Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko laihdutusta ajatellan kerran parissa viikossa herkkupäivä?

herkkusuu
03.03.2016 |

Ajattelin että sillon voin syödä niin paljon kuin haluan, sen takia tämä kahden viikon väli. Olen ehkä vähän huono siinä että pitäisi herkutella kohtuudella. Toimiiko tällainen systeemi. Tarkoitus olisi saada noin 10 kiloa pois, lievä ylipaino minulla tällä hetkellä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi.

Vierailija
2/10 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteluja , kiitos. t . AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii varmaankin laihdutuksessa (kunnes taaas paino tulee takas ja taas laihdutetaan), mutta ei elämäntapamuutoksessa, jossa pyrkimys pysyvään painonhallintaan. T. Ex-jojo

Vierailija
4/10 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa herkkupäivä toimii.

Vierailija
5/10 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3:n perustelut, miksi ei toimi: muina päivinä herkut kielletty, jolloin niihin suhtautuminen on jo "vääristynyt", herkkupäivinä niihin taas suuri lataus, jolloin aivotkin reagoivat niihin kuin suureen palkkioon -> kierre, josta pitäisi juuri päästä pois, on valmis

Vierailija
6/10 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, jos et vedä mitään övereitä. Mitä järkeä muutenkaan elää niukasti 13 päivää ja sit yhtenä päivänä vetästä jotkut tolkuttomat mätöt. Jos vaikka pitäydyt jossain yhdessä herkussa,, suklaalevy, karkkipussi, sipsipussi mikä lie niin ei se sun dieettiä kaada.

Vierailija
7/10 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin karpatessa toimi mulla, kunnon karkkitankkaus pisti nesteet ja muutenkin aineenvaihdunnan käyntiin

Vierailija
8/10 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, vaikka mättäisi kuinka paljon.

Vierailija
9/10 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, noudatan itse vähähiilihydraattista ruokavaliota. Ja tosiaan jos vaan saan sen herkkupäivän niin en mä sen jälkeen sorru syömään vaan se lähinnä motivoi jatkaamaan taas eteenpäin. JA kyllä minä syön näinä terveellisen ruuoan päivinä terveysherkkujani, ne vaan ovat sellaisia mitä ei nyt joku välttiisti edes pitäisi herkkuna mutta minulle ne ovat herkkua :D 

Vierailija
10/10 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimii, jos se on pysyvä suunnitelma. Mikäs siinä, kyllä elämästä pitää nauttiakin, ja jos jollekin makeisten ahminta on nautinnonlähde, niin miksi pitäisi kieltäytyä siitä kokonaan? Harvakseltaan ahmiminen on ihan ok.

Käytin sanoja "makeisten ahminta", koska jos ap on samanlainen kuin minä, niin pieni määrä (ns. kohtuudella) makeisia kerralla ei tuota nautintoa, vaan jopa vihan tunteita ja kärsimystä.

Itse saan nautintoa makeisista vain siten, että vedän överit, "eat till you drop". Minulla siihen riittää n. 250 g irtokarkkipussi tai Fazerin 200 g suklaalevy n. 60 minuutin sisällä. Viime viikonloppuna valmistin tosin täytekakun, jonka söin yksin 1,5 päivässä (seuraavalle päivälle ei saanut jäädä yhtään). Tuli kauheat kermavaahtoähkyt, mutta täyttymys oli upea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi