Mieheni jäi kiinni seuranhausta, mitä hittoa mä teen?
Facebookissa löytyi ryhmästä jossa etsitään seuraa. Oli laittanut myös seuranhakuviestiä siellä itse.
Ok, mitä mä teen? Mä haluan pois täältä yhteisestä kodista pian, tuntuu pahalta ihan fyysisestikin. Meillä on kaksi lasta. Mistä mä saan apua? Onko mitään mahdollisuutta saada apua esim. vuokra-asunnon hankintaan? Olen opiskelija tällä hetkellä..
Enpä ois uskonut että meille käy näin, vaikka yleistähän tämä nykypäivänä on. Ois edes sanonu ettei ole tyytyväinen elämään..
Kommentit (115)
vieras ap kirjoitti:
En ole ryhmässä, mutta kuten sanoin mieheni on ryhmässä omalla nimellään ja eräs tuttuni vinkkasi mulle asiasta
Ja oletko omin silmin nähny hänen olevan siellä ryhmässä? Omin silmin nähny sen hakuilmon? Vai onko tämä vain tuttavan kertomaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
montako mievihaprovoa ap tekee päivässä palstalle? nice try, hermiina
Niin, tällaistahan ei koskaan tapahdu. Kukaan mies ei koskaan ole uskoton. Siksi tämän täytyy olla provo.
Uskolliset , varatut mammathan pyörii seuranhakupalstoilla. Jeah.
Tuttuni vinkkasi= v***uni tunkkasi.
Onkohan tämä jotenkin yhteydessä tuohon toiseen ketjuun jossa kysellään kuinka voisi hienovaraisesti ilmoittaa naiselleen että tämän alapää haisee?
Mikäpä tuon hienovaraisempaa, kun tutun kautta vinkkaus.
Mulla on kuvakaappaus mieheni viestistä. Näytin sen hänelle ja hän myönsi lähettäneensä sen..
vieras ap kirjoitti:
Mulla on kuvakaappaus mieheni viestistä. Näytin sen hänelle ja hän myönsi lähettäneensä sen..
No sitten en ymmärrä? Jotakinan ap nyt jättää tekemättä ja kertomatta jos mies etsii seuraa? Mikä asia se on mitä et tässä ketjussa kerro, jos et siis alunperinkään sovinismiprovoile?
Mitä mä en kerro? Mä ymmärrän ettei tää ketään muuta kosketa kuin mua koska tää on mun elämä. Mulla ei nyt ole ketään kelle tästä voisin puhua niin siksi kirjoitin tänne.. jos et usko niin se on ikävää mutta sille en voi mitään. Mitä arkoitat etten kerro?
Niin sitä en kertonut että mies on viikot toisella paikkakunnalla joten en tiedä on tavannut jonkun jo tämän seuranhaun lisäksi. Vaikka onko sillä enää sitten väliä
vieras ap kirjoitti:
Mitä mä en kerro? Mä ymmärrän ettei tää ketään muuta kosketa kuin mua koska tää on mun elämä. Mulla ei nyt ole ketään kelle tästä voisin puhua niin siksi kirjoitin tänne.. jos et usko niin se on ikävää mutta sille en voi mitään. Mitä arkoitat etten kerro?
Älä välitä tuosta tyypistä äläkä vastaa sille enää mitään niin lopettaa jankkaamisen nopeammin. Hänen pointtinsa on se, että jos mies lähtee vieraisiin, se on aina naisen vika kun miesraasu joutuu etsimään seuraa ilmoittamatta vaimolleen asiasta. Jos mies on tyytymätön elämäänsä, hän kertoo asiasta vaimolleen ENNEN kuin rikkoo niitä aviolupauksia, jotta vaimokin voi reagoida asiaan sopivalla tavalla ja näin ottaa vastuun siitä omasta päätöksestään etsiä uusi nainen. Vaikka sinä AP olisit tehnyt mitä, mikään ei oikeuta pettämään toista. Suomessa avioeron saa hakemalla, kenenkään ei ole pakko pettää tai etsiä uutta vaimoa vanhan selän takana vehkeillen.
Tuntuu siltä, että nykyään etsitään uusi kumppani jo olemassaolevan parisuhteen aikana. Ex-mies toimi juuri näin. Ei halunnut puhumalla selvittää/myöntää asioita, vaikka aavistin mitä on tulossa. Jos puolisko ottaa etäisyyttä, kyllä se on aina merkki jostain. Ensitreffit alttarilla-psykologi ilmaisi asian mielestäni aika nasevasti: "Elämme panemiskultturissa." Eli ihmiset jopa kuvittelevat, että on ihan ok toimia näin ja hakea edes hetkellistä mielihyvää, jos OMA hyvinvointi sitä vaatii. Hurja arvojen muutos käynnissä.
Onko ankeaa olla niin köyhä ettei oo varaa muuttaa edes omaan asuntoo. Ilman sossua?
vieras kirjoitti:
Facebookissa löytyi ryhmästä jossa etsitään seuraa. Oli laittanut myös seuranhakuviestiä siellä itse.
Ok, mitä mä teen? Mä haluan pois täältä yhteisestä kodista pian, tuntuu pahalta ihan fyysisestikin. Meillä on kaksi lasta. Mistä mä saan apua? Onko mitään mahdollisuutta saada apua esim. vuokra-asunnon hankintaan? Olen opiskelija tällä hetkellä..
Enpä ois uskonut että meille käy näin, vaikka yleistähän tämä nykypäivänä on. Ois edes sanonu ettei ole tyytyväinen elämään..
Mistä ihmeestä päättelet, että ei ole ollut tyytyväinen elämäänsä?
Mies voi hyvinkin olla erittäin tyytyväinen elämäänsä, vaikka käykin vieraissa, tai ehkä juuri siksi. Miehen luonteelle on täysin ominaista hakea välillä vaihtelua. Ei se silti tarkoita sitä, etteikö voisi syvästikin rakastaa vaimoaan.
Ihan jokainen mies haluaa vierasta pillua, ihan jokainen. Kaikki eivät toki haluaan vie toteutuksen asteelle, mutta ihan jokainen ainakin haaveissaan haluaisi. Osa ei toteuta haaveitaan, koska ei yksinkertaisesti ominaisuudet riitä saamaan vierasta ja osa ei vaan uskalla, mutta ihan jokainen haluaisi. Eli miehesi on ihan normaali mies, eikä poikkea muista miehistä mitenkään. Eli jos nyt jätät miehesi niin muista se, että mitään sen kummempaa ei ole tarjolla muidenkaan miesten osalta. Kaikki me ollaan samanlaisia.
Ja nyt arvon mammat, saa alkaa alapeukuttamaan. Mitä enemmän alapeukutatte, sen varmemmin se todistaa, että tiedän mistä puhun, olenhan mies itsekin :)
vieras ap kirjoitti:
no mitä mä puhun jos mies pakenee paikalta ja sanoo että mitä sitten? oisin minäkin halunnu tietää etukäteen että hän ei ole tyytyväinen elämäämme.
Kysyt, että haluatko jatkaa tätä meidän liittoa? Rakastatko mua ja miksi teet noin? tms. Eli kerrot avoimesti, mitä tunnet ja myös mitä aiot tehdä, JOS ei tilanne parane. Eli annat esim. aikarajan sille, mihin mennessä haluat vastauksen. Ehdotat pariterapiaan menoa ja jos ei suostu eikä ole valmis sun kysymyksiin edelleenkään vastaamaan tai keskustelemaan niin sitten vasta tuumasta toimeen.. Tai kysyt, haluaako tuumaustauon teidän suhteelle, mutta muistutat/kerrot myös, mitä aiot itse tehdä ja olet tekemässä. Puhut lapsista, vastuusta tms. mitä nyt ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Älä vielä ala mitään säätämään. Kysy ensin mieheltäsi. voihan se olla siellä vahingossa tai ihan oikeesti viattomasti. Monet on eri ryhmissä, vaikkeivat varsinaisesti edes kuuluisi sinne. Entä jos etsii ihan kaveriseuraa?
"Kulta. Kerros minulle että minkä helvetin takia olet täällä fb:n seuranhakuryhmässä?"
"No, tota, joo ihan vahingossa rekisteröidyin kun luulin että se on Rapalan ostaa-myy-vaihtaa. Ja en edes mitään sillä liittymisellä tarkoittanut enkä ainakaan mitään seuraa etsi joo." (spoileri: huomatkaa ristiriita)
"Ai jaa no ei sitten mitään puss <3 3< >57"
Vierailija kirjoitti:
vieras kirjoitti:
Mies voi hyvinkin olla erittäin tyytyväinen elämäänsä, vaikka käykin vieraissa, tai ehkä juuri siksi. Miehen luonteelle on täysin ominaista hakea välillä vaihtelua. Ei se silti tarkoita sitä, etteikö voisi syvästikin rakastaa vaimoaan.
