Hei naiset!Sanokaa, olenko miehelle turhaan äkäinen
Yritän selittää lyhyesti.Meillä miehen kanssa pitkä liitto takana,lapsia useampi.Mentiin miehen kanssa "lemmenlomalle" jonka minä järjestin ja suunnittelin.Sielläkin mies jätti minut yksinään ja lähti itsekseen kävelemään ja olemaan.Ei olla kahestaan oltu missään 6.teen vuoteen.No,sit esim. jääneet perheen yhteiset kauppareissut kokonaan pois miehen vaikutuksesta,valitti tarpeeksi kauan että olen hankala lähtijä ja sanoi suoraan,että hän lähtee mielummin lasten kanssa.No,nyt käynyt usein yksinään harrastamassa ja olen valittamatta päästänyt ja hän on mennyt.Itse vähän valittelen että en pääse mihinkään ilman lapsia ja pienin on 6 kk joten hän aina minun mukana.No,siihen mies sanoi että "en todellakaan aio jäädä kökkimään sinun kanssasi kotiin" kun huomautin että häneltä jääneet hommat tekemättä ,kun harrastaa niin paljon.Monen lapsen kanssa on tosi hankalaa lähteä,ja olisi kiva olla perheen kanssa,joten miksi mies "ulkoistaa" minut?
Kommentit (5)
Et ole turhaan äkäinen,pitäähän sunkin päästä joskus yksin menemään ja tietysti perheenäkin olisi hyvä tehdä asioita yhdessä ja joskus miehenkin kanssa kahdestaan.
Kipinää ei enää ole.
Eli suhteen pitää lähteä kumppanuuden pohjalta. Mikäli kumppani on hankala, niin mieluummin hoitaa niitä velvollisuuksia kuin erityisesti viettää aikaansa valittavan akan kanssa.
Kunnon mies lienee kyseessä?
Joo en ole kovin äkäinen,enkä valita mutta nyt pn ruvennut kiehumaan,koska mies menee omia menojaan ja jättää minut usein huomiotta.Mitähän se kumppanuus sitten olisi?Kovin on yksinäistä minun elämäni nykyään.
Mies yksinkertaisesti ei viihdy sun seurassa.
Nosto