Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te jotka ette katso töissä silmiin

Vierailija
02.03.2016 |

ja välttelette, kuljette ohi. Tiedättekö että käyttäytymisenne on läpinäkyvää. Tiedän että puhutte selän takana pahaa. Joskus katse on jopa häpeilevä ihan kuin olisi yllättänyt toisen pahoista aikeista. En arvosta teitä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä tehdään töitä, ei tuijotella naapuria.

Tekopyhä vastaus! Kaikki tekevät töitä ja jotkut maisterinaiset jopa raatavat fyysisiä ja täysin kognitiivisesti ei-motivoivia töitä samalla kun herra rasvatukka nörtti katsoo vierestä kun nainen kantaa taakkaa avaamatta ovea ja neiti vittupää tylyttää kuorossa. Että mitähän vittua?

Vierailija
22/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso ketään ihmistä silmiin. Joskus harvoin yatäviäni tai läheisiäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. En muista katsoa silmiin. Kaikki meillä pukeutuu työvaatteisiin ja minulla on vajaa kasvomuisti joten en muista ketä olen jo aamulla tervehtinyt, tai edes kuka on ennestään tuttu. Olen todella väsynyt raskauden, raudanpuuteanemian, sekaisin olevan kilpirauhasen, univaikeuksien, huolien ja ylitöiden takia. Olen masentunut koska miesystäväni ilmoitti että vauvanhoito on sitten kokonaan minun vastuulla ja muutenkin tulevaisuuden kuviot varsin epäselvät, joten olen aika ajatuksissani koko ajan. Lisäksi olen varsin kyrsiintynyt työhöni ja eräisiin työtovereihin. Mutta en juoruile sinusta.

Vierailija
24/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka eiole tarkoitettu teerenpeleihin.

Työpaikka ei ole aikuisen päivähoitopaikka.

Jotkutntekee ihannoikeesti töitä.

Työrauhaa!!!!

Vierailija
25/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso silmiin enkä tervehdi, muuten saa olla koko ajan moikkailemassa.

#

Vierailija
26/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. En muista katsoa silmiin. Kaikki meillä pukeutuu työvaatteisiin ja minulla on vajaa kasvomuisti joten en muista ketä olen jo aamulla tervehtinyt, tai edes kuka on ennestään tuttu. Olen todella väsynyt raskauden, raudanpuuteanemian, sekaisin olevan kilpirauhasen, univaikeuksien, huolien ja ylitöiden takia. Olen masentunut koska miesystäväni ilmoitti että vauvanhoito on sitten kokonaan minun vastuulla ja muutenkin tulevaisuuden kuviot varsin epäselvät, joten olen aika ajatuksissani koko ajan. Lisäksi olen varsin kyrsiintynyt työhöni ja eräisiin työtovereihin. Mutta en juoruile sinusta.

Hei en puhu sinusta eikä meillä pukeuduta työvaatteisiin. Vihaan työpaikkaani. Joka helvetin aamu pakotan itseni sinne. Inhoan ihmisiä jotka ovat laittaneet kapuloita rattaisiini ja teettävät minulla vääriä töitä, töitä jossa oma koulutukseni ja taitoni eivät koskaan näy. Vihaan ihmisten tyhmyyttä ja sivistymättömyyttä. Halveksin ihmisiä jotka eivät ajattele yhteistä etua vaan vain itseään ja omaa etuaan. Ainoa asia mille nauran on se, että heidän sisäinen rumuutensa näkyy jo ulospäin.

Vierailija
27/27 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija kirjoitti:

Huomaan selvän eron yksityisellä sektorilla ja julkisella sektorilla. Valtiolla (korkeasti kouluttautuneet) miehetkin pyysivät lounaalle. Yksityisellä ollaan kuin hiekkalaatikolla. Ihmiset voidaan jättää täysin yksin.

Ainakin 90-luvulla valtiolla esimies ei katsonut silmiin eikä tervehtinyt. Yksityisellä päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi