Hei te jotka ette katso töissä silmiin
ja välttelette, kuljette ohi. Tiedättekö että käyttäytymisenne on läpinäkyvää. Tiedän että puhutte selän takana pahaa. Joskus katse on jopa häpeilevä ihan kuin olisi yllättänyt toisen pahoista aikeista. En arvosta teitä.
Kommentit (27)
Meidän osastolla on 80 ihmistä, joten silmät liikkuisivat, kuin huoltamon hedelmäpeli, jos jokaisen kohdalla kontakteeraa.
Kävelettekö käytävällä katsomatta työkaveria silmiin? Itse en voi käsittää tätä tapaa. Itse aina edes vilkaisen ja hymyilen.
Niinkö se sinun päiväkoti-ikäinen lapsi sulle opetti?
Vierailija kirjoitti:
Kävelettekö käytävällä katsomatta työkaveria silmiin? Itse en voi käsittää tätä tapaa. Itse aina edes vilkaisen ja hymyilen.
En vilkaise muitakaan tuntemattomia niin miksi samassa työpaikassa oleviakaan? Ihan yhtä tuntemattomia ne mulle on kun vaikka kadulla vastaantulijatkin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen että kasvatettiinko jotkut tynnyrissä ilman sosiaalisia kontakteja. Sitten jotkut luulevat olevansa vielä asemansa puolesta jotain parempaa ettei moikata tarvitse. Usein nämä ovat itse niin takapajuisia ettei tosikaan.
Vierailija kirjoitti:
Who cares. En voi katsoa tätä ihmistä halveksimatta. En puhu pahaa, mutta inhoan.
Onko kyseinen henkilö tehnyt sinulle pahaa?
Pysähdyn jokaisen kohdalla ja teen kehittelemäni pyllytanssin. Paljaalla perseellä tietenkin. Tapa on levinnyt ja muutama muukin sitä jo tekee, tuo iloa, vähentää stressiä ja lisää työtehoja.
Itse olen niin ujo ja huomannut, että tietyt työkaverit eivät moikkaa takaisin niin en jaksa minäkään. Olen parikymppinen nainen ja yleensä moikkaamattomat ovat nelissäkymmenissä.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö se sinun päiväkoti-ikäinen lapsi sulle opetti?
Voitko avata tuota? En ymmärrä. Tai voinhan mä tarjoilla tyylikkästi kahvit (syanidilla).
Jos kumpikaan ei moikkaa, niin eikö vika ole kummassakin. En erityisemmin pidä, että minua katsotaan silmiin ts. päätän itse ketkä saavat katsoa sieluuni.
Huomaan selvän eron yksityisellä sektorilla ja julkisella sektorilla. Valtiolla (korkeasti kouluttautuneet) miehetkin pyysivät lounaalle. Yksityisellä ollaan kuin hiekkalaatikolla. Ihmiset voidaan jättää täysin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Huomaan selvän eron yksityisellä sektorilla ja julkisella sektorilla. Valtiolla (korkeasti kouluttautuneet) miehetkin pyysivät lounaalle. Yksityisellä ollaan kuin hiekkalaatikolla. Ihmiset voidaan jättää täysin yksin.
Olen tästä niin eri mieltä. Julkisella töissä ja ollaan kuin pahaiset kakarat hiekkalaatikolla. Lisäksi "se sanoi sitä" ja "se toinen sanoi tätä"
Miksi katsoisin silmiin, jos en aio sanoa mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tästä niin eri mieltä. Julkisella töissä ja ollaan kuin pahaiset kakarat hiekkalaatikolla. Lisäksi "se sanoi sitä" ja "se toinen sanoi tätä"
Mulla on sitten eri kokemukset. Valtiolla pyydettin jatkuvasti intialaiseen, italialaiseen, minne vain. Yksityisellä on päätetty, että minä olen nainen jolle ei puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sitten eri kokemukset. Valtiolla pyydettin jatkuvasti intialaiseen, italialaiseen, minne vain. Yksityisellä on päätetty, että minä olen nainen jolle ei puhuta.
Yksityisellä on aina talossa 100 vuotta luuhannut kouluttamaton matriarkka tai lapseton matalakoulutettu kyynerpäillä edennyt nainen. Valtiolla koulutettu nainen ei ole samanlainen uhka eikä häntä syrjitä.
Töissä tehdään töitä, ei tuijotella naapuria.
No tähän on monta syytä, mut yleisesti se voi olla tosi vaivaannuttavaa varsinkin jos kyseessä ei oo kukaan sun parhaista työkavereista
Nii leikitään tätiä jotka vaan haluaa toisesta eroon! eikä paljookaan enää Muurlalaiset kiinnosta!
Who cares. En voi katsoa tätä ihmistä halveksimatta. En puhu pahaa, mutta inhoan.