Olen heteromies, mutta mielestäni miesten sukupuoli elimet näyttävät paljon esteettisemmiltä kuin naisten
Kommentit (29)
Kyllähän ylväs valtikka on selvästi uljaampi näky kuin naisten bussin alle jäänyt merisiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta outoa on se, että et osaa kirjoittaa sukupuolielimet yhteen.
Heh, ajattelin samaa..
Ja onkohan ap kuitenkaan heteromies, vai olisiko kyseessä kuitenkin "heteromies"? (Homoystäväni saa jatkuvasti pilin kuvia puhelimeensa ns. heteromiehiltä, ja muutaman kanssa on jopa harrastastanut seksiä. Silti nämä sankarit kivenkovaan väittävät olevansa hetskuja)
Olihan täälläkin yks tyyppi, joka väitti, että vain bottom mies on homo. Hän oli täyshetero, joka kävi panemassa bottomeja. Itseään voi huijata niin monella tavalla.
Ei ole homoa jos ei hae katsekontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä mielestäsi outoa??
-M23
Rypäs epämääräisiä palluroita karvapöheikössä. Naisen paketti on siisti lompsa. Tavara piilossa. Entäs rinnat sitten? Tykkäät latteista maisemista joissa pikku nännit?
Joo se suonikas käyrä kyrpä ja ryppyiset pallit siinä vieressä onkin tosi nautinnollista katsottavaa. Ihme ettei ihmiset laita kyrpiä sisustustauluihin jne...
Itse olen heteromies mutta kiinnostaa paljon enemmän katsella videoita ja kuvia joissa on pukeissa oleva nainen touhuamassa miehen peniksen kanssa kuin videota jossa pukeissa oleva mies touhuaa naisen pimperon kanssa. Mutta eiköhän tämäkin ole ihan normaalia......nainen ja penis, se yhdistelmä vaan toimii.
-M29-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja, tuo on ihan tyypillistä miehillä. Kaikki miehet omistavat mielestään kauniin ja seksikkään sukuelimen, he tuijottavat sitä, hypistelevät sitä ja ihastelevat sitä vauvaikäisestä vaari-ikäiseen asti. Jotkut valokuvaavat sitä ja kaikkein typerimmät lähettelevät kuvia naisille siinä yksinkertaisessa uskossa että nainen ajattelee samalla tavalla kuin mies: että miehen sukuelin on kaunis ja seksikäs.
Kun olet vasta 23 vuotias, voin tätinä kertoa seuraavaa: kenenkään naisen mielestä miehen sukuelin ei ole erikoisen kaunis eikä sen esitteleminen tai katseleminen ole mitenkään erityisen seksikästä. Naisesta seksikkäitä ovat ihan eri asiat.
Mutta joo, siis ei tuo sinusta homoa tee.
Täti on jo unohtanut kuinka kaunis penis voi olla, jos on sellaista nähnytkään.
N. 23v
Työni puolesta olen nähnyt ja näen enempi sukuelimiä kuin sinä tulet ehkä koskaan näkemään.
Ja seksin sarallakin niitä on katseltu.
Mutta älä sinä usko minua, ihan rauhassa voit tyriä sen kyrpäsi kanssa ja kuvitella naisista mitä tykkäät. Minunhan ei ole syy, että naiset vaan on erilaisia kuin miehet.
Älä sitten tule itkemään kun tytöt eivät sinusta ja lemmikistäsi innostu. Seksikkäällä miehellä on jotain korvien välissä, sen lisäksi että jalkojenkin välissä on jotain. Terveisin se sama täti.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mulukusta. Jotkut ovat kammottavan näköisiä vänkyröitä. Kyse on myös kyrvän suhteesta miehen muuhun vartaloon, sopusuhtaisuus yms.
T Mies 42
Tuo on kyllä täyttä totta. Tässä kaunis ja silmää miellyttävä esimerkki.
http://foto-maniac3.tumblr.com/post/138722882431/jodie-by-sergei-k-men-…
T. Gaymies
Tosin sanoen olet kaapissa oleva homo, joka ei ole vielä myöntänyt edes itselleen omia todellisia seksuaalisia haluja. Tule vain rohkeasti ulos kaapista niin elämäsi on paljon onnellisempaa.
Täti on jo unohtanut kuinka kaunis penis voi olla, jos on sellaista nähnytkään.
N. 23v