Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni seuranhausta, mitä hittoa mä teen?

vieras
02.03.2016 |

Facebookissa löytyi ryhmästä jossa etsitään seuraa. Oli laittanut myös seuranhakuviestiä siellä itse.

Ok, mitä mä teen? Mä haluan pois täältä yhteisestä kodista pian, tuntuu pahalta ihan fyysisestikin. Meillä on kaksi lasta. Mistä mä saan apua? Onko mitään mahdollisuutta saada apua esim. vuokra-asunnon hankintaan? Olen opiskelija tällä hetkellä..

Enpä ois uskonut että meille käy näin, vaikka yleistähän tämä nykypäivänä on. Ois edes sanonu ettei ole tyytyväinen elämään..

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuohon ylemmäs jo:

Mies ensin kielsi ja sitten vaan kohautteli olkiaan, mitäpä tuosta..

Ja ryhmä on ihan "seuranhaku k-18" ja pitää pyytää saada liittyä. Oli myös siis itse laittanut hakuviestin sinne. Tuntuu melko kylmältä touhulta kun kuitenkin omalla nimellä kerran siellä on..

Vierailija
22/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras ap kirjoitti:

Ja ryhmä on ihan "seuranhaku k-18" ja pitää pyytää saada liittyä. Oli myös siis itse laittanut hakuviestin sinne. Tuntuu melko kylmältä touhulta kun kuitenkin omalla nimellä kerran siellä on..

Eiköhän tuo ole aika selvä homma sitten. Onko se aina ollut tuommoinen kusipää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako mievihaprovoa ap tekee päivässä palstalle? nice try, hermiina

Vierailija
24/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vielä ala mitään säätämään. Kysy ensin mieheltäsi. voihan se olla siellä vahingossa tai ihan oikeesti viattomasti. Monet on eri ryhmissä, vaikkeivat varsinaisesti edes kuuluisi sinne. Entä jos etsii ihan kaveriseuraa?

Hohhoijaa

Mitä hoijjaattelet? Kandee varmaan kysyä mieheltä ennenkuin räjäyttää mitään ydinpommia saatanan lutka. Saattaa sitäpaitsi olla miehen kannalta ihan järkevä veto jos kotona ei saa peräsuoleen spermoja roiskia.

En ole alkuperäinen Hohhoijaaja (tai sinun termein hoijjaattelija, mutta kerron hyvän syyn! "vahingossa tai ihan oikeesti viattomasti. Monet on eri ryhmissä, vaikkeivat varsinaisesti edes kuuluisi sinne. Entä jos etsii ihan kaveriseuraa?" Eiks toi ole aika onneton ja hölmö selostus? Noi sanat vahingossa, oikeesti viattomasti ja ihan kaveriseuraa. Just joo... 

Noo, jotain tosin kertonee saatanan lutkattelukin. 

Vierailija
25/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras ap kirjoitti:

No mitäpä tuosta? Saat mieheltäsi kuitenkin rakkautta ja kyrpää? Tai ehkä pihtaat?

Vierailija
26/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei valitettavasti ole mikään vitsi.. mulla ei ole ketään kelle kehtaisin kertoa tästä..

Vierailija
27/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse maksanut sitä teidän taloa ja olet saamassa puolet, ota huomioon, että joudut sitten syömään ne rahat ennen kuin saat toimeentulotukea. Joudut aloittamaan alusta.

Onko sulla vielä paljon opiskeluita jäljellä, tai olisiko realistinen vaihtoehto lopettaa se ja mennä töihin?

Vierailija
28/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ei nyt olla P(r)orvoossa niin aika heppoisen perustein taas ollaan avioeroa laittamassa vireille, taattua AV-logiikkaa. Eikös vihkikaavassakin sanota, että "myötä ja vastoinkäymisissä"? Tämä lienee nyt se vastoinkäyminen. Eli kannattaisko asia selvittää ensin luita ja ytimiä myöten ennenkuin pistää hopeat jakoon ja lasten elämä muuttuu peruuttamattomasti? Ja vaikka ehdottaa jonkin sortin pari terapiaa tms. Mutta ilmeisesti ap:n huushollissa ei taideta paljon puhua noin yleensäkään kuin nämäkin asiat jää käsittelemättä.

Vierailija
29/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä mä puhun jos mies pakenee paikalta ja sanoo että mitä sitten? oisin minäkin halunnu tietää etukäteen että hän ei ole tyytyväinen elämäämme.

Vierailija
30/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vielä ala mitään säätämään. Kysy ensin mieheltäsi. voihan se olla siellä vahingossa tai ihan oikeesti viattomasti. Monet on eri ryhmissä, vaikkeivat varsinaisesti edes kuuluisi sinne. Entä jos etsii ihan kaveriseuraa?

Hohhoijaa

Mitä hoijjaattelet? Kandee varmaan kysyä mieheltä ennenkuin räjäyttää mitään ydinpommia saatanan lutka. Saattaa sitäpaitsi olla miehen kannalta ihan järkevä veto jos kotona ei saa peräsuoleen spermoja roiskia.

En ole alkuperäinen Hohhoijaaja (tai sinun termein hoijjaattelija, mutta kerron hyvän syyn! "vahingossa tai ihan oikeesti viattomasti. Monet on eri ryhmissä, vaikkeivat varsinaisesti edes kuuluisi sinne. Entä jos etsii ihan kaveriseuraa?" Eiks toi ole aika onneton ja hölmö selostus? Noi sanat vahingossa, oikeesti viattomasti ja ihan kaveriseuraa. Just joo... 

No niinhän te olette raiskausreikiä

Kerro lisää kotioloistasi.

Vierailija
31/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluna loppuis koulu. en tiiä kannattaako enää lopettaa sitä.

Vierailija
32/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa

No niinhän te olette raiskausreikiä

Kerro lisää kotioloistasi.

No en kerro, mutta sulla on ihan vitun naurettava taustakuva :D

Vierailija
33/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoitat pätevällä syyllä? niinkö että mun vika???

Vierailija
34/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

montako mievihaprovoa ap tekee päivässä palstalle? nice try, hermiina

Niin, tällaistahan ei koskaan tapahdu. Kukaan mies ei koskaan ole uskoton. Siksi tämän täytyy olla provo.

Vierailija
35/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei edes välitä siitä, että on satuttanut sinua todella pahasti, vaan kohauttelee olkiaan, niin kyllä tämä on jo selvä peli. Yksin et voi liittoanne korjata tai pitää pystyssä, joten ihan ensiksi avioero vetämään. Sitten sossuun ja kaupungin asuntojonoon ja opsikelijoiden perheasuntojonoon, sinulla on lapsia ja muutto tulossa nikn varmasti saat asunnon. Olen pahoillani puolestasi, mutta samalla todella vahvasti sitä mieltä, että parempi kun miehen oikea luonne paljastui nyt, eikä 10 vuoden päästä. Tsemppiä jatkoon, unohda se mulkero, hyviäkin miehiä on olemassa! :)

Vierailija
36/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärtänyt että mistä ap on vihainen.. Siitä että mies etsii netistä seuraa itselleen tylsyyttään tappamaan? Voi elämän kevät...

Vierailija
37/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras ap kirjoitti:

Mitä teet itse siinä ryhmässä? Ei suljettujen ryhmien viestejä ei-jäsenet nää...

Vierailija
38/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras ap kirjoitti:

Ja miten sä pääsit suljettuun seuranhaku-ryhmään? Pyysit myös itse päästä sinne?

Vierailija
39/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ryhmässä, mutta kuten sanoin mieheni on ryhmässä omalla nimellään ja eräs tuttuni vinkkasi mulle asiasta

Vierailija
40/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo sitä nyrkillä nenään ja heitä parvekkeelta alas .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä