollut asiaton, yrittivät toki flirttailla. Mutta miksi miehet haluavat liimautua nättien naisten seuraan ja tarjota juotavaa, vaikka tietävät, ettei se tule edes johtamaan mihinkään? En tajua.

Olet siis hyvin vakuuttunut siitä, että olet kaunis... Vai jäikö se jollekin epäselväksi? Palataan asiaan, kun sulla on jokin todellinen ongelma...

Vierailija
26/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sekä viileä että flirttaileva, riippuen erinäisistä seikoista. Viileyden tiedostan itse, flirttailevuuden tiedostavat muut. Ei minullekaan tarjoilla drinkkejä.

Sellainen ujon tyyppinen ihminen, joka ei kuitenkaan ole viileä, saattaa myös kerätä miesten huomiota ilman flirttailua. Kainous vetoaa moniin ilmeisesti ja sellaista naista on helppo lähestyä.

Vierailija
27/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välttelen miespuolisille työkavereille hymyilyä ja kahdestaan liikaa oloa ettei kenellekään tulisi mitään väärää mielikuvaa mistään. Mun ystävällinen hymy on historiassa tulkittu liian monta kertaa väärin.

Vierailija
28/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut että jotkut naiset tulevat kateellisiksi ja muuttuvat todella vittumaisiksi ja jotkut miehet kohtelevat kuin esinettä, mielistelevät ja valehtelevat hullunkiilto silmissä. Ja sen jälkeen kikattelevat mieskavereidensa kanssa kuinka mua olisi kiva panna näin ja noin.

Erityiskohtelua kerrakseen<3<3<3

joo sama. V*tuttaa koko sakki.

Vierailija
29/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa olevani alfa, tosin jo vähän vanhempi sellainen, ja niin kaunista naista ei ole vielä tullut vastaan, että olisin antanut jotain erikoiskohtelua. Heikko se on kaunottarenkin liha. Ainoa erikoiskohtelu, minkä saavat kaikki, on mahdollisimman julkinen nöyryyttäminen, jos naama on norsunvitulla tai kiukuttelee typeryyksiä minun seurassani - se on nollasta sataan hetkessä. Enkä unohda kasvoja koskaan, kohtelu on sama aina tavatessa. Siksi tiedän, että muutama ihminen ei enää käy samoissa vippipaikoissa kuin minä, tietäen seuraukset. Ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi