Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vickan synnyttää juuri! Ks IS!

Vierailija
02.03.2016 |

Huomenna prinssi- vai prinsessakakkua?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VieraiIjia kirjoitti:

Onko vielä tiedossa milloin prinssin nimi julkistetaan?

Iltasanomista juuri luinkin, että Daniel oli sanonut nimen kerrottavan torstaina :)

Vierailija
22/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi että :) Estelle syntyi 23.2 ja nyt on 2.3.

Tässä on ilmeisesti joku pointti, jota minä en ymmärrä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö kukaan muu eilen n. klo 23.30, kun tiedostustilaisuuden piti juuri alkaa Ruotsissa Aftonbladetin sivuilla? Olen aivan varma että siellä luki, että Estelle on saanut lillasysterin!!! Menin sitten unten maille ja aamulla Iltasanomissa lukee, että poika on tullut. :D

Vierailija
24/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimiveikkauksia: anton, mikael.

Vierailija
25/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leopold Maximillian

Vierailija
26/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan sua 23, samaa luin minäkin, mutta kohta olikin että pojke siellä oli tullut. Mutta ajatelkaas, jos Sipilän Juha tulisi pällistelemään siihen sängyn viereen ja todistamaan, että juu-u det är min pojke. Onneksi on tavis, ei tarvitse todistella kelleen, että tämä vauva on just minusta tullut.

Vierailija
27/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi että :) Estelle syntyi 23.2 ja nyt on 2.3.

Totta, molemmat kalavauvoja :-) Sopii hyvin ravulle ja neitsyelle. Harmoniaa perheessä :-)

Vierailija
28/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävikö kukaan muu eilen n. klo 23.30, kun tiedostustilaisuuden piti juuri alkaa Ruotsissa Aftonbladetin sivuilla? Olen aivan varma että siellä luki, että Estelle on saanut lillasysterin!!! Menin sitten unten maille ja aamulla Iltasanomissa lukee, että poika on tullut. :D

Saman huomasin.

Vierailija
29/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä aftonbladetin livelähetyksen alalaidassa luki lilla syskon, eli pikkusisarus, meinaa siskoa ja veljeä...

Vierailija
30/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo,ja varmaan jossain muuallakin Ruotsissa joku sai tänään vauvan ja Suomessa ja Eestissä,Liettuassa,Puolassa,Tsekissä,Unkarissa, Bulgariassa Kreikassa,Turkissa,Iranissa ja Intiassa varmaan monikin (...ai niin-mutta siitä kontrolloimattomasta maapallon väestönlisäyksestähän pitäisikin  olla jo  huolissaan)

Vierailija
31/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä aftonbladetin livelähetyksen alalaidassa luki lilla syskon, eli pikkusisarus, meinaa siskoa ja veljeä...

No se selittääkin.

Omituista toi ruotsin kieli. 😀

Vierailija
32/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin veronmaksajille yksi turhake lisää elätettäväksi....

Vierailija
33/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se selittääkin.

Ja suomen kielikö ei ole omituista? :D

Vierailija
34/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se selittääkin.

Onhan suomenkielessäkin sana sisarus, joka kuulostaa enemmän siskolta/sisarelta kuin veljeltä, mutta tarkoittaa molempia...

Vierailija
35/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoistytär ja kuopuspoika, paras yhdistelmä <3 

Victorialla, Madeleinella ja minulla :)

Vierailija
36/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä juuri näkee ,että tämä on naisten palsta naisten juttuineen -tuskin yksikään mies Suomessa jaksaa tai viitsii välittää juuta tai jaata koko  tuosta Ruotsin kuningashuoneen perheenlisäyksestä . Se on heille tuskin olankohautuksenkaan arvoinen asia.

Täällä se tuntuu olevan suorastaan 'henki ja elämä'!

Perhehän kylpee niin rahoissaan ,että mihin siinä meidän tunteitamme sitä kohtaan  vielä tarvittaisiin-hukkaan vain menevät kokonaan ne tunteet ja kenenkään niitä edes  huomaamatta .

Vierailija
37/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan Carl Olle Bertil :)

Vierailija
38/39 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken aikaa luki aftonbladetin etusivulla Estelle har fått lillasyster. Tämän jälkeen muuttui taas että estellestä on tullut isosisko ja viimein tuli tieto prinssistä.

Vierailija
39/39 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoistytär ja kuopuspoika, paras yhdistelmä <3 

Victorialla, Madeleinella ja minulla :)

Hah, miksi alapeukkuja, jos olen saanut juuri sellaiset lapset kuin olen aina toivonut?

(Ja varmaan n.90% lapsia hankkivista haluaisi kokemuksen sekä tyttären että pojan vanhemmuudesta, jos olisi mahdollisuus valita.)