Aiotko peittää harmaat, kun alat harmaantua?
Kommentit (18)
En, minulla on nytkin harmaa tukka mutta "tahallaan". Eniten odotan sitä päivää että hiukset tulee valkeiksi, mielestäni se on kaunista. saattaa olla että mieli muuttuu kun tietenkin vanhempana näyttää vielä vanhemmalta harmaalla tukalla, mutta sen näkee sitten :D N.
En tiedä. Tällä hetkellä värjään hiuksiani harmaaksi.
N25
Olen jo harmaantunut, harmaantuminen alkoi alle 40-vuotiaana. En peitä. (N)
Ekat harmaat tulivat 33v, nyt useampia jo tupossa mutta ei kauas erota. En värjää.N43
Nainen. Olen 41-vuotias, ja olen viitisen vuotta peittänyt harmaat kestovärillä värjäämällä. Tummassa tukassa valkoiset suortuvat vaan tekee tosi vanhan näköiseksi, ja kun en vielä muuten ole kovin ryppyinen enkä vanhan näköinen, niin en halua että hiukset vanhentaa minua paljon.
En peitä. Oikein odotan, että koska niitä harmaita hiuksia alkaa tulemaan. Olen 54-vuotias nainen eikä harmaita hiuksia ole vielä näkynyt.
Riippuu iästä ja harmaan sävystä.
Jos sävy kaunis valkoinen, en peitä. Jos likaisenharmaa, niin peitän.
Jos harmaantuisin kovin nuorena, niin ehkä sitten peittäisin, koska harmaa vanhentaa. Tästä tuskin minun täytyy kantaa huolta, sillä isäni 77 v ei omaa harmaata, ja äitini alkoi harmaantua vasta 65-vuotiaana.
N47
En peitä, jonkin verran yksittäisiä harmaita on.
N36
Mulla on ruskea oma väri ja kasvaa jo jonkun verran valkoisia hiuksia joukossa. Värjään kyllä vielä harvoin, esim juhliin. Mutta onko teidän mielestä paha jos en värjäisi? Olen 34v ja saan vanhempana ihan valkoiset hiukset kuten äitini, hänen äitinsä ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
En peitä. Oikein odotan, että koska niitä harmaita hiuksia alkaa tulemaan. Olen 54-vuotias nainen eikä harmaita hiuksia ole vielä näkynyt.
Mä on lähes saman ikäinen eikä vielä näy kuin yksittäisiä harmaita. Odotan minäkin ja en värjää :D ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ruskea oma väri ja kasvaa jo jonkun verran valkoisia hiuksia joukossa. Värjään kyllä vielä harvoin, esim juhliin. Mutta onko teidän mielestä paha jos en värjäisi? Olen 34v ja saan vanhempana ihan valkoiset hiukset kuten äitini, hänen äitinsä ja niin edelleen.
Älä värjää, luonnollinen harmaa on varmasti kaunis :) Sitä odotellessa! ap
Vierailija kirjoitti:
Riippuu iästä ja harmaan sävystä.
Jos sävy kaunis valkoinen, en peitä. Jos likaisenharmaa, niin peitän.
Jos harmaantuisin kovin nuorena, niin ehkä sitten peittäisin, koska harmaa vanhentaa. Tästä tuskin minun täytyy kantaa huolta, sillä isäni 77 v ei omaa harmaata, ja äitini alkoi harmaantua vasta 65-vuotiaana.
N47
Aivan, voihan sävykin olla väärä omasta mielestä. Näkee sitten. ap
En. Nainen saa vanhentua arvokkaasti. Yksi harmaa hius on jo päässä :D
N35
Olen 36v., harmaita ollut jo pitkään. Värjään kestovärillä, enkä ole ajatellut lopettaa. Jossain vaiheessa pitää varmaan miettiä pitääkö muuttaa väriä tumman ruskeasta vähän vaaleampaan ettei juurikasvun harmaat erottuisi niin hyvin.
Harmaa ei ole aina vain väri, vaan myös hiusten laatu usein muuttuu harmaantumisen myötä... :-( Eli ovat jotenkin kovia ja hauraita yhtä aikaa ja kasvu huonompaa.
Värjään, syy että olen perinyt isäni tumman nuorena harmaantuvan hiuslaadun.
Äitini on vaalea hiuksinen eikä hänen harmaitaan edes erota.
Eli en 45v halua näyttää vanhemmalta kuin äitini 78v ja isosiskoni 50v, jolla on äidin vaalea tukka
Intrafagosyyttinen mikrobiota tekee tuhojaan. Miksette rupeaa harventamaan mikrobikantaanne, siinä loppuisi harmaantuminenkin.
Ja perustelut vielä. ap