Arvokas postiennakkopaketti - ei avaamisoikeutta
Ostin tori.fi:n kautta vähän arvokkaamman tuotteen, postiennakolla (300e). Myyjä lähetti kuvia tuotteesta ja noutokin olisi onnistunut. Pyysin että ennakolla ja avaamisoikeudella.. Äsken kävin postilla, mutta en saanut avata koska merkintää ei ollut. Otin yhteyttä myyjään, joka oli unohtanut merkitä avaamisoikeuden. Nyt mietin, uskallanko ottaa riskiä ja lunastaa pakettia? Jos sisällä ei olekaan sitä tuotetta, jonka olen ostanut.. Tori.fi:n käyttäjä myyjä on ollut jo maaliskuusta 2014 saakka eli ihan perushuijariksi en sen perusteella usko.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Onko myyjän p.numero? Löytyykö myyjän tiedot fonectasta, täsmääkö lähettäjän tietoihin? Jos noin kauan ollut jäsen, luulisi että rehellistä kauppaa tekee. Tarkistapa vielä nuo.
Tämäkään ei ole mikään aukoton systeemi, mulla on salainen numero ja silti teen rehellistä kauppaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko myyjän p.numero? Löytyykö myyjän tiedot fonectasta, täsmääkö lähettäjän tietoihin? Jos noin kauan ollut jäsen, luulisi että rehellistä kauppaa tekee. Tarkistapa vielä nuo.
Tämäkään ei ole mikään aukoton systeemi, mulla on salainen numero ja silti teen rehellistä kauppaa. :)
Ei tietenkään, enkä tarkoittanut että jos salainen numero niin ei olisi rehellinen, mutta hyvähän nämäkin on tsekata :)
Löytyy kyllä fonectasta tiedot ja vaikutti muutenkin asialliselta.. Kai uskallan sen hakea ja avaan heti postissa, toivottavasti on sitä mitä luvattiin. Tarkkana saa nykyään olla!
ap