Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit naiset saavat osakseen erityiskohtelua

Vierailija
04.03.2016 |

Olin viime viikolla työmatkalla, reissussa oli mukana iso joukko ihmisiä, jotka eivät tunteneet toisiaan ennalta. Matkaan kuului myös illanistujaisia kahtena iltana. Molempina iltoina seuraani hakeutui jatkuvasti iso joukko miehiä, jotka suurinpiirtein kilpailivat siitä kuka saa tarjota minulle juotavaa. En pidä oikein siitä, että miehet tarjoavat, koska koen sen joten kiusalliseksi. Mielelläni ostan omat juomani itse. Olen siis naimisissa kuten nämäkin kaikki miehet olivat. Meitä oli siis muutama nainen ja suurinosa oli miehiä. Nämä muut naiset jäivät täysin miesten huomioitta, kukaan ei tarjonnut heille drinkin drinkkiä. Juttelin näiden miesten kanssa kaveripohjalta ja puhuin perheestäni sekä kyselin heidän perheistään. Silti he vaan toivat uusia juomia eteeni. Olen toki otettu huomiosta, mutta toisaalta minua vähän harmittaa näiden muiden naisten puolesta. En ymmärrä miksi miehet käyttäytyvät noin "alkukantaisesti", kun kukaan ei siis ehdotellut mitään eikä ollut asiaton, yrittivät toki flirttailla. Mutta miksi miehet haluavat liimautua nättien naisten seuraan ja tarjota juotavaa, vaikka tietävät, ettei se tule edes johtamaan mihinkään? En tajua.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut, että kaikkein kauneimmat ja viehättävimmät saavat osakseen aika vähän iskuyrityksiä. Kai se johtuu siitä, että miehet eivät usko olevansa heidän arvoisiaan.

Vierailija
2/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamala! Toivottavasti alat pikku hiljaa selvitä tästä kauheasta traumasta.

Yritä rumistautua ensi kerralla, ehkä pääset tällaisista piinaavista tilanteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne syö silmillään, ne nauttii katsomisesta ja drinkillä ostetaan se paikka siitä sun vierestä että saa katsoa. Kauneus on katoavaista, se loppuu aikanaan.

Vierailija
4/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse huomannut, että kaikkein kauneimmat ja viehättävimmät saavat osakseen aika vähän iskuyrityksiä. Kai se johtuu siitä, että miehet eivät usko olevansa heidän arvoisiaan.

Miesten määritelmä kauniista naisista on erilainen kuin naisilla.

Vierailija
5/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin asia on nimenomaan näin päin. Olen ns. kaunotar, mallinhommiakin paljon tehnyt ja aina se vaatimattomamman näköinen seuralaiseni yöelämässä sai enemmän huomiota osakseen. 

Hyvin harvalla miehellä itsetunto riitti minun "iskemiseeni". 

Nyt tietysti ajattelette, että olen tympeän näköinen ja jotenkin luotaantyöntävä olemukseltani muuten. Mutta olen jälkikäteen joskus saanut tilaisuuden keskustella asiasta. Jotkut miehet ovat tosiaan suoraan sanoneet, että kokevat rahkeittensa riittämättömyyden. 

Eli aloittajan kokemukset viittaavat pikemminkin siihen, että koetaan "helppona" hänet. Eihän naimisissa olevaa ja kun itsekin on naimisissa tosissaan yritetä. Hotellihuoneeseen panolle, on se tavoite. En kuitenkaan sano, ettei aloittaja olisi ihan kivan näköinen. Toki kivannäköiset ovat halutumpia kuin rumat. 

Vierailija
6/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he voineet tietää ettei se tule johtamaan mihinkään. Ehkä he vielä elättelivät toiveita.

Vierailija
7/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut että jotkut naiset tulevat kateellisiksi ja muuttuvat todella vittumaisiksi ja jotkut miehet kohtelevat kuin esinettä, mielistelevät ja valehtelevat hullunkiilto silmissä. Ja sen jälkeen kikattelevat mieskavereidensa kanssa kuinka mua olisi kiva panna näin ja noin.

Erityiskohtelua kerrakseen<3<3<3

Vierailija
8/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin asia on nimenomaan näin päin. Olen ns. kaunotar, mallinhommiakin paljon tehnyt ja aina se vaatimattomamman näköinen seuralaiseni yöelämässä sai enemmän huomiota osakseen. 

Nyt tietysti ajattelette, että olen tympeän näköinen ja jotenkin luotaantyöntävä olemukseltani muuten. Mutta olen jälkikäteen joskus saanut tilaisuuden keskustella asiasta. Jotkut miehet ovat tosiaan suoraan sanoneet, että kokevat rahkeittensa riittämättömyyden. 

Eli aloittajan kokemukset viittaavat pikemminkin siihen, että koetaan "helppona" hänet. Eihän naimisissa olevaa ja kun itsekin on naimisissa tosissaan yritetä. Hotellihuoneeseen panolle, on se tavoite. En kuitenkaan sano, ettei aloittaja olisi ihan kivan näköinen. Toki kivannäköiset ovat halutumpia kuin rumat. 

Mallin näköiset ovat "liian kolhoja" miehille.

Vierailija
9/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä yllämainitut teoriat eivät jostain syystä toimi minuun. Olen aina saanut kaikkien miesten huomion ja "tavallisemman" näköiset kaverini ovat jääneet "seinäruusuiksi". Juuri tämä minua usein ärsyttää kavereideni puolesta. Ehkäpä minä olen sitten jonkun mielestä mukava kokonaisuus, kun olen iloinen, hymyileväinen ja laitan itseäni. Lisäksi olen normaalipainoinen ja kasvoni ovat perinteisen kauneuskäsityksen mukaiset. Ja totta, kauneus on katoavaista ja olen iloinen, kun tätä huomiota edelleen saan 36-vuotiaana kahden lapsen äitinä.