Ihan jokainen mies haluaa vierasta pillua, ihan jokainen. Kaikki eivät toki haluaan vie toteutuksen asteelle, mutta ihan jokainen ainakin haaveissaan haluaisi. Osa ei toteuta haaveitaan, koska ei yksinkertaisesti ominaisuudet riitä saamaan vierasta ja osa ei vaan uskalla, mutta ihan jokainen haluaisi. Eli miehesi on ihan normaali mies, eikä poikkea muista miehistä mitenkään. Eli jos nyt jätät miehesi niin muista se, että mitään sen kummempaa ei ole tarjolla muidenkaan miesten osalta. Kaikki me ollaan samanlaisia.
Ja nyt arvon mammat, saa alkaa alapeukuttamaan. Mitä enemmän alapeukutatte, sen varmemmin se todistaa, että tiedän mistä puhun, olenhan mies itsekin :)
Eipä mulla oo ainakaan ollut tarvetta saada vierasta. Kyllä kaveripiiristä löytyy muitakin minunkaltaisia ;) toki on myös näitä pettäjiä ja he ovat lähes poikkeuksetta surkean itsetunnon omaavia, heikkoja, jotka sortuvat johonkin "kun muutkin"... Mies
Niin miten mä nyt voin alkaa puhua miehelle kun hän lähtee pois tilanteesta? Ei ilmeisesti halua edes selvittää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
vieras kirjoitti:
Nainen täällä kuittaa- ihan jokaisella ihmisellä on fantasioita myös muista kuin omasta puolisosta, ei se ole miesten oikeus vaikka monesti taidatte niin tykätä ajatellakin. :) Vielä rautalankaa varmuuden vuoksi: naiset haluavat seksuaaliseti myös muita miehiä kuin puolisoaan.
Parisuhteessa taas on oletuksena että paneskellaan vain sen oman puolison kanssa, huolimatta siitä ketä muita puolison lisäksi huvittaisi hässiä. Toki muunkinlaisen kuvion voi yhdessä sopia. Olennaista on se että parisuhteessa puolisoon voi luottaa ts. pelataan avoimin kortein. Kukaan ei arvosta petturia - ei parisuhteessa, ystävyyssuhteessa, töissä, yhtään missään. Petturuus on selkärangattomuutta, halveksittavaa. Kukaan ei halua selkärangatonta puolisoa jota kohtaan tuntee halveksuntaa.
Vierailija kirjoitti:
vieras kirjoitti:
No totta ihmeessä itä voi haaveilla ja haluta vaikka mitä, kuumista kimppaorgioista yhtälailla, kun sun vaimosi haaveilee naapurin Jormasta, kun sua panee. Eri asia, että kaikki eivät haluista huolimatta petä kumppaniaan vaan siirtävät fantasiansa esimerkiksi piristämään suhdettaan sen vakipartnerin kanssa. Ja jos ajatellaan, että ne jotka kovasti tuntuvat haluavan toteuttaa haaveensa, säälittävää kyllä, eivät edes halutessaan pääse vieraan pillun päälle kuin harvoin ja tuurilla tai sitten maksullisiin, ainakin mitä voi päätellä siitä varattujen vonkaajien määrästä esim. nettipalstoilla... Eli taitavat kuitenkin selkeästi fiksumpia olla ne miehet, jotka keskittävät sen energiansa muuhun, vaikka vierasta lihaa himoisisivatkin. Ainakin osaavat ajatella muullakin kuin sillä yhdellä kehonosalla ;) niin ja oma eksäni kertoili ainakaan olleensa selibaatissa ja siis jopa runkkaamatta pidemmän ajan, kun eivät baaripanot kiinnostaneet. Minä olin taas aika kauhuissani tuosta totaaliselibaattiajatuksesta...
Ai sosiaalitoimistoon ilmoitus että mun mies haki seuraa sosiaalisessa mediassa?
Siellä on asiakkaita joilla on isompiakin ongelmia.
Kullekin voi tulla tarve hakea asuntoa mutta se on asia erikseen mistä se johtuu.
vieras ap kirjoitti:
Niin miten mä nyt voin alkaa puhua miehelle kun hän lähtee pois tilanteesta? Ei ilmeisesti halua edes selvittää asiaa.
Mitä tarkoittaa, että käytännössä "lähtee pois tilanteesta"? Poistuu koko huushollista vai siirtyy toiseen huoneeseen? Menee vaatekomeroon piiloon? Mitä jos kokeilisit keskustelua ennen esim. nukkumaanmenoa? Minne se sieltä makkarista karkaa? Odotat niin kauan, että tulee tilaisuus keskustella ja jos ei suostu vastamaan kysymyksiin niin mikäähän ei sua estä kertomasta omaa näkemystäsi... Muuten tuo kuulostaa aika kummalliselta :D
Onko asuntonne velaton? Oisitko muuttamassa omistuskämppään? Mitä jos sä jäät tohon ja ukko pihalle?