Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: minkänäköisen naisen ET seurustelisi? Kuvaile.

Vierailija
01.03.2016 |

Eli mitkä ovat naisen ulkonäössä ne ylitsepääsemättömät turn offit, joita et hyväksyisi?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän useita naisia, joita ei voisi kuvitella sinkkumarkkinoiden vetonauloiksi, ylipainoisia, homsuisia, kasvoilta ei-kauniita jne. ja heillä kaikilla on eron jälkeen taas uudet kumppanit, uudestaan naimisiinkin on moni mennyt. Miehet eivät ole sellaisia, joiksi tällä palstalla heidät yritetään tehdä: muka vain timmit kaunottaret kelpaavat. Ei ole totta. Tuolla ulkona todellisuudessa on toinen meininki.

Minä olen perusnätti ja hoikka: suhteita 0. Oman näkemykseni mukaan mitä kauniimpi nainen, sitä useampi mies haluaa suhteen. En tiedä yhtäkään lihavaa ja rumaa, seurustelevaa naista :/ Miehiä senkin edestä.

En minäkään mutta kaikki vähintäänkin siedettävän näköiset ovat suhteessa ja niitä hyvännäköisiä viedään kuin viimeistä päivää, ei ole paikkaa missä heitä ei tultaisi iskemään tämän tästä. Ja tosiaan, kauniit pääsevät suhteeseen todella helposti, tavallisemmilla se on vähän työn takana ja jos on susiruma niin se on jo lähestulkoon mahdotonta.

Ei pidä paikkaansa. Itse olen muiden mielestä kaunis ja luonteeltani kiltti, mutta silti minusta ei haluta muuta kuin pillua.

Olen taas huomannut päinvastaista, mitä rumempi nainen, sitä vaikeampaa on suhteeseen pääseminen. Kauniiden kanssa halutaa seurustella, rumat ei kelpaa kuin kännisen illan kertapanoksi.

Miksi sellaisia naisia sitten on, jotka eivät ole rumia vaan nättejä ja ok-luonteeltaan eivätkä kiinnosta miehiä kuin seksuaalisesti?

Hulluahan se on, että jos miehille ei kelpaa kuin pillu olisi nainen tämän takia ruma, vaikka muut kokemukset ja kommentit antavat olettaa, että on samalla tavalla nätti mitä ne suhteisiinkin kelpaavat naiset. 

Nyt puhuttiin siitä että miehet ovat epätoivossaan valmiita panemaan rumiakin naisia, mutta suhteisiin halutaan se kaunis nainen. Ruma ei kelpaa suhteseeen koska ei ole tarpeeksi laadukas.

Liittyyhän se asiaan kun juuri yksi kauniiksi itseään kuvaileva nainen sanoi etteivät miehet halua häntä kuin seksuaalisesti, ei kelpaa parisuhteeseen.

lopettakaa se tinder kiertopalkintona oleminen ja etsikää oikeaa suhdetta.

Vierailija
22/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän useita naisia, joita ei voisi kuvitella sinkkumarkkinoiden vetonauloiksi, ylipainoisia, homsuisia, kasvoilta ei-kauniita jne. ja heillä kaikilla on eron jälkeen taas uudet kumppanit, uudestaan naimisiinkin on moni mennyt. Miehet eivät ole sellaisia, joiksi tällä palstalla heidät yritetään tehdä: muka vain timmit kaunottaret kelpaavat. Ei ole totta. Tuolla ulkona todellisuudessa on toinen meininki.

Minä olen perusnätti ja hoikka: suhteita 0. Oman näkemykseni mukaan mitä kauniimpi nainen, sitä useampi mies haluaa suhteen. En tiedä yhtäkään lihavaa ja rumaa, seurustelevaa naista :/ Miehiä senkin edestä.

En minäkään mutta kaikki vähintäänkin siedettävän näköiset ovat suhteessa ja niitä hyvännäköisiä viedään kuin viimeistä päivää, ei ole paikkaa missä heitä ei tultaisi iskemään tämän tästä. Ja tosiaan, kauniit pääsevät suhteeseen todella helposti, tavallisemmilla se on vähän työn takana ja jos on susiruma niin se on jo lähestulkoon mahdotonta.

Ei pidä paikkaansa. Itse olen muiden mielestä kaunis ja luonteeltani kiltti, mutta silti minusta ei haluta muuta kuin pillua.

Tuo ei minkään järjen ja logiikan mukaan pidä paikkaansa, olen minäkin huomannut että aina ne kauniit on ne jotka pääsee suhteeseen tosi helposti ja rumat eivät meinaa löytää ketään, joten tuo nainen on joko ei-kaunis ja kuvittelee olevansa hyvännäköinen tai sitten hän on vain niin nirso ettei kukaan kelpaa hänelle.

Olen taas huomannut päinvastaista, mitä rumempi nainen, sitä vaikeampaa on suhteeseen pääseminen. Kauniiden kanssa halutaa seurustella, rumat ei kelpaa kuin kännisen illan kertapanoksi.

Miksi sellaisia naisia sitten on, jotka eivät ole rumia vaan nättejä ja ok-luonteeltaan eivätkä kiinnosta miehiä kuin seksuaalisesti?

Hulluahan se on, että jos miehille ei kelpaa kuin pillu olisi nainen tämän takia ruma, vaikka muut kokemukset ja kommentit antavat olettaa, että on samalla tavalla nätti mitä ne suhteisiinkin kelpaavat naiset. 

Nyt puhuttiin siitä että miehet ovat epätoivossaan valmiita panemaan rumiakin naisia, mutta suhteisiin halutaan se kaunis nainen. Ruma ei kelpaa suhteseeen koska ei ole tarpeeksi laadukas.

Liittyyhän se asiaan kun juuri yksi kauniiksi itseään kuvaileva nainen sanoi etteivät miehet halua häntä kuin seksuaalisesti, ei kelpaa parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tiedän lihavia ja vaatimattoman näköisiä naisia, joilla on miehiä joka sormelle ja osa on käynyt naimisissakin asti (ja eronnut, löytänyt uuden miehen jonka kanssa seurustellut vuosia ja taas eronnut). Yleensä näitä kaikkia yhdistää yksi asia ja se on oma aktiivisuus. Eräskin ystäväni, joka on reilusti ylipainoinen ja panostaa ulkonäköönsä nollan verran (eli ei meikkaa juuri koskaan, eikä pukeudu mitenkään erityisen kauniisti), deittailee miehiä nettipalstojen kautta ja lopulta päätyy seurustelusuhteeseen useiksi vuosiksi kerrallaan. Miehet ovat ihan hyviä miehiä, käyvät töissä eivätkä ole seinästä revittyjä.

Ihan oikeasti tässä maailmassa kaikki ei pyöri ulkonäön ympärillä. Kaikki eivät vain ole mitään baarien jännämiehiä tai av-palstan lassukoita, jotka piirittävät niitä hyvännäköisiä naisia. Omalla aktiivisuudella voi saada hyvän miehen, jossa ei ole mitään muuta vikaa kuin ettei se itse uskalla lähestyä.

Olisi mielenkiintoista nähdä millaisilta nuo naiset oikeasti näyttävät. Itse en tiedä nimittäin tuollaisia esimerkkejä lainkaan vaan kaikki naiset, joiden tiedän etteivät ole kelvanneet kuin seksiin (ei parisuhteeseen) laittautuvat, urheilevat ja ovat kasvoiltaan ihan keskiverto-nätti -välillä. Silti kelpaavat vain joko yhden illan juttuihin tai korkeintaan seksisuhteisiin.

Vierailija
24/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lopettakaa se tinder kiertopalkintona oleminen ja etsikää oikeaa suhdetta.

En ole tuo aiempi nainen, mutta en ole koskaan käyttänyt tinderiä enkä käy myöskään baareissa vaan miehet ovat löytyneet harrastuksista ja töiden kautta.

Muutenkin täysin ala-arvoista kielenkäyttöä, ei fiksun ja mukavan ihmisen puhetta.

Vierailija
25/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa muuten valita mutta liekki- tai kiitospaitainen, tatuoitu tai venäläinen on ainoat ehdoton ei.

Vierailija
26/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidun, lävistetyn, wt-tyylisen, kiroilevan ( siis ei nut haittaa jos joskus pääsee kirosana kun lyö sormeensa vasaralla mutta jatkuva kiroilu on tuen off.

Vierailija
27/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä tiedän lihavia ja vaatimattoman näköisiä naisia, joilla on miehiä joka sormelle ja osa on käynyt naimisissakin asti (ja eronnut, löytänyt uuden miehen jonka kanssa seurustellut vuosia ja taas eronnut). Yleensä näitä kaikkia yhdistää yksi asia ja se on oma aktiivisuus. Eräskin ystäväni, joka on reilusti ylipainoinen ja panostaa ulkonäköönsä nollan verran (eli ei meikkaa juuri koskaan, eikä pukeudu mitenkään erityisen kauniisti), deittailee miehiä nettipalstojen kautta ja lopulta päätyy seurustelusuhteeseen useiksi vuosiksi kerrallaan. Miehet ovat ihan hyviä miehiä, käyvät töissä eivätkä ole seinästä revittyjä.

Ihan oikeasti tässä maailmassa kaikki ei pyöri ulkonäön ympärillä. Kaikki eivät vain ole mitään baarien jännämiehiä tai av-palstan lassukoita, jotka piirittävät niitä hyvännäköisiä naisia. Omalla aktiivisuudella voi saada hyvän miehen, jossa ei ole mitään muuta vikaa kuin ettei se itse uskalla lähestyä.

Olisi mielenkiintoista nähdä millaisilta nuo naiset oikeasti näyttävät. Itse en tiedä nimittäin tuollaisia esimerkkejä lainkaan vaan kaikki naiset, joiden tiedän etteivät ole kelvanneet kuin seksiin (ei parisuhteeseen) laittautuvat, urheilevat ja ovat kasvoiltaan ihan keskiverto-nätti -välillä. Silti kelpaavat vain joko yhden illan juttuihin tai korkeintaan seksisuhteisiin.

Onpa omituista. Mitä ikäluokkaa edustat? En keksi mitään muuta selitystä tuolle kuin sukupolven, itse puhun kolmekymppisten sarjasta.

Ja siis edellä kertomani (eli lainaamasi pätkä) on aivan totisinta totta. Enkä itsekään ole mikään missi, joku urheilu on minusta kaukana - salilla kävin varmaankin lukiossa viimeksi. Silti olen aina saanut valita seurani ja nyt olen seurustellut kuusi vuotta saman ihmisen kanssa.

Vierailija
28/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on ihan normaalin näköinen ja kelpaa seksiin, ainoa vikahan voi olla vain persoonallisuudessa.

Jos ei vaan kemiat satu kohtaamaan ei siinä auta vaikka olisi ulkomuodoltaan kuinka täydellinen tahansa.

Älkää hätäilkö, kyllä se sopiva tulee kun on tullakseen :)

Vierailija
29/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen jolla ei ole pillua. Kaikki naiset on rakastuessaan kauniita.

Vierailija
30/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa omituista. Mitä ikäluokkaa edustat? En keksi mitään muuta selitystä tuolle kuin sukupolven, itse puhun kolmekymppisten sarjasta.

Ja siis edellä kertomani (eli lainaamasi pätkä) on aivan totisinta totta. Enkä itsekään ole mikään missi, joku urheilu on minusta kaukana - salilla kävin varmaankin lukiossa viimeksi. Silti olen aina saanut valita seurani ja nyt olen seurustellut kuusi vuotta saman ihmisen kanssa.

20-25. Ja en siis uskokaan, että valehtelit. On vaan jännä miten erilaisia kokemuksia ihmisillä on.

Vierailija
31/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonassa se vika on, jos ei ulkonäöllä kelpaa. Esim olen itse suht kaunis mutta introvertti. Ja jostain pirun syystä minua lähestyvät aina ekstrovertti miehet, joiden kanssa maailmankuva ei sitten kohtaa.

Nykyään on kyllä jo mies. Ei tarvita kuin se yksi oikeanlainen :)

Vierailija
32/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, hampaita puuttuu ja loputkin huonossa kunnossa, possunenä

Vierailija
33/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidun.

Vierailija
34/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloittaisi suhdetta itsekeskeisen, meikatun ja ulkonäköönsä panostavan naisen kanssa. Äly menee kauneuden edelle aina.

Vierailija
35/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloinen, arkielämää haittaava lihavuus/sairaalloinen alipaino. Aika vähissä on oman ikäiset naiset, jotka eivät mulle ulkonäön puolesta kelpaa

Mies28

Vierailija
36/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen josta näkyy kova alkoholin, tupakan tai huumeiden käyttö, oli kuinka hyvännäköinen hyvänsä. Joka päivä ja kotonakin meikkaavan kanssa. Hymyttömän ihmisen kanssa. Huulensa täyttäneiden ja botoxia ottaneiden kanssa.

Äly, mielikuvitus, huumori, uteliaiuus, seksuaalisuus ja tällaiset ovat muuten ne kriteerit, joiden seurassa viihdyn.

Vierailija
37/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aloittaisi suhdetta itsekeskeisen, meikatun ja ulkonäköönsä panostavan naisen kanssa. Äly menee kauneuden edelle aina.

Kauniita ja älykkäitä naisia on olemassa. Esim. yliopistot pullollaan.

Vierailija
38/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Nainen, jolla on reikä päässä (itsetunnossa), meikkaa ja panostaa ulkonäköönsä sairaaloisesti. Itseensä tyytyväinen ihminen on sinut itsensä kanssa sellaisena kuin on.

Tiedoksesi: yliopistossa on eniten mielisairaita ja akateemisista lääkärit tekevät eniten itsemurhia.

Vierailija
39/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Nainen, jolla on reikä päässä (itsetunnossa), meikkaa ja panostaa ulkonäköönsä sairaaloisesti. Itseensä tyytyväinen ihminen on sinut itsensä kanssa sellaisena kuin on.

Tiedoksesi: yliopistossa on eniten mielisairaita ja akateemisista lääkärit tekevät eniten itsemurhia.

Itsekin olen huomannut ihan käytännössä yliopistoihmisten keskuudessa keskimääräistä enemmän mielenterveys- ja itsetunto-ongelmia..

Ehkä äly ja järki eivät sovi samaan päähän :)

Anteeksi, ei ole tarkoitus yleistää, oman kokemukseni vain kerron..

Vierailija
40/64 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen josta näkyy kova alkoholin, tupakan tai huumeiden käyttö, oli kuinka hyvännäköinen hyvänsä. Joka päivä ja kotonakin meikkaavan kanssa. Hymyttömän ihmisen kanssa. Huulensa täyttäneiden ja botoxia ottaneiden kanssa.

Äly, mielikuvitus, huumori, uteliaiuus, seksuaalisuus ja tällaiset ovat muuten ne kriteerit, joiden seurassa viihdyn.

Miksi ei voisi olla sekä kaunis että älykäs? Vai onko se niin että vain rumat ja tavikset voivat olla älykkäitä? Muistan lukeneeni tutkimuksista joitakin vuosia sitten, joissa todettiin että kauniit ihmiset ovat usein myös keskimääräistä älykkäämpiä.