Vickan synnyttää juuri! Ks IS!
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Oi että :) Estelle syntyi 23.2 ja nyt on 2.3.
Tässä on ilmeisesti joku pointti, jota minä en ymmärrä?
Kävikö kukaan muu eilen n. klo 23.30, kun tiedostustilaisuuden piti juuri alkaa Ruotsissa Aftonbladetin sivuilla? Olen aivan varma että siellä luki, että Estelle on saanut lillasysterin!!! Menin sitten unten maille ja aamulla Iltasanomissa lukee, että poika on tullut. :D
Komppaan sua 23, samaa luin minäkin, mutta kohta olikin että pojke siellä oli tullut. Mutta ajatelkaas, jos Sipilän Juha tulisi pällistelemään siihen sängyn viereen ja todistamaan, että juu-u det är min pojke. Onneksi on tavis, ei tarvitse todistella kelleen, että tämä vauva on just minusta tullut.
Vierailija kirjoitti:
Oi että :) Estelle syntyi 23.2 ja nyt on 2.3.
Totta, molemmat kalavauvoja :-) Sopii hyvin ravulle ja neitsyelle. Harmoniaa perheessä :-)
Vierailija kirjoitti:
Kävikö kukaan muu eilen n. klo 23.30, kun tiedostustilaisuuden piti juuri alkaa Ruotsissa Aftonbladetin sivuilla? Olen aivan varma että siellä luki, että Estelle on saanut lillasysterin!!! Menin sitten unten maille ja aamulla Iltasanomissa lukee, että poika on tullut. :D
Saman huomasin.
Siinä aftonbladetin livelähetyksen alalaidassa luki lilla syskon, eli pikkusisarus, meinaa siskoa ja veljeä...
Jo,ja varmaan jossain muuallakin Ruotsissa joku sai tänään vauvan ja Suomessa ja Eestissä,Liettuassa,Puolassa,Tsekissä,Unkarissa, Bulgariassa Kreikassa,Turkissa,Iranissa ja Intiassa varmaan monikin (...ai niin-mutta siitä kontrolloimattomasta maapallon väestönlisäyksestähän pitäisikin olla jo huolissaan)
Vierailija kirjoitti:
Siinä aftonbladetin livelähetyksen alalaidassa luki lilla syskon, eli pikkusisarus, meinaa siskoa ja veljeä...
No se selittääkin.
Omituista toi ruotsin kieli. 😀
Ruotsin veronmaksajille yksi turhake lisää elätettäväksi....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se selittääkin.
Ja suomen kielikö ei ole omituista? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se selittääkin.
Onhan suomenkielessäkin sana sisarus, joka kuulostaa enemmän siskolta/sisarelta kuin veljeltä, mutta tarkoittaa molempia...
Esikoistytär ja kuopuspoika, paras yhdistelmä <3
Victorialla, Madeleinella ja minulla :)
Tästä juuri näkee ,että tämä on naisten palsta naisten juttuineen -tuskin yksikään mies Suomessa jaksaa tai viitsii välittää juuta tai jaata koko tuosta Ruotsin kuningashuoneen perheenlisäyksestä . Se on heille tuskin olankohautuksenkaan arvoinen asia.
Täällä se tuntuu olevan suorastaan 'henki ja elämä'!
Perhehän kylpee niin rahoissaan ,että mihin siinä meidän tunteitamme sitä kohtaan vielä tarvittaisiin-hukkaan vain menevät kokonaan ne tunteet ja kenenkään niitä edes huomaamatta .
Vierailija kirjoitti:
Hetken aikaa luki aftonbladetin etusivulla Estelle har fått lillasyster. Tämän jälkeen muuttui taas että estellestä on tullut isosisko ja viimein tuli tieto prinssistä.
Vierailija kirjoitti:
Esikoistytär ja kuopuspoika, paras yhdistelmä <3
Victorialla, Madeleinella ja minulla :)
Hah, miksi alapeukkuja, jos olen saanut juuri sellaiset lapset kuin olen aina toivonut?
(Ja varmaan n.90% lapsia hankkivista haluaisi kokemuksen sekä tyttären että pojan vanhemmuudesta, jos olisi mahdollisuus valita.)
Iltasanomista juuri luinkin, että Daniel oli sanonut nimen kerrottavan torstaina :)