Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia mies ei kehu kauniiksi?

Vierailija
01.03.2016 |

Voisko joku valaista, minkä takia mies ei kehu naisen ulkonäköä parisuhteessa? Itse kehun miestäni koko ajan. Jumaloin hänen hiuksiaan, vartaloaan, huulia, kaikkea ja annan hänen kuulla tästä päivittäin. Itse en saa mitään kehuja. Joskus sanoo ohimennen vahingossa, että olen suloinen/kaunis/ihana, mutta sitten, kun kuulen ja pyydän toistamaan, niin häpeilee, eikä suostu sanomaan asiaa kunnolla ääneen! Tiedän, että hän pitää ulkonäöstäni, mutta välillä itsetunto on ihan maassa, kun mitään kehuja ei tuu. En tunne oloani seksikkääksi tai halutuksi. Joskus hänellä on ns. parempia kausia, jolloin kehuu, mutta sitten taas kausia, kun ei yhtään kaunista kommenttia saa suustaan ulos. Olen koittanut päästä asian yli, mutta jostain syystä mulle verbaaliset kehut on vaan tärkeitä. Haluan kuulla olevani kaunis (vaikka en olekaan mikään missi), koska koen, että se on sellainen asia, mikä puolison kuuluu sanoa, oli sitä mieltä tai ei.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua valehdella.

Vierailija
2/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin kaunis nainen, eivätkä kumppanini ole ulkonäköäni pahemmin kehuneet, koska se nyt on heistä varmaan ihan itsestäänselvyys. Muut ihmiset kehuvat kyllä senkin edestä.

En kyllä itsekään ole mikään kehujatyyppi ja pidän oikeastaan jatkuvaa suitsutusta aika ärsyttävänä. Miksi koet tarvitsevasi kehuja nimenomaan ulkonäöstä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut hänelle, että sinusta olisi tärkeää kuulla kuinka kauniina hän sinua pitää? 

Vierailija
4/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatian puute

Vierailija
5/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, olis kamalaa olla naisen kanssa, joka kehuisi minua noin. Ahdistavaa. Ehkä miehesi on samoilla linjoilla?

Vierailija
6/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kehuu minua seksin aikana ja laukean jo siitä. Olen niin älykäs.

Vierailija
7/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, olis kamalaa olla naisen kanssa, joka kehuisi minua noin. Ahdistavaa. Ehkä miehesi on samoilla linjoilla?

Kyllä minä kehun miehen lihaksistoa sitä silitellessäni, samoin kehun hänen... elintään, esim antaessani suuseksiä. En koskaan isoksi, koska se vaivaa miestä, mutta ihanaksi. Näen että kehut tuntuvat hänestä omituisilta, muttei hän koskaan sano mitään. 

Hänkin kehuu minun vartaloani estoitta. Kyllähän se punastuttaa, mutta tuntuu kivalle. 

Vierailija
8/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset ei vaan ole sellasia?

Vierailija
9/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuppisuinen kansa.

Vierailija
10/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin tuohon, että otat sellaisen miehen, joka tajuaa kehua :/ Mulla on ollut sellainen poikaystävä, joka todella todella tykkäsi kaikesta mussa, ja se kyllä teki mut tosi onnelliseksi. Koko ajan ihailtiin toisiamme. :) Sitten on ollut sellainen, joka ensin kehui paljon, sittemmin alkoi kommentoida mitä ulkonäössä olisi parannettavaa ja kehui enää hyvin harvoin. Tulin surulliseksi ja itsetunto laski, mutta ei onneksi niin paljon, että olisin jäänyt suhteeseen.

Jotkut ei kai vain ole sellaisia ihailijoita niin paljon, se ei ole heille luontaista tai tärkeää, eikä sille mitään voi. Kannattaa miettiä ehkä myös sitä, saako tuleva yhteinen lapsenne kehuja, jos haluat lapsia. Itse kun olen kehujatyyppiä, sanon myös lapselleni automaattisesti joka päivä kehuja - voi kun näytät kivalta, kuulostat ihanalta - koska oikeastikin ihailen vaan niin paljon. On miehiä, joille palvojaluonteeni on ollut liikaa ja jotenkin epäilyttävää, ehkä siksi, jos ei halua tai pysty samaan. En tiedä jos niistä on alkanut tuntua, että ovat liiankin laadukkaita mulle, kun olen niin koko ajan himoinnut. :D Näin en ole itse ajatellut, vaihtoon ovat lähteneet.

Vierailija
11/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin kaunis nainen, eivätkä kumppanini ole ulkonäköäni pahemmin kehuneet, koska se nyt on heistä varmaan ihan itsestäänselvyys. Muut ihmiset kehuvat kyllä senkin edestä.

En kyllä itsekään ole mikään kehujatyyppi ja pidän oikeastaan jatkuvaa suitsutusta aika ärsyttävänä. Miksi koet tarvitsevasi kehuja nimenomaan ulkonäöstä?

Tuntuu juurikin siltä, että hänen mielestään se on niin itsestäänselvyys, etten kaipaa mitään lisäsuitsutusta... etten vaan liikaa ylpistyis. 

Kehun itseasiassa varmasti enemmän hänen muita ei-fyysisiä ominaisuuksia. Musta on vaan kiva muistuttaa mulle rakasta ihmistä niistä hänen hyvistä puolistaan. En hän niistä vaivaannu tietääkseni, vaan hänelle tulee siitä hyvä olo.

Kelpais tietty muunkinlaiset kehut, kuin ulkonäköön liittyvät, mutta niitäkään en saa.

ap

Vierailija
12/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei ole suomalainen, eikä edes eurooppainen mies. Luonne on kyllä näköjään valitettavan suomalainen.

ap

Vierailija
13/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä olisi KAMALAA? Miksi ahdistut sinuun kohdistuvista kehuista? Tunnet olosi mukavammaksi sellaisen ihmisen kanssa, joka pitää yllä jännitystä siitä tykkääkö hän sinusta oikeasti vai ei? Miksi haluat kiduttaa itseäsi?

Vierailija
14/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kehuu joka päivä kauniiksi, söpöksi, nätitksi tai seksikkääksi. Se nyt vaan on sellanen, ja arvostan sitä. Itse kehun myös.

On tosin keskieuroopasta, ehkä tää on vähän kulttuuriin liittyvä. Esimerkiksi hän kehuu välillä esim. äitiäni tai kavereitani sanomalla, että näytätpä nätiltä tossa mekossa.

Vaikka tämä on erilaista kehumista kuin sillon kun minua kehuu, niin pakko myöntää, että näin suomalaisen korvaan tuommonen kommentti kuulostaa flirtiltä. :D

Varsinkin kun on itse tottunut kännisten suomimiesten "flirttiin"; Pannaaks, saako sua suudella, tuletko jatkoille pohjois-helsinkiin, sun tissit on isot... 😣

Vierailija
15/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei ole suomalainen, eikä edes eurooppainen mies. Luonne on kyllä näköjään valitettavan suomalainen.

ap

Kysy mieheltä? Parempi idea kuin täällä kysyminen.

Suomalaiset ei stereotypian mukaan ota kehuja vastaan kovin hyvin, nöyriä kun ollaan. "Ihana mekko!"

"Ai tää, ostin kolmella eurolla poistomyynnistä"

Ehkä luulee, että vaivaannut?

Moni myös vaan ei osaa antaa niitä luonnollisesti tai ole siihen tottunut. Vertaa suomalaista vaikka amerikkailaiseen, Suomessa kehut ei niin yleinen juttu. Sama ehkä miehellä, oli kotosin mistä vaa.

Vierailija
16/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kysy mieheltä? Parempi idea kuin täällä kysyminen.

Suomalaiset ei stereotypian mukaan ota kehuja vastaan kovin hyvin, nöyriä kun ollaan. "Ihana mekko!"

"Ai tää, ostin kolmella eurolla poistomyynnistä"

Ehkä luulee, että vaivaannut?

Moni myös vaan ei osaa antaa niitä luonnollisesti tai ole siihen tottunut. Vertaa suomalaista vaikka amerikkailaiseen, Suomessa kehut ei niin yleinen juttu. Sama ehkä miehellä, oli kotosin mistä vaa.

Olen kysynyt ja välillä pakotan häntä sanomaan jotain kaunista minusta. Varsinkin jos on jotain mumissut, mutta ei kunnolla ääneen. Käsken toistamaan niin monta kertaa, että varmasti kuuluu. Ei hän vaan kehtaa kehua... välillä vaan kuittaa, että "kyllä sä tiedät jo". No mutta ku en tiedä. Haluan kuulla sen!

ap

Vierailija
17/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta sinä nyt alkuun se miehen ylistäminen, sehän on suorastaan kuvottavan kuuloista, liioiteltua ja liian imelää. Ymmärrän kyllä, että haluaisit kehuja, mutta miehen pienet ketunpoikaset jäävät nyt täysin sinun kotkotuksen alle. Puhu siis vähemmän ja kuuntele enemmän. Huomaa miehen eleet, ilmeet ja tapa olla sinun kanssasi esimerkiksi kun olette ihmisten ilmoilla. Älä pyydä miestä toistelemaan sanomaansa, vaan ole läsnä tilanteessa kun olette yhdessä.

Vierailija
18/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta sinä nyt alkuun se miehen ylistäminen, sehän on suorastaan kuvottavan kuuloista, liioiteltua ja liian imelää. Ymmärrän kyllä, että haluaisit kehuja, mutta miehen pienet ketunpoikaset jäävät nyt täysin sinun kotkotuksen alle. Puhu siis vähemmän ja kuuntele enemmän. Huomaa miehen eleet, ilmeet ja tapa olla sinun kanssasi esimerkiksi kun olette ihmisten ilmoilla. Älä pyydä miestä toistelemaan sanomaansa, vaan ole läsnä tilanteessa kun olette yhdessä.

Jaaha, automaattinen korjaus iski jälleen! :D Piti kirjoittaa kehun poikaset eikä ketunpoikaset...

Vierailija
19/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä olisi KAMALAA? Miksi ahdistut sinuun kohdistuvista kehuista? Tunnet olosi mukavammaksi sellaisen ihmisen kanssa, joka pitää yllä jännitystä siitä tykkääkö hän sinusta oikeasti vai ei? Miksi haluat kiduttaa itseäsi?

En tiedä miten muilla miehillä mutta itse en mieti itseäni. Eli en siis jännitä tykkääkö joku minusta vaikkei kehuisikaan.

Joku kehu silloin tällöin on ihan ok, mutta ap kertoi "jumaloivansa miehen huulia yms. joka päivä". Whuut, en halua että tukkaani tai huuliani jumaloidaan.

Vierailija
20/22 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti paljolti ajatuksilta, mitä mulla oli yhdessä vaiheessa. (Miinus miehen jumalointi, kehun silloin tällöin, mutta joku järki siinäkin) Anyway, sen jälkeen kun asian käsittely meillä kärjistyi riidaksi, päätin vaan hyväksyä sen että mies on tollanen, eikä se siitä muuksi muutu. Jotkut ei vaan oo kehujatyyppiä. Mies sanoi mulle ettei koe kehumista luontevana, vaikka kuitenkin pitää mua kauniina ja rakastaa. Hankala hyväksyä jos on huomionkipeä, mutta minkäs teet. :D Ihana se on silti.