Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niina Lahtinen

Vierailija
02.03.2016 |

Apetit mainos... Voi Jeesus!! Ihan kuin joku juopunut!! Hyi v***u!!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki ärsyttävä akka.

Jaahans, kauan nää Hirviniemen perheen mollaajat jaksokin olla hiljaa. 

Eli taas mennään. Kateus on kamala tauti.

Vierailija
22/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpöhöpö. Eihän se ole mitään standuppia vaan MAINOS, otoksia on lukemattomia ja lopputulos tarkkaan mietitty ja punnittu. Ja käsikirjoitettu, ohjattu, harjoiteltu...! Ootteko ihan hassuja?! Ai Niina vetänyt kännipäissään moisen "sketsin". Just.

Nehän on ihan hauskoja vetoja, humoristinen mainonta on nyt se juttu joka paikassa. Niinan syytä se ei ole, jos ei uppoo, koska hän vain näyttelee mitä käsketään.

Tuo on se tasan sama rooli mikä sillä on aina päällä. Joka ohjelmassa, joka tilaisuudessa. Että se siitä tarkkaan mietitystä lopputuloksesta. Ja tuo rooli on alkanut ärsyttämään porukkaa aina vaan enemmän. Huono veto firmalta tuo mainos. Ainakin minä jätän apetit tuotteet ottamatta ja otan mieluummin vaikka vähän kalliimpaa toista merkkiä. Ihan vaan koska Lahtinen käy hermoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arghhhh, se on NIIIIIIIIIN ärsyttävä!

Vierailija
24/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Akun muija :D

Mitä Iinekselle on käynyt?

Vierailija
25/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen suu auki kaakattaja ja nauraja joka tilanteessa,mitä olen tvssa nähnyt.

Ei mitään hauskaa hänessä,eikä puolisoaan jaksa myöskään enää katsella.

Mistä olisin kateellinen?En niin mistään!!

Vierailija
26/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mainos ei tositv eikä dokumentti.

Tollot.

Minusta piristävä poikkeus mainoksiin.

Vierailija
27/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mainos ja Niina on aina joka paikassa samanlainen hösöttäjä. Käsikirjoittajan taidoistakin voidaan olla montaa mieltä. Viitaten Saturday Night Liveen.

Vierailija
28/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Akun muija :D

Ihanko oikeesti onko? Onko tähän jotain faktatietoa saatavissa jostain?

Vierailija
29/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arghhhh, se on NIIIIIIIIIN ärsyttävä!

Niin on. Jo sen naaman näkeminen pilaa päivän, saatika sitten kun avaa suunsa. Argh!

Vierailija
30/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta mesoamisesta on tullut ihan maneeri sille.

Vierailija
31/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jännää, kun aikuisella ihmisellä aukeaa suu kuunnellessaan. Tätä seurasin aikanaan Hyvissä ja huonoissa uutisissa, kun Niina istuu suu auki jonkun muun puhuessa.

Vierailija
32/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tyttö siinä mainoksessa sen oma lapsi? Viinapäivässä se pullero oli oma, mut onko tää se toinen tyttö?

Vierailija
33/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jännää, kun aikuisella ihmisellä aukeaa suu kuunnellessaan. Tätä seurasin aikanaan Hyvissä ja huonoissa uutisissa, kun Niina istuu suu auki jonkun muun puhuessa.

- Se on hänen tyylinsä.  Hyvät ja huonot uutiset on myös näytelty ohjelma, vai ette kai muuta kuvitelleet?  Nina on Suomen parhaita näyttelijöitä ja käsikirjoittajia.  Tykkään.

Vierailija
34/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahtinen oli kerran haastateltavana jossain asiaohjelmassa, jonka nimeä en nyt muista. Siinäkin hän veti tuota höpsön rooliaan, ei ainuttakaan vakavaa vastausta.

Muut haastateltavat olivat selvästi aivan myötähäpeissään, samoin juontaja. Luulin aluksi, että hänellä oli siinä ohjelmassa sellainen rooli, mutta kyllä hän oli ihan samalla viivalla muiden kanssa.

Luulin kyllä hänen olevan humalassa, mutta jos hän oikeasti tuollainen, niin ei sitten ollut. Ehkä on vain epävarma itsestään, niin on yritettävä päteä sillä, mistä on saanut kiitosta. Siskonpeti on kyllä hyvä suomalaiseksi sarjaksi.

Vierailija
35/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse pidän Niinasta ja Akustakin. Mutta sitä olen monesti miettinyt, että kun nää kaksi ei ikinä osaa olla asiallisia tai vakavia. Miten kukaan jaksaa elää sellasen ihmisen kanssa joka vitsailee joka asiasta aivan jatkuvasti? Hitto että olis rasittavaa. Mutta toisaalta - ovat molemmat samanlaisia.

Mä nimittäin luulen, että ovat just tollasia ihan siviilissäkin, koska haastatteluissa ovat aina samanlaisia, Niina hössöttää ja molemmat viljelee alapäähuumoria, sellasta pikkutuhmaa kokoajan.

En mä tiedä pitääkö sitä ihmisen olla koskaan vakava, mutta luulis, että joskus edes jotenkin asiallinen, ettei tarvis vääntää huumoria ihan joka asiasta.

Telkkarissa kyllä tykkään näistä kahdesta. Ihan mahtavia!

Vierailija
36/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut tunne, että Niina matkii tietoisesti tai tiedostamattaan Miitta Sorvalin näyttelijätyyliä.

Aluksi tykkäsin Niinan esiintymisestä, mutta sitten se on alkanut ärsyttää. Sama kaahotus joka esiintymisessä. Haluaisin nähdä hänet joskus omana itsenään, ilman päälle liimattua roolia.

Vierailija
37/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aloituksesta provosoivan, onneksi tähän ketjuun on kirjoittanut joku/jotkut rakentavammin sen, mitä tarkoitin itsekin tuosta 'itse itselle kirjoittamastaan roolista'. Joka paikassa, joka tilanteessa sama. Ja todella myös sellaisissa tilanteissa, joissa ei tarvitse esittää mitään roolia.

NL on vain yksi Siskonpedin kirjoittajista. Ei hänelle voi AINA antaa kunniaa kaikesta, missä on ollut mukana. Ei etenkään, kun kaikessa on ollut mukana iso joukko lahjakkaita ihmisiä.

Ihan vinkkinä (jos tätä luet), ota saamasi kritiikki vakavasti.

Vierailija
38/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tullut tunne, että Niina matkii tietoisesti tai tiedostamattaan Miitta Sorvalin näyttelijätyyliä.

Aluksi tykkäsin Niinan esiintymisestä, mutta sitten se on alkanut ärsyttää. Sama kaahotus joka esiintymisessä. Haluaisin nähdä hänet joskus omana itsenään, ilman päälle liimattua roolia.

Miitasta on nähty myös vakavampi puoli, samoin Ulla Tapanisesta. Eivät vedä mitään kestoroolia. Molemmissa on sellainen melankolinen ja vähän surumielinen ja syväluotaava puoli. Ja se tekee heistä uskottavan. Itse ainakin haluan aina etsiä henkilön roolin takaa kind off, miten muuten voin ymmärtää roolihahmoa?

Vierailija
39/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina on Suomen parhaita näyttelijöitä ja käsikirjoittajia.  Tykkään.

Sen sun frendis nimi kirjoitetaan kahdella iillä :)

Vierailija
40/50 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina on Suomen parhaita näyttelijöitä ja käsikirjoittajia.  Tykkään.

Sen sun frendis nimi kirjoitetaan kahdella iillä :)

Kylläpä sinä olet tarkka. Onnittelut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän