Suhde naisen kanssa on kuin kävelyä heikoilla jäillä
Ainakin jos tämän palstan juttuihin on uskomista, niin melkein mikä tahansa lipsahdus tai erhe mieheltä on peruste sille, että "jätä se sika, ansaitset parempaa".
Kommentit (40)
Kannattaa sulattaa naisen jää heti jolloin sitten voi soudella sulalla järvellä :)
Kai sä nyt ymmärrät sen, että tämän palstan juttuihin ei ole uskomista?
Otatko kaiken täältä lukemasi vakavasti!?
No juu, jos koko ajan on vaarassa lipsahtaa "vitun ämmä" suusta niin olen ihan samaa mieltä että elämän täytyy olla yhtä helvettiä ja heikoilla jäillä kävelemistä.
Kultainen keskitie on paras. Ei se miestenkään kanssa niin järin helppoa aina ole, ei todellakaan. Ja harmi kyllä joka ikinen mies on erilainen. Olisikohan naisissakin sama juttu?
Huokaus. Tätä palstaa lukiessa tuntee itsensä välillä niiin vanhaksi..!
Nyrkki hieman lipsahti ja erheydyit pikkiriikkisen hakkaamaan? Sattuuhan sitä, ymmärtämättömät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Kultainen keskitie on paras. Ei se miestenkään kanssa niin järin helppoa aina ole, ei todellakaan. Ja harmi kyllä joka ikinen mies on erilainen. Olisikohan naisissakin sama juttu?
Ja omituiseksi. Monesti mietin, miltähän planeetalta palstalaiset - varsinkin miehet - kirjoittelevat. Eivät ainakaan samalta kuin minä.
Kohtuu suuri osa naisista on täysin parisuhdekelvottomia. Tällaiset kommentit eivät naisilta saa yläpeukkuja, mutta näin se kuitenkin on. Miehen on parempi olla yksin kuin hankalan ja valittavan naisen kanssa. Jos nainen kysyy kysymyksiä joihin ei ole oikeita vastauksia, ottaa viattomatkin kommentit järjestään loukkauksina (aina kun se on mahdollista) ja testailee miehen henkistä kanttia, minkä jälkeen kiukuttelee ja mököttää, on miehen parempi olla ilman. Kyllä ne sinkkuelämän hyvät puolet vievät silloin voiton, jos mies vaan kykenee näkemään selkeästi :)
On kuitenkin paljon hyviä naisia, jotka eivät ota jokaista kommenttia pahimmalla mahdollisella tavalla, eivät iske miehen heikkoihin kohtiin ja ymmärtävät etteivät itsekään ole täydellisiä. Keskity niihin äläkä missään nimessä muodostaa kuvaa naisista tämän palstan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Naisia pitää vain oppia kontrolloimaan, vähän kuin koiria. Jos koiran antaa tehdä mitä se haluaa, siitä tulee ihmisten kimppuun hyökkäävä, haukkuva piski. Kun taas jämerästi osoittaa teoillaan, että minä olen se kuka tässä huushollissa määrää ja rankaisee sitä tarpeen tullen, saa itselleen loistavan kumppanin.
Yllättävän moni nainen kaipaa kunnon kotikuria vaikka ei sitä ehkä itselleen myönnäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja omituiseksi. Monesti mietin, miltähän planeetalta palstalaiset - varsinkin miehet - kirjoittelevat. Eivät ainakaan samalta kuin minä.
Sama juttu. Oliko näitä kitisijöitä ja wannabe-alistajia jo 80-90-luvuilla? En muista törmänneeni yhteenkään.
Toisilleen ystävällisten ihmisten parisuhde kestää pisimpään. Ei eroa muista ihmissuhteista. Ei siinä kuritus auta.
Kai av on oikeassa.
Kuulin kerran, kun eräs 45-48 v mies oli "isällinen" parikymppisille miehille. Hänellä on takanaan kymmenisen 1-10 v pitista suhdetta. Hän sanoin "onneksi olioon, koettakaa kestää niitä nuoria naisia, ne kitisee kaikesta, vasta yli nelikymppisenä nainen on parhaimmillaa".
Nykynaisille on jostain syystä opetettu, että kurinpito on vihaa ja kurittomuus rakkautta. Mutta oikeasti aikuinen nainen kaipaa kuria voidakseen hyvin ihan siinä missä lapsikin.
Vierailija kirjoitti:
Nykynaisille on jostain syystä opetettu, että kurinpito on vihaa ja kurittomuus rakkautta. Mutta oikeasti aikuinen nainen kaipaa kuria voidakseen hyvin ihan siinä missä lapsikin.
Nykymiehille on jostain syystä opetettu, että kurinpito on vihaa ja kurittomuus rakkautta. Mutta oikeasti aikuinen mies kaipaa kuria voidakseen hyvin ihan siinä missä lapsikin.
Millaisia erheitä tässä nyt tarkoitetaan? Sitä että unohti tehdä tiskit kerran vai sitä että vähän karattiin juomaan kavereiden kanssa ja tultiin kotiin kolmen eri sukupuolitaudin kanssa.
Ei kaikkea tarvitse antaa anteeksi. Suhteesta voi lähteä kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehille on jostain syystä opetettu, että kurinpito on vihaa ja kurittomuus rakkautta. Mutta oikeasti aikuinen mies kaipaa kuria voidakseen hyvin ihan siinä missä lapsikin.
Näin toki on, se riippuu sitten jokaisen omasta käytöksestä pitääkö puolison ottaa käyttöön kurinpitotoimet. Molemmilla sukupuolilla esiintyy mm. kaikenlaista typerää kiukuttelua ja tietoista asioiden laiminlyöntiä.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Naisia pitää vain oppia kontrolloimaan, vähän kuin koiria. Jos koiran antaa tehdä mitä se haluaa, siitä tulee ihmisten kimppuun hyökkäävä, haukkuva piski. Kun taas jämerästi osoittaa teoillaan, että minä olen se kuka tässä huushollissa määrää ja rankaisee sitä tarpeen tullen, saa itselleen loistavan kumppanin.
Juuri näin. Nainen on todellakin kuin eläin ja aistiensa vietävissä ellei häntä ehdollisteta niistä pois. Lähipiirissä näitä tapauksia riittää. Nämä liberaalit pariskunnat joissa ei ole mitään rajoja ja nainen saa esimerkiksi juosta baarissa ilman miestään päättyvät toistuvasti eroihin kun halut ajavat järjen yli "ja siinä vaan kävi niin". Sama kotitaloudessa. Tulet väsyneenä kotiin ja alkaa nalkutus kun haluat samantien vetää 30minsaa elbaa sohvalla. Ymmärrys ei riitä, että jos on vetänyt kovan päivän niin sillon tarvii lepoa. Se kauppareissu tai mattojen puistelu voi odottaa.
Sitten taas parisuhteet jossa on kummallakin alusta lähtien selvät sävelet ja mitään tyttöporukoiden risteilyjä ei sallita, ovat hyvinkin pitkäkestoisia ja onnellisia. Kotona ei nalkuteta koska tiedetään mihin siisteystasoon pyritään ja jos siinä ei aina pysytä, niin se ei todellakaan ole mikään maailmanloppu.