"Miniän" ja mieheni flirttailu..
Poikani avopuoliso tuntuu jotenkin flirttailevan mieheni kanssa. Ensimmäisiä merkkejä huomasin itse kun vietimme joulun välipäiviä porukalla meillä; saunoimme, pelailimme lautapelejä sekä söimme ja joimme hyvin. Miehelläni ja miniäkokelaallamme tuntui olevan koko ajan joku oma säpinä päällä, jatkuvasti nauroivat toistensa jutuille ja huomaan mieheni muutenkin käyttäytyneen kuten hän ihastuneena käyttäytyy. Tuona kyseisenä iltana he valvoivat kahdestaan pisimpään, kuulemma oli ollut kiva ilta.. Mies on kyllä kehunut tyttöä minulle avoimesti että on mukavan ja hauskan kumppanin tämä meidän "Pekka" löytänyt. Hän antaa miniäkokelaallemme paljon positiivista huomiota ja hakeutuu hänen läheisyyteensä. Tyttö taas vaikuttaa olevan aika mielissään, en huomaa että häntä ahdistaisi tai hän välttelisi mieheni seuraa, päinvastoin oikeastaan.
En tiedä, miksi asia vaivaa minua näin. Suhteemme alkuaikoina (vuosikymmeniä sitten, siis :)) olin mustasukkaisempi kuin nykyään, eikä minulle ole koskaan ollut syytä epäillä miestäni pettämisestä. Nyt kyllä vaan on jollain tasolla alkanut ahdistaa kun huomaan miten hyvin mieheni tulee juttuun miniäkokelaan kanssa, etenkin kun tunnistan hänessä ihastuksen merkkejä. Olen aina tykännyt poikani avopuolisosta, pidän häntä itsekin herttaisena ja sievänä tyttönä, ja pelkään että alan nyt muuttaa käsitystäni tämän viattoman(?) flirtin/ihastuksen takia.
Nuoret ovat siis yli kaksikymppisiä ja seurustelleet muutaman vuoden, yhteen muuttivat viime keväällä. Alusta asti ollaan oltu hyvissä väleissä koko porukka, mutta nyt olen antanut mielikuvitukselleni vallan ja tahtomattani alkanut kuvitella klassikkotapauksia siitä, miten appiukko ihastuu poikansa näyttävään ja nuoreen puolisoon…
Haluaisin tietää, onko huoleni täysin aiheeton? Todellako kuvittelen turhia ja liioittelen? Miten jatkaisin tilanteessa eteenpäin?
Kommentit (30)
Onko poikasi valinnut äitisi kaltaisen naisen? Taitaa nuori likka muistuttaa kovasti sinun nuorempana ;)
Ehkä miehesi on ihastunut, mutta miniä ei? Ehkä miniä ihan vilpittömästi viihtyy appensa seurassa? Tai sitten hän ihan ystävällisyyttään käyttäytyy niin kuin käyttäytyy.
Ainahan se nuoruus viehättää vanhempia ihmisiä, voi tulla tunne että itsekin olisi nuori jälleen.
Pidä tilannetta silmällä, mutta älä ainakaan vielä mitään kohtausta järjestä. Ehkä voisit kysyä mieheltäsi onko hän ihastunut?
Ihan yleistähän tuo on, että sama nainen miellyttää sekä isää että poikaa. Miehesi vastuulla on käyttäytyä asiallisesti poikansa kumppanin seurassa, joten älä mustasukkaisuuksissasi syytä miehesi ihastuksesta tätä "miniääsi". Voi tuntua ikävältä, mutta sille ei oikeen mitään mahda, että nuori nätti nainen lähietäisyydellä pistää vanhemmankin miehen pulssiin vauhtia ja mielikuvituksen liikkeelle. Se on varmaankin vielä suhteellisen tiedostamaton reaktio, kun ei mies asiaa peittele mitenkään.
Ehkä voisut kysäistä tekisikö miehesi mieli jotain hieman erilaista välillä seksissänne, että sellainen huomio kiinnittyisi jälleen oikeaan kohteeseen ;)
oletko aiemmin kirjoitellut samasta aiheesta palstalla? Mielestäni ihan vastaavanlainen aloitus oli täällä aieminkin.
Jos on pitkään mutustellut rusinoita, voi olla vaikeaa vastustaa veden herahtamista kielelle kun pinkeä viinirypäle pompahtelee vastaan.
Eikö poikaasi asia kiinnostanut ollenkaan? Tyttönen on selkeästi vieraan perään, joten tuskin miehesi on ensimmäinen ja viimeinen hänen flirttikaveri. Voithan asiasta jutella miehesi kanssa ihan kiihkoilematta. Mieheltä tuo on myös aika pelleilyä ja turhaa, hän on kuitenkin se toinen osapuoli jutussa.
Mä oon nuori ja tykkään ihan hirveästi appiukostani, viihdyn hyvin hänen seurassaan ja arvostan hänen ajatuksiaan ja mielipiteitään. Mutta hänen poikaansa mä rakastan, en häntä, ei meillä ole mitään vipinää vaikka hyvin yhdessä viihdytäänkin. Ei mulle ole tullut edes mieleen, että joku vois miettiä, että onko meidän välillä jotain, se ajatus vaan on niin absurdi! Hän on kuin toinen isä mulle ja olen 100% varma että hän ajattelee asiasta samalla tavalla.
Musta sun kannattaisi ottaa asia puheeksi miehesi kanssa, älä anna omien ajatustesi sekoittaa teidän perheen välejä. Ja ehkä ei kannata puhua pojalle tai miniälle asiasta, se vois vaan olla outoa...
Kysy pojaltasi onko hänestä mukavaa kun pappa ja tyttöystävä tulevat niin hyvin toimeen. Tarkkaile reaktiota. Mutta jätä asia sikseen, jos ei ole huomannut mitään.
Kyy joskus kahdenkesken, jotta voi avautua, jos hän on huomannut saman.
Flirttailulta minusta kuulostaa, mutta tuskin sen pitemmälle menisivät.
Mitä jos ne vaan viihtyy toistensa seurassa ja tulee hyvin juttuun, ei aina tarvi olla mistään ihastumisesta kyse.
Epäilen että mielikuvituksesi on nyt päässyt tekemään asiasta suuremman kuin se oikeasti on. Minulla ja appiukollani on todella lämpimät välit, vaikkei sen kummempaa välillämme olekaan. Jollei appivanhempani olisi eronneet, voisin kuvitella sinun olevan anoppini. :D myös minulla ja mieheni veljillä on erittäin lämpimät välit, jotka joku voisi ajatella jopa pettämisenä. Harmitonta läpänheittoa, ehkä jopa pientä viatonta flirttiäki välillä. Silti miestäni rakastan. :)
täällä muuten ihan oikeasti oli vastaava aloitus aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuleppa, tyttö on jo ridannut miehesi kikulin päällä ja miehesi on pumpannut hänen kireää pillua (ehkä persereikäänsäkin) takaapäin elämänsä suurimman kiihkon kourissa. Kun typykkä raskautuu, joudut hiljaa mielessäsi miettimään, kuka on isukki.
Vähän ohis, mutta aina tällaisen kommentin nähdessäni koitan miettiä, millainen ihminen kirjoittaa noin ja miksi. Haluatko kertoa jotain itsestäsi? Olisi kiva, jos ei tarvitsisi enää vaivata päätään miettien että minkä avun piiriin sinä ja kaltaisesi mahdatte kuulua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuleppa, tyttö on jo ridannut miehesi kikulin päällä ja miehesi on pumpannut hänen kireää pillua (ehkä persereikäänsäkin) takaapäin elämänsä suurimman kiihkon kourissa. Kun typykkä raskautuu, joudut hiljaa mielessäsi miettimään, kuka on isukki.
Vähän ohis, mutta aina tällaisen kommentin nähdessäni koitan miettiä, millainen ihminen kirjoittaa noin ja miksi. Haluatko kertoa jotain itsestäsi? Olisi kiva, jos ei tarvitsisi enää vaivata päätään miettien että minkä avun piiriin sinä ja kaltaisesi mahdatte kuulua :)
samaa mietin!! Aina löytyy näitä ja pistää kyllä oikeesti vähän miettimään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Piiriin!?"
Piiri pieni pyörii, lapset siinä hyörii.
Kengät sanoo kookookoo..
Kiitoksia kaikille asiallisen vastauksen antaneille! Ja ei, en ole tästä aiempaa aloitusta tehnyt, mutta voisinkin nyt etsiä samanlaisia keskusteluja käsiini.
Joku tuolla mainitsi, että poika on valinnut minulaiseni naisen, niin tietysti meiltä löytyy jonkun verran yhteisiä luonteenpiirteitä - ei kuitenkaan mielestäni nyt mitenkään ihmeellisen paljon enkä ole nuorena näyttänyt häneltä :) En tietenkään halua järjestää mitään kohtausta, asiallinen keskustelu on varmasti paras vaihtoehto selvittää asia mutta tuntuu jotenkin kiusalliselta ottaa tämmöinen asia esille, tunnen mieheni ja tiedän että hän "sulkeutuu" kysymyksestä ja varmasti kiusaantuu. Pojalleni en tietenkään ala vihjailla mitään että isänsä kuolaisi puolisoaan!
Emme saunoneet porukalla, nuoriso saunoi kahden kuten minä ja mieheni.-AP
Itse viihdyn appiukkoni kanssa. Saatetaan mökillä istua kahdestaan ulkona ja jutella kun puoliso äitinsä kanssa sisällä. Juuri autteli mua auton kanssa, nähtiin kahdestaan monena päivänä ja käytiin kaupoilla. Kamalaa jos joku ajattelisi että tässä on jotain flirttiä tms. Onneksi olen lesbo niin ei varmaan tuollaisia ajatuksia ole..
Sun miehesi kaipaa kireää pillua.