Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Martinan äidillä ollut edes yli kymppitonnia säästössä?

Vierailija
03.03.2016 |

Kyllähän jollain 50v sen verran on jo säästössä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annen ikäinen olen minä eikä ole kymppitonnia säästössä. Miksi pitäisi olla? 

Vierailija
2/15 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisihän sitä rahaa olla kun on jo keski-ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmetyttää miksi äiti maksaa lapsensa velkoja ja lapsi kehuu iltapäivälehdille hoitaneensa ihan itse velan pois. Jokin kasvatuksessa mennyt pieleen?

Vierailija
4/15 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä sanaa miksi? 

Pitäsihän tuossa iässä jo ymmärtää yleisimmät kysymyssanat ja osata muotoilla vastaus niihin sopivaksi. 

Toistan varmuuden vuoksi: Miksi pitäisi olla kymppitonni säästössä keski-ikäisenä? Miksi-sanan tilalle voit laittaa "minkä vuoksi/takia", jos se helpottaa tajuamista. 

Vierailija
5/15 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä sanaa miksi? 

Pitäsihän tuossa iässä jo ymmärtää yleisimmät kysymyssanat ja osata muotoilla vastaus niihin sopivaksi. 

Toistan varmuuden vuoksi: Miksi pitäisi olla kymppitonni säästössä keski-ikäisenä? Miksi-sanan tilalle voit laittaa "minkä vuoksi/takia", jos se helpottaa tajuamista. 

Keski-ikään mennessä on kuitenkin kerinnyt tekemään pitkän työuran niin siksi ihmettelen miksi ei olisi säästössä edes tuonverran rahaa? olisihan se turva vanhuuden varuulle ja esim sairastumisen varalle.

Vierailija
6/15 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla on viisikymppisenä vielä asuntolainaa, paljonkin, joten säästöjä ei ole, rahat menee elämiseen ja asuntolainaan. 

Vierailija
7/15 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se kiva jos olisi 10000 euroa säästössä näin viiskymppisenä, mutta työkyvyttömyyseläkkeestä ei kauheasti saa säästettyä.  Hyvä kun saa pakollisetl maksettua :( Eli ei kaikki keski-ikäiset pysty säästämään, elämä kun saattaa kulkea kummia latuja joskus.

Vierailija
8/15 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä sanaa miksi? 

Keski-ikään mennessä on kuitenkin kerinnyt tekemään pitkän työuran niin siksi ihmettelen miksi ei olisi säästössä edes tuonverran rahaa? olisihan se turva vanhuuden varuulle ja esim sairastumisen varalle.

Jos on maksanut talon, ei ole säästöjä. Ja nykyään meillä jotka tultiin työelämään 90-luvun laman aikoihin ei ole ollut pitkää työuraa, kun minä olen viisikymppinen, olen kiitollinen jos on työpaikka yleensäkin, en edes haaveile että olisi säästöjä, kunhan en olisi velkantunut lisää työttömyyden takia. Nyt olen nelikymppinen ja velkainen ja moneen kertaan ollut työttömänä pitkäänkin. Enää ei juuri kellään ole sitä vanhanaikaista ylellisyyttä että olisi yhtenäinen työura, kaikilla ei tule koko elämän aikana olemaan kuin pätkätöitä ja työttömyyttä siinä välissä.

Vierailija
9/15 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Annella sattuu olemaan aikuinen tytär, jonka tukemiseen menee niin paljon rahaa, ettei säästöön jää mitään ja lainaakin pitää ottaa.

Vierailija
10/15 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksei hänen avopuoliso kuittaa velkaa. Eri rahat ovat pariskunnalla.

Vierailija
11/15 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan säästöjä, vaikka olen 55. Ei elämä vaan aina mene niinkuin pitäisi... Kaikenlaista voi matkan varrella tapahtua, tulette sen huomaamaan kyllä.

Vierailija
12/15 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika kun olette köyhiä.t.ammattivalittaja

Vierailija
13/15 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei Martinalla itsellään ollut kymppitonnia säästössä? Johan hänkin on aikuinen ihminen ja vuosikausia ollut työelämässä. 

Vierailija
14/15 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Martinan ikäinen ja mulla on yli kymppitonni. Mut mul ei oo silareita, eikä botoxia, eikä tekokynsiä. Tatuointejakaan ei oo ja hiukset on omat. Tällainen low maintenance tyypinen nainen.

Vierailija
15/15 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mieluummin tuhlata kaikki rahat. Koskaan ei tiedä, milloin voi kuolla, ja silloin jää hyvät rahat käyttämättä, jos ei niitä pistä sileäksi eläessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän