Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka suloista olisi, jos mies jäisi katsomaan sinua intensiivisesti silmiin...

Vierailija
03.03.2016 |

Ja sitten kun hymyilisit hänelle, hän punastuisi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika creepyy sellainen tuijottelu.

Vierailija
2/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä suloisesta mutta jos se punastuisi jo naisen hymystä, niin mitä tapahtuisikaan kun näkisi paljaan pillun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih..

Vierailija
4/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku tuijottaa minua intensiivisesti niin lähden kyllä lätkimään enkä jää hymyilemään in case hyypiö luulee että haluan selvästikin mennä hänen kanssaan naimisiin ja hommata kymmenen lasta -> tämä oikeuttaa hänet stalkkaamaan minua ja mahdollisesti tuhopolttamaan kotini kun rohkenen kieltäytyä.

Vierailija
6/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaijai.

Vierailija
7/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä suloisesta mutta jos se punastuisi jo naisen hymystä, niin mitä tapahtuisikaan kun näkisi paljaan pillun?

En tiiä mut musta ois ihanaa näyttää sille paljas pilluni... ap

Hyi, sä oot sairas! Ei kenestäkään naisesta ole ihanaa. Pakosta se tapahtuu, kun mies haluaa seksiä. Et sinä.

Vierailija
8/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos joku tuijottaa minua intensiivisesti niin lähden kyllä lätkimään enkä jää hymyilemään in case hyypiö luulee että haluan selvästikin mennä hänen kanssaan naimisiin ja hommata kymmenen lasta -> tämä oikeuttaa hänet stalkkaamaan minua ja mahdollisesti tuhopolttamaan kotini kun rohkenen kieltäytyä.

Et osaa omia puoliasi pitää, vaan kaikkeen täytyy vain alistua, kun jollekin tulee mieleen? Aika sairas säkin oot. Miehille voi tietsä ihan sanoa einkin. Ei ne siitä sua mitään ala stalkata, mutta kun sä kuvitteletkin tällaista heidän haluavan (=haluan selvästikin mennä hänen kanssaan naimisiin ja hommata kymmenen lasta), niin saattavat nähdä asian samoin ja jäädä odpttamaan koska olet valmis.