Gallup: voiko naiseen luottaa ehkäisyasioissa?
Täältäkin niin monet kerrat lukenut sitä virttä, että "tyhmä oli kun luotti, olis käyttänyt kumia tai jättänyt panematta" tms.
Onko se teidän mielestä oikeasti niin, että naiseen ei voi luottaa? Miksi haluatte kynsin hampain pitää kiinni "oikeudestanne" olla pettureita/huijareita/valehtelijoita?
Olen nainen itsekin, enkä kyllä ymmärrä tuollaista. Ehkäisy on molempien vastuulla. Jos kaksi aikuista ihmistä asiasta keskustelee, ja sopivat että pillerit on käytössä, ja vahingon sattuessa tehdään abortti, niin eihän se ole mitään muuta kuin huijausta jos tosi paikan tullen nainen yhtäkkiä päättääkin toisin. (Herää epäilys, onko alun alkaenkin suunnitellut koko homman?)
Ihan hävettää olla nainen välillä, kun lukee näitä juttuja täältä. Mua ainakin loukkais, jos joku potentiaalinen seksikumppani alkais kyseenalaistamaan mun rehellisyyteni ehkäisyasioissa. Vaan eipä se niin yllättävää näinä päivinä olisi, kun naiset itse väen vängällä hoitavat asiansa niin, että jokainen nainen on potentiaalinen huijari.
Kommentit (2)
Naiseen ei voi luottaa ehkäisyasioissakaan.
Minä ymmärrän kyllä, että vahingon sattuessa abortin tekeminen ei välttämättä olekaan enää yhtään niin helppoa, kuin abortin tekemisestä puhuminen etukäteen. Ehkäisy on kummankin vastuulla, miestä ei saa huijata ehkäisyssä, ei myöskään naista. Jos on sovittu, ettei lapsia nyt hommata, niin siitä pidetään kiinni.