Miehet: minkänäköisen naisen ET seurustelisi? Kuvaile.
Eli mitkä ovat naisen ulkonäössä ne ylitsepääsemättömät turn offit, joita et hyväksyisi?
Kommentit (64)
Silmälasit, köyhyys, ylipaino, suvaitsevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän useita naisia, joita ei voisi kuvitella sinkkumarkkinoiden vetonauloiksi, ylipainoisia, homsuisia, kasvoilta ei-kauniita jne. ja heillä kaikilla on eron jälkeen taas uudet kumppanit, uudestaan naimisiinkin on moni mennyt. Miehet eivät ole sellaisia, joiksi tällä palstalla heidät yritetään tehdä: muka vain timmit kaunottaret kelpaavat. Ei ole totta. Tuolla ulkona todellisuudessa on toinen meininki.
Jos mies on itse sellainen, että timmit kaunottaret kuolaavat häntä, niin todennäköisesti ei itse huoli paljon huonompaa. Ne miehet joita nainen ei ole koskaan tullut iskemään, ovatlähes aina tyytyväisiä paljon vähempään. Ei ole mitään yhtä miestä. Ainoa minkä tämä takaa on, että esim. ylipainoisen naisen voi olla lähes mahdoton saada timmien kaunottarien kuolaamaa miestä. Kaikille muille löytyy joku ottaja.
Toinen juttu on, että kun mennään riittävän alas haluttavuudessa, niin ehkä kumpikaan ei huoli toisiaan. Ujo peräkammarinpoika saattaa odottaa, että nainen olisi edes suht. nätti ja ainakin melko lähellä normaalipainoa, mutta sekin on liikaa vaadittu. Ruma nainen saattaa odottaa, että mies olisi edes suht. kykenevä ottamaan oman tilansa elämässä ja kohtalaisilla sosiaalisilla taidoilla varustettu, mutta sekin on jo liikaa vaadittu.
- ylipaino
- huono iho
- ruma kasvoista
- hyvin miehiset kasvonpiirteet
- miehinen ääni
- tyhmyys ja olematon yleissivistys
- elämän läpi haahuilu, totaalinen kunnianhimottomuus
- surkea itsetunto
- persoonallisuushäiriöt
- siilitukka
- liika vasemmistohörhöily
- ongelmat seksuaalisuudessa
- kapeakatseisuus
- kauhea määrä tatuointeja/lävistyksiä, myös yksittäiset jos ovat väärässä paikassa, esim. tatuoinnit naamassa
- ei halua lapsia
- huumorintajuttomuus
- itsekeskeisyys
- muiden jatkuva syyttely omista ongelmista
- epärehellisyys, kaksinaamaisuus, toisten pinnallinen tuomitseminen
Sama täällä...olen 24, enkä ole ikinä seurustellut (enkä harrastanut seksiä), koska tutustuminen tosiaan vie aikaa ja miehet ilmeisesti luulevat etten ole kiinnostunut. Onneksi on kissa pitämässä seuraa