Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Xtra tuotteet pitäisi kieltää

Vierailija
03.03.2016 |

Kauheaa kuraa, aivan ala-arvoisia ihan järjestään. Miten tällaisia voidaan myydä?

Pirkat ja Rainbowt ihan laadukkaita, mutta tämä Xtra, huh... Riitti mulle kiitti.

Kommentit (230)

181/230 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extra paprikatäytteiset oliivit ovat parhaita. Niitä voi reilumminkin heitellä pizzoihin, salaatteihin ja pastoihin hintansa vuoksi.

Vierailija
182/230 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EXtra katkaravuissa oli iso pala pahvia pussissa mukana. En osta enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/230 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Xtra pikakahvia,sitä jauhetta purkissa ja lisäksi ostan Xtra voileipäkeksejä aina monta pakettia. Vähä yli euron. Kaikki xtra tuotteet kelpaa mulle. Ja säästän ruokamenoissa. Jopa Xtra cola on hyvää. Toinen mitä on ostan on k menu tuotteet. Nyt on esim jauheliha 300g 1,89€. Jokainen voitte ostaa mitä haluatte ja elää kuten haluatte.

Vierailija
184/230 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole koskaan niitä kokeillu. Lidlstä ostan

Vierailija
185/230 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä69 kirjoitti:

Xtralla on hyviä ja huonoja tuotteita, joskin itse en juurikaan Xtraa käytä. Niihin huonoihin kuuluu colajuomat. Xtran Cola Lightiä huonomman makuista on tähän mennessä ollut vain Pirkka Cola. 

Rainbow ja "Kotimaista" jatkuvasti käytössä.

Aito cokis parasta, muut kuraa

Vierailija
186/230 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei oo kuraa. Moni tuote on tehty esim. Saksassa. Hyviä on mm. punajuuriviipaleet ja punainen pesto.

80-luvulla länsisaksalaiset säilykkeet olivat niitä halvimpia ja samalla huonoimpia, eli täyttä kuraa.

Nyt on v. 2023

Vierailija
187/230 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtran suolatut maapähkinät on ihan v-jeba. En tiedä mistä oikein höpiset.

Vierailija
188/230 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kokeeksi x-tra kaakaojauhetta, koska oli halvempaa, kuin oboy. Teinit sanoivat, ettei ole huomattavaa eroa oboyhin, ja minäkin maistoin, ja hyvää oli. Eli uskaltaa ostaa.

Muita hyviä on terveyssiteet ja pikkuhousun suojat, mozzarella, vanupuikot, vanulaput, kauraryynit, palstat, riisit (ne isot,2kg pussit) , tummasuklaa, pakastevihannekset, sipsit, suklaavanukkaat, salaattijuusto, jäätelöpuikot, kananuggetit jne.

Todella moni tuote on hyvä.

Vierailija
189/230 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään huuda Alkoholi ja tupakka pitäisi kieltää kun minä en niitä käytä.

Vierailija
190/230 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä69 kirjoitti:

Xtralla on hyviä ja huonoja tuotteita, joskin itse en juurikaan Xtraa käytä. Niihin huonoihin kuuluu colajuomat. Xtran Cola Lightiä huonomman makuista on tähän mennessä ollut vain Pirkka Cola. 

Rainbow ja "Kotimaista" jatkuvasti käytössä.

Aito cokis parasta, muut kuraa

Xtra cola on hyvää. Sekä terveyssiteet. Teinillekin kelpaa. Joten heh.

Vierailija
191/230 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtran tuotteilla ja Lidlin soijasuikaleilla ei mene ruokaan montaa kymppiä viikossa.

Vierailija
192/230 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtran tuotteet on vaan pakattu edullisemmin nii siksi hinnat halvempia.

Vierailija
193/230 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ku Päivi Räsänen. Kieltämässä kaiken mistä ei itse pidä. Jätä ostamatta ,me muut ostetaan. Iloksesi kerron että itse ostan eniten xtran tuotteita ja kyllä se cola on hyvää. Myös appelsiinilimu. Terveyssiteet. Kaikki. Rahkaa mustikka ja mansikka. Nam ja säästän. Ja Lidlissä myös kaikkea halpaa.

Vierailija
194/230 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi,minun ostovalintoihin ei vaikuta minkään ulkopuolisen mustamaalaus. Xtra tuotteet kuuluneet vuosia vuosia lemppareihin. Ja nyt Lidl halvensi hintojaan. Missä muualla saat soijasuikaleet 250g 0,84€ ?? kysyn vaan. Minä ostan näitä kaikkia halpoja. K menu,Xtra jne. Ostakaa muut mitä lystää. Ette te minun kodissa kuitenkaan oleile.

Vierailija
195/230 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja pitäisi kieltää.

Vierailija
196/230 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä niitä aloittajan toiveesta kielletä. Heh. Itse ostan aina esim voileipäkeksit ja pikakahvit Xtra merkiltä ja terveyssiteet ym. Kaurahiutaleetkin. Todella paljon. Että lälläsbyy.

Vierailija
197/230 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa https://www.iltalehti.fi/talous/a/b01aa86d-83ff-4995-9f6d-f61f26abe26e säästän muutenkin ostamalla xtraa.

Vierailija
198/230 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä niitä aloittajan toiveesta kielletä. Heh. Itse ostan aina esim voileipäkeksit ja pikakahvit Xtra merkiltä ja terveyssiteet ym. Kaurahiutaleetkin. Todella paljon. Että lälläsbyy.

Eihän paskan syönti toki kiellettyä ole, ei vain kovin fiksua. 

Vierailija
199/230 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan Xtra pikakahvia,sitä jauhetta purkissa ja lisäksi ostan Xtra voileipäkeksejä aina monta pakettia. Vähä yli euron. Kaikki xtra tuotteet kelpaa mulle. Ja säästän ruokamenoissa. Jopa Xtra cola on hyvää. Toinen mitä on ostan on k menu tuotteet. Nyt on esim jauheliha 300g 1,89€. Jokainen voitte ostaa mitä haluatte ja elää kuten haluatte.

Käytän myös xtra pikakahvia, mutta myös xtra suodatinjauhatuskahvia joka yllättäen menestyi muistaakseni hesarin kahvitestissä. Olin aiemmin pitänyt sitä ihan kurana, mutta enpäs ollut lukenutkaan annosteluohjetta joka on vähemmän kuin normaalisti. Kun laittaa hieman vähemmän niin onkin 2.95€ hintaluokassaan hintalaatusuhdeltaa ihan parhaasta päästä. Kun oon noudattanut ohjetta että laittaa yhden annostelulusikallisen vähemmän kahvinpuruja kuin mitä laittaa vettä niin kahvihan on ihan hyvää arkikahvia.

Vierailija
200/230 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo x-tran normikahvi oli kyllä hirveää, vaikka muutenkin keitän laihempaa kahvia.

Ilmeisesti merkillä on myös normaali pikakahvi, meidän s-marketissa sitä ei ole. Ostin nyt jotain latte-jauhetta, millaista lieneekåån. Rainbowta olen ostanut usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi