Minkä takia mies ei kehu kauniiksi?
Voisko joku valaista, minkä takia mies ei kehu naisen ulkonäköä parisuhteessa? Itse kehun miestäni koko ajan. Jumaloin hänen hiuksiaan, vartaloaan, huulia, kaikkea ja annan hänen kuulla tästä päivittäin. Itse en saa mitään kehuja. Joskus sanoo ohimennen vahingossa, että olen suloinen/kaunis/ihana, mutta sitten, kun kuulen ja pyydän toistamaan, niin häpeilee, eikä suostu sanomaan asiaa kunnolla ääneen! Tiedän, että hän pitää ulkonäöstäni, mutta välillä itsetunto on ihan maassa, kun mitään kehuja ei tuu. En tunne oloani seksikkääksi tai halutuksi. Joskus hänellä on ns. parempia kausia, jolloin kehuu, mutta sitten taas kausia, kun ei yhtään kaunista kommenttia saa suustaan ulos. Olen koittanut päästä asian yli, mutta jostain syystä mulle verbaaliset kehut on vaan tärkeitä. Haluan kuulla olevani kaunis (vaikka en olekaan mikään missi), koska koen, että se on sellainen asia, mikä puolison kuuluu sanoa, oli sitä mieltä tai ei.
Kommentit (22)
Koska tarkoitan aina mitä sanon. Jos ei ole hyvää sanottavaa, pidän mölyt mahassa.
Tämä ei ole todellista :) Nimittäin mulla täysin sama tilanne. Ei suomalainen eikä edes eurooppalainen, mutta on kyllä kuin joku peräkammarinpoika Savosta monessakin asiassa! Meillä aivan sama, että kehuja ei tule vaikka olenkin nätti nainen. Minä sanon miehelle kannustavia kommentteja, hän ei koskaan minulle mistään tekemisistäni sano oikein mitään. Ei ole puhelias eikä tulinen, niinkuin etelän ihmisistä usein luullaan.
On luotettava arjen puurtaja, pitää minusta ja lapsesta huolta taloudellisesti. Siksi tässä kai sinnittelenkin, ja lapsen takia tietysti.