Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on sinun suhtautuminen ruokaan? Pystyisitkö syömään aina samaa ruokaa, vuodesta toiseen?

Vierailija
03.03.2016 |

Onko ruoka sinulle välttämätön paha vai nautinto?

Mitä mieltä tästä?
http://www.hs.fi/ruoka/a1456894349191

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kunhan se (ruoka) menee alas eikä yökötä, se on pääasia.."

Vähän säälittävää tuollanen.

Vierailija
2/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtelunhaluinen kulinaristi. En syö samaa ruokaa edes kahtena päivänä peräkkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on ehdottomasti nautinto, en kestäisi mausteettomia ruokia ja jatkuvasti saman ruoan syömistä. Itselleni nimenomaan mausteet ovat ruoassa SE juttu. Sen sijaan en syö lainkaan lisättyä/valkoista sokeria, grilliruokia, sipsejä tai muuta "roskaruokaa" enkä lihaa tai maitotuotteita. Viljatuotteita mahdollisimman vähän. Curryt, kormat, ylipäänsä intialaiset ja nepalilaiset ruoat, meksikolaisista puhumattakaan ja erilaisista kasvismaidoista tehdyt smoothiet, vanukkaat, "jugurtit" ym - NAM!

Vierailija
4/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun tässä kehokuurilla vetää pelkkää kanaa kuukauden, niin kyllä se vähän tuppaa jo korvista ulos tulemaan.

Mut ehkä jotain jauhelihaa voisin vetääkin koko loppuikäni.

Vierailija
5/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nautinto ilman muuta. En vain ole ihan hirveän hyvä tekemään ruokaa, onneksi mies on parempi ja tekee mielellään!

Lasten takia meillä usein syödään arkena aika yksitoikkoisesti ja niitä samoja ruokia, mutta käymme aika-ajoin myös ravintolassa, jossa sitten saa nautiskella muuta. Ja tietysti matkoilla kohokohta on päästä nauttimaan hyvästä ruuasta.

Mä en ole ikinä käsittänyt ajatusta "en elä syödäkseni vaan syön elääkseni". Ruoka on parhaimmillaan ihan mieletön nautinto!

Vierailija
6/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään hyvästä ruuasta ja kokeilla uusia juttuja ravintoloissa esimerkiksi, mutta kotona olen aika laiska kokki yksin kun asun ja voin helposti syödä vaikka sitten viikonkin sitä samaa jauhelihakeittoa ja aamupalaksi puuroa aina samalla kaavalla :) Ajattelen ruuan pääsääntöisesti polttoaineena, jolla voi välillä hullutellakkin :D

Vierailija
7/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joustava. Sama ruoka käy tai sitten kulinaristisesti vaihtelevat herkutkin. Pääasia on, että molemmissa maku on jotenkin mieleinen ja on suht terveellistäkin. Minulla on muuta mielenkiintoisempaa tekemistä kuin jatkuva ruoanlaitto, joten on helpotus, kun on eilistä ruokaa vähän jäljellä. Helpot ja nopeat reseptit, joilla valmistan ruokani, ovat tärkeitä minulle! Ja joskus vaan voisi kokea olonsa vahvaksi ilman, että joutuisi syömään, niin olisihan se mukavaa. Ruonlaitto vie kallista aikaani!!! Valmista syön, mutta en eineksiä, joten Laita sinä!!!!!! Äläkä valita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme