Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni seuranhausta, mitä hittoa mä teen?

vieras
02.03.2016 |

Facebookissa löytyi ryhmästä jossa etsitään seuraa. Oli laittanut myös seuranhakuviestiä siellä itse.

Ok, mitä mä teen? Mä haluan pois täältä yhteisestä kodista pian, tuntuu pahalta ihan fyysisestikin. Meillä on kaksi lasta. Mistä mä saan apua? Onko mitään mahdollisuutta saada apua esim. vuokra-asunnon hankintaan? Olen opiskelija tällä hetkellä..

Enpä ois uskonut että meille käy näin, vaikka yleistähän tämä nykypäivänä on. Ois edes sanonu ettei ole tyytyväinen elämään..

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat asian ensin kylmästi puheeksi miehen kanssa. Sen jälkeen otat yhteyttä sosiaalivirastoon ja kyselet asumis- yms. asioista.

Vierailija
2/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pakkaa kamasi rauhassa ja soita läpi kaikki ketkä voisit kuvitella majoittavan sinut vähäksi aikaa.

Sitten selaat kaiken mahdollisen ajan tori.fi:tä ja muita yksityisiä vuokranantajia täynnä olevat paikat.

Minnekään opiskelija- kaupungin asuntoihin on turha haaveilla puoleen vuoteen pääsevänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita netin kautta vuokra-asuntohakemukset kaupungille, VVO:lle ym. Ota yhteyttä kuntasi sosiaalitoimeen ja pyydä neuvonta-apua käytännön asioissa. Jos olette avioliitossa, laita ihan ensin avioerohakemus vetämään, koska se todistaa asunnonhaussa, että tarvitset uuden asunnon.

Vierailija
4/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan hän voinut ollakin tyytyväinen elämäänne, mutta katsos kun miehet eivät voi vastustaa ajatusta itsensä lisäpiristämisestä ja se ei varmaan hänen mielestään ole sinulta mitenkään pois, eikä voi satuttaa jos et tiedä asiasta.

Vierailija
5/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pakkaa kamasi rauhassa ja soita läpi kaikki ketkä voisit kuvitella majoittavan sinut vähäksi aikaa.

Sitten selaat kaiken mahdollisen ajan tori.fi:tä ja muita yksityisiä vuokranantajia täynnä olevat paikat.

Minnekään opiskelija- kaupungin asuntoihin on turha haaveilla puoleen vuoteen pääsevänsä.

Perheillä on eri asunnot ja eri jonot, ja asuntoja jaetaan lapsiperheille kiireellisyyden mukaan. Ei missään tapauksessa kannata mennä yksityiselle, eikä muiden nurkkiin, koska se vain hankaloittaa uuden perheasunnon saantia!

Vierailija
6/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
7/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
8/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden yhteiselon jälkeen tuntuu niin tyhjältä että tällee voi käydä. Ollaan naimisissa ja talo on puoliksi. En edes nyt jaksa miettiä miten sille käy, kai se mies voi siihen jäädä.

Vierailija
9/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheillä on eri asunnot ja eri jonot, ja asuntoja jaetaan lapsiperheille kiireellisyyden mukaan. Ei missään tapauksessa kannata mennä yksityiselle, eikä muiden nurkkiin, koska se vain hankaloittaa uuden perheasunnon saantia!

niin kun ei niiden tarvitse tietää missä hän yönsä viettää. Itse en ainakaan pystyisi samassa asunnossa moisen paskaperseen kanssa oleilemaan yhden yhtä yötä.

Vierailija
10/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ollaan taas helposti hakemassa avioeroa.

Lapsiakin on :(

Vierailija
11/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vähän ajatella lapsiakin? Ymmärrän, että olet shokissa, mutta kyllä lapsille pitäisi antaa aikaa sopeutua ajatukseen erosta.

Vierailija
12/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ollaan taas helposti hakemassa avioeroa.

Lapsiakin on :(

Niin, ihan yhtä helposti oli naimisissa oleva mies hakemassa seuraa netistä. Vaikka on lapsia. Mutta Mieshän on toki Ihan Eri Asia.

Vierailija
13/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä ala mitään säätämään. Kysy ensin mieheltäsi. voihan se olla siellä vahingossa tai ihan oikeesti viattomasti. Monet on eri ryhmissä, vaikkeivat varsinaisesti edes kuuluisi sinne. Entä jos etsii ihan kaveriseuraa?

Vierailija
14/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Vierailija
15/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee feikki profiili ja leiki miehellä, sovi feikki accilla treffit ja sovittuun soita että se on moro! Ja jätä lapset sille, adios ja eikun seuraavaan.

Vierailija
16/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ensin kielsi ja sitten vaan kohautteli olkiaan, mitäpä tuosta..

Ja ryhmä on ihan "seuranhaku k-18" ja pitää pyytää saada liittyä. Oli myös siis itse laittanut hakuviestin sinne. Tuntuu melko kylmältä touhulta kun kuitenkin omalla nimellä kerran siellä on..

Vierailija
17/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vielä ala mitään säätämään. Kysy ensin mieheltäsi. voihan se olla siellä vahingossa tai ihan oikeesti viattomasti. Monet on eri ryhmissä, vaikkeivat varsinaisesti edes kuuluisi sinne. Entä jos etsii ihan kaveriseuraa?

Hohhoijaa

Vierailija
18/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei hakenut esim. tiede-lehteä. Siltä tieltä ei ole paluuta ilman ankaraa vieroituskuuria. 

Vierailija
19/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin jo..

Vierailija
20/115 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras ap kirjoitti:

Kysyin jo..

No mitä se sanoi?