Ap

Vierailija
10/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja itse en siis ole "liian laiha" vaan bmi on noin 21 ja olen kurvikas, joten olisikohan sekin yksi tekijä, mikä viehättää.

Ap

Vierailija
11/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaahan siihen ulkoiseen olemukseen paljon muukin kuin se että onnistuu valokuvissa. Se on se olemus, hymyileekö, onko rennon oloinen. Jos on joku hiljainen nurkassa kyhjöttäjä tai sitten toisaalta liian tietoinen omasta ulkonäöstään, se ei ehkä vain ole viehättävää. Baarista etsitään usein hauskaa seuraa ja kauniinkin kanssa voi olla tylsää.

Vierailija
12/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mallin näköiset ovat "liian kolhoja" miehille.

No... ei ole Saimi Hoyer -tyyppinen ollenkaan. Sellainen pikemminkin suloisen näköinen kuitenkin. Runko on 175 cm eli en pituudellakaan pelota. Ei olisi koskaan ollut kansainvälistä ainesta, mutta täällä kotimaassa keikkaa oli kivasti opiskelujen lomassa. Joku saattaisi nimenkin tunnistaa, jos laittaisin. 

Eli kolhous ei päde nyt minun tapauksessani. Nyt siis olen jo 35-vuotias perheenäiti, puhun muistelutasolla yöelämästä. Mies löytyikin ihan muualta, opiskeluihin liittyvän harjoittelupaikan myötä. 

Vierailija
13/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen kyllä eri mieltä siitä, että miehillä ja naisilla olisi eri kauneuskäsitys. Minua tuijottavat niin miehet kuin naisetkin. Ja saan myös molemmilta sukupuolilta kehuja osakseni ulkonäöstäni.

Ap

Vierailija
14/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten määritelmä kauniista naisista on erilainen kuin naisilla.

Noh, itse olen lesbo ja voin allekirjoittaa tuon ensimmäisen viestin pohjautuen ihan omaan käytökseeni.

Vierailija
15/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon miesten noin ylenpalttiseen huomioon tarvitaan muutakin kuin kauneus. Ap ilmeisesti tiedostamattaan käyttäytyy flirttailevasti, mistä syystä ko miehet ovat elätelleet toiveita enemmästä.

Vierailija
16/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaahan siihen ulkoiseen olemukseen paljon muukin kuin se että onnistuu valokuvissa. Se on se olemus, hymyileekö, onko rennon oloinen. Jos on joku hiljainen nurkassa kyhjöttäjä tai sitten toisaalta liian tietoinen omasta ulkonäöstään, se ei ehkä vain ole viehättävää. Baarista etsitään usein hauskaa seuraa ja kauniinkin kanssa voi olla tylsää.

Totta kai vaikuttaa! 

Mutta en ole nurkassa kyhjöttäjä ja ainakin välttelen olemasta ylimielisen oloinen. Tietoinen kyllä olen hyvästä ulkonäöstäni, olisi epärehellistä väittää muuta. Ehkä se jotenkin paistaa läpi, voi olla.... 

Vierailija
17/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimi Hoyer on ihan ok pakkaus, ehkä vähän äänekäs, mutta se kai kuuluu asiaan.  Sellaiselle pitää vain aina sanoa, että "otetaanpa alusta..."

Vierailija
18/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon miesten noin ylenpalttiseen huomioon tarvitaan muutakin kuin kauneus. Ap ilmeisesti tiedostamattaan käyttäytyy flirttailevasti, mistä syystä ko miehet ovat elätelleet toiveita enemmästä.

Ei tarvita, älä yhtään yritä syyttää miesten tekoja naisen viaksi.

Minä olen käyttäytynyt aina asiallisesti työpaikoilla ja silti olen kokenut tuota samaa mitä ap, mutta eri tilanteissa. Enkä ole tosiaan provosoinut käytökselläni, on aika halveeraavaa edes kuvitella sellaista.

Vierailija
19/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kokemus. Miehet eivät monestyi uskalla tulla juttelemaan minulle suoraan vaan jollekin muulle seurueessa ensin ja sitten myöhemmin ehkä minulle, tai odottavat että minä sanon ensin heille jotain.

Mutta toki tämä riippuu miehestä, kyllä jotkut menevät iskemään ekana sitä josta pitävät eniten, jos vain on pokkaa tarpeeksi. Ja on minuakin joskus alettu iskeä tuosta vain, ehkä erityisesti jos sillä hetkellä ympärilläni ei ole ketään ystäviäni.

Vierailija
20/29 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin juuri sanoa samaa. Todella kauniit naiset jäävät yllättävän usein seinäkukkasiksi, koska miehet eivät uskalla lähestyä heitä. Olen tämän joskus kuullut miehiltä itseltäänkin, "ei sitä kannata lähestyä, sillä on kumminkin joku rikas rakastaja, kun se on niin kaunis".

Sitten voi olla niinkin, että kauniilla naisilla on uskottavuusongelma. Kovin helposti oletetaan heidät tyhjäpäisiksi. Tyhmäähän se on olettaa tuollaisia, mutta ehkä se logiikka menee niin, että kauniit eivät vaivaudu tekemään töitä ja perehtymään asioihin, kun "ne ajattelee kumminkin pärjäävänsä pelkällä ulkonäöllä". En sano, että niin on, mutta monesti kauniiden mielipiteet sivuutetaan.

Että voi siitä ulkonäöstä tietenkin olla apua, mutta voi siitä olla myös haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän