Mieheni jäi kiinni seuranhausta, mitä hittoa mä teen?
Facebookissa löytyi ryhmästä jossa etsitään seuraa. Oli laittanut myös seuranhakuviestiä siellä itse.
Ok, mitä mä teen? Mä haluan pois täältä yhteisestä kodista pian, tuntuu pahalta ihan fyysisestikin. Meillä on kaksi lasta. Mistä mä saan apua? Onko mitään mahdollisuutta saada apua esim. vuokra-asunnon hankintaan? Olen opiskelija tällä hetkellä..
Enpä ois uskonut että meille käy näin, vaikka yleistähän tämä nykypäivänä on. Ois edes sanonu ettei ole tyytyväinen elämään..
Kommentit (115)
Mistä näitä lassukoita riittää? En ymmärrä miten ei pystytä kohtaamaan asioita ja puhumaan niitä selviksi, kun ollaan kerta jääty kiinni. Sulla ei AP ole ainut "poistun tilanteesta" mies. Säälittävää ja munatonta.
Eiköhän tuo ole harrastanut tuollaista toimintaa aiemminkin, nyt vain sattui jäämään kiinni. Tiedän monia miehiä, jotka pettävät puolisoitaan työmatkoillaan ja poikien reissuillaan ja puolisot ovat tästä autuaan tietämättömiä. En voi ymmärtää miten voi olla noin hölmöjä naisia etteivät pettämistä huomaa. Varmaan olettavat sen kupankin tarttuneen mieheen saunan lauteilta.
Vierailija kirjoitti:
vieras kirjoitti:
Facebookissa löytyi ryhmästä jossa etsitään seuraa. Oli laittanut myös seuranhakuviestiä siellä itse.
Ok, mitä mä teen? Mä haluan pois täältä yhteisestä kodista pian, tuntuu pahalta ihan fyysisestikin. Meillä on kaksi lasta. Mistä mä saan apua? Onko mitään mahdollisuutta saada apua esim. vuokra-asunnon hankintaan? Olen opiskelija tällä hetkellä..
Enpä ois uskonut että meille käy näin, vaikka yleistähän tämä nykypäivänä on. Ois edes sanonu ettei ole tyytyväinen elämään..
Mistä ihmeestä päättelet, että ei ole ollut tyytyväinen elämäänsä?
Mies voi hyvinkin olla erittäin tyytyväinen elämäänsä, vaikka käykin vieraissa, tai ehkä juuri siksi. Miehen luonteelle on täysin ominaista hakea välillä vaihtelua. Ei se silti tarkoita sitä, etteikö voisi syvästikin rakastaa vaimoaan.
Ihan jokainen mies haluaa vierasta pillua, ihan jokainen. Kaikki eivät toki haluaan vie toteutuksen asteelle, mutta ihan jokainen ainakin haaveissaan haluaisi. Osa ei toteuta haaveitaan, koska ei yksinkertaisesti ominaisuudet riitä saamaan vierasta ja osa ei vaan uskalla, mutta ihan jokainen haluaisi. Eli miehesi on ihan normaali mies, eikä poikkea muista miehistä mitenkään. Eli jos nyt jätät miehesi niin muista se, että mitään sen kummempaa ei ole tarjolla muidenkaan miesten osalta. Kaikki me ollaan samanlaisia.
Ja nyt arvon mammat, saa alkaa alapeukuttamaan. Mitä enemmän alapeukutatte, sen varmemmin se todistaa, että tiedän mistä puhun, olenhan mies itsekin :)
Ei muuten pidä paikkaansa. Mä olen miehelleni jopa ehdottanut avointa suhdetta mutta ei kuulemma kiinnosta muut naiset siinä mielessä.
vieras kirjoitti:
Mitäs itse sieltä etsit jos näin kävi.....
Relax, miehesi halusi vain testata vieläkö hänestä tykkävät muutkin kuin teidän yhteiset lapsenne?
Koita rauhoittua ihan ensiksi ja ajattele järkevästi. Mieti miten haluat edetä? Voitko mennä esim. sukulaisten luo? Asia mikä on varmaan pakko, joka tapauksessa tehdä on puhua sen miehesi kanssa, vaikk varmaan juuri nyt tuntuu siltä, että haluat vaan häippästä etkä ikinä halua nähdäkkään häntä. Teillä on kuitekin lapsia, joka tekee asiasta hieman monimutkaisemman. Jos tuntuu siltä että et kestä olla siellä niin pakkaa laukut ja mene lasten kanssa joksikin aikaa vaikka mummilaan. Saa ukko vähän miettiä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa. Mä olen miehelleni jopa ehdottanut avointa suhdetta mutta ei kuulemma kiinnosta muut naiset siinä mielessä.
Se ei katsot vaan halua että avoin suhde on molemmilla. Haluaa itse hyppiä muiden kanssa ja sä sitten istut kiltisti kotosalla muksujen kanssa. Possu mikä possu.
Mä varmaan häipyisin lasten kanssa sanaa sanomatta ja laittaisin itseni siihen ryhmään mukaan ja sille viestiä sen ryhmän kautta tyyliin "Terve.Suakin näkee täällä!"
Mies pakenee paikalta eikä puhu = hän ei odottanut jäävänsä kiinni nyt, kun ei ole ennenkään jäänyt. Ei ollut selitystä valmiiksi keksittynä. Haluaa pitää kakun ja syödä sen, pitää ap:n kotona ja saada vaihtelua muista naisista, sallii tämän itselleen. Nyt yllätettynä pelaa aikaa, jotta keksisi mihin vedota, jotta ap ei eroaisi ja mies voisi jatkaa mukavaa etuoikeutettua elämäänsä kuten ennenkin. Suunnittelee myös varalle, miten hyötyy erossa käytännössä ja taloudellisesti, jos on pakko sittenkin erota, on jo ehkä hiljaa tykönään yhteydessä asianajajaan varmuuden vuoksi jne.
Laittaisin itseni siihen ryhmään mukaan ja miehelle viestiä sen ryhmän kautta tyyliin " Moi! Käytsä usein täällä?"
vieras ap kirjoitti:
10 vuoden yhteiselon jälkeen tuntuu niin tyhjältä että tällee voi käydä. Ollaan naimisissa ja talo on puoliksi. En edes nyt jaksa miettiä miten sille käy, kai se mies voi siihen jäädä.
Fiksua sakkia. Ette ole sanallakaan keskustelleet asiasta, mutta sä olet jo muuttamassa pois kotoa.
Onnea tulevaisuuteen.
Et ois pihdannut!! Niin ei tattis hakea seuraa....
Vierailija kirjoitti:
Otat asian ensin kylmästi puheeksi miehen kanssa. Sen jälkeen otat yhteyttä sosiaalivirastoon ja kyselet asumis- yms. asioista.
Mitä ihmettä! Miksi sosiaalivirastoon? Ihanko oikeasti te ihmiset selostatte joka ikisen rapsauksen sosiaalitoimistossa?
vieras ap kirjoitti:
10 vuoden yhteiselon jälkeen tuntuu niin tyhjältä että tällee voi käydä. Ollaan naimisissa ja talo on puoliksi. En edes nyt jaksa miettiä miten sille käy, kai se mies voi siihen jäädä.
Laita mies pihalle. Hän mokasi.
Rupea vain auliisti levittämään sitä persereikääsi niin ei tarvitse muualta miehen sitä hakea
Hei!
Mieheni suostui vihdoin yöllä keskustelemaan mutta selitti asian hetken mielijohteella eikä kuulemma kukaan ollut vastannut hänen viestiinsä.
Eli hän ei ollut seuraa saanut. Sanoi ensin että hän haluaa erota mutta lopuksi sanoi että pelästyi vaan eikä halua oikeasti sitä.
Jos ei seuranhaku olis jo riittävästi niin kyl nämä ontuvat selittelyt aika paljon luottamusta nakertaa. Sovittiin että asun kesään asti nyt täällä, mieshän on viikot kuitenkin poisss joten saan aikaa järjestellä asioita.
Muutu paremmaksi ihmiseksi, ja nöyrry.
vieras ap kirjoitti:
Hei!
Mieheni suostui vihdoin yöllä keskustelemaan mutta selitti asian hetken mielijohteella eikä kuulemma kukaan ollut vastannut hänen viestiinsä.
Eli hän ei ollut seuraa saanut. Sanoi ensin että hän haluaa erota mutta lopuksi sanoi että pelästyi vaan eikä halua oikeasti sitä.Jos ei seuranhaku olis jo riittävästi niin kyl nämä ontuvat selittelyt aika paljon luottamusta nakertaa. Sovittiin että asun kesään asti nyt täällä, mieshän on viikot kuitenkin poisss joten saan aikaa järjestellä asioita.
Hetken mielijohde....joo ei kuullosta kyllä sellaiselta mieheltä joka ansaitsee vaimoa ollenkaan. Kurja juttu. Voimia sinulle!
Mikähän tämä facebookin seuranhakuryhmä mahtaa olla? Luulisin tietäväni jokseenkin kaikki seuranhakupaikat mutta sellainen ei ole vielä tullut vastaan.
Oma vikasi kun sekaannuit ja sitouduit mieheen. Jokaisen naisen kohtalo, joka ei edelleenkään peräänny vaikka miehen parisuhdekelvottomuus on tiedossa. Eikö hälytyskellot kilise kun näitä "mies pettää" -juttuja on kymmeniä päivässä? Säälittävä sinisilmäinen nainen.