Kertokaa luottomeikkinne!
Etenkin meikkivoiteista haluaisin kuulla, mikä on hyvää. Ja tietysti kun joka naisella on jokin muukin meikkiluottotuote, saa nekin jakaa, meikkipussin sisällön karsinta ja päivitys tulilla!
Kommentit (37)
Minäkin olen luottanut jo 15 vuotta Sensain 38° ripsiväriin (siis tämä on se entinen Kanobo).
Bare Mineralsin seerumimeikkivoide Bareskin on aivan loistava ainakin kuivaihoiselle. Nestemäinen ja kevyt, mutta peittävä. Kaunis lopputulos. Saman merkin Illuminating Mineral Veil, unelmankevyt valoa heijastava irtopuuteri.
YSL:n False Lash Effect -ripsiväri.
Sally Hansenin Lip Treatment Gloss ja Jane Iredalen huulikiillot.
Liz Earlen voidemainen poskipuna.
Vierailija kirjoitti:
Lily Lolo -mineraalimeikkipuuteri, sillä tulee kuulas iho, peittää pikkuvirheet, pysyy kasvoilla kellastumattomana pitkin päivää eikä tule rakeisen eikä tunkkaisen näköiseksi.
Öö... Mulla tuosta kauhukokemus. Sillä tulee kuivan, ikääntyneen ja jauhoisen näköinen iho. Lisäksi ei peitä käytännössä mitään. Nuorilla ja rasvaisehkon ihon omaavilla voi toimia, mutta kuivaihoiset ja yli kolmevitoset varokaa ellette halua korostaa jokaista juonnetta.
Minulla Lumenen CC-voide, Lumenen aika punainen huulipuna, Kiehlsin yöseerumi, Dermoshopin huultenrajauskynä värillisenä ja värittömänä=estää huulimeikin karkailun sekä heidän energia-kasvovoide. Ripsarina aina joku markettituote, pari viime kertaa ollut Maybellinen joku tummansininen tuubi.
Aika monta meikkivoidetta yms. olen kokeillut, mutta enpä ole vielä löytänyt herkälle iholle sopivaa, sellaista, joka ei menisi joka juonteeseen ja ihohuokoseen.
Käytänkin vaan kevyesti Avenen Couverance peitevoidetta punerviin kohtiin ja Avenen Mosaic puuteria.
Herkille silmille paras ripsari on Cliniquen Lash Power (ruskea).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lily Lolo -mineraalimeikkipuuteri, sillä tulee kuulas iho, peittää pikkuvirheet, pysyy kasvoilla kellastumattomana pitkin päivää eikä tule rakeisen eikä tunkkaisen näköiseksi.
Öö... Mulla tuosta kauhukokemus. Sillä tulee kuivan, ikääntyneen ja jauhoisen näköinen iho. Lisäksi ei peitä käytännössä mitään. Nuorilla ja rasvaisehkon ihon omaavilla voi toimia, mutta kuivaihoiset ja yli kolmevitoset varokaa ellette halua korostaa jokaista juonnetta.
Mä olen käyttänyt tätä jo 8 vuotta, ainut huono puoli on että rasvaisella ihollä välillä kerääntyy juonteisiin ja ei täysi peittävyys.
Diorshow on paras ripsari jota olen käyttänyt.
Kanebon Sensai meikkipuuteri. Arjessa helppo ja nopea. Tätä olen käyttänyt jo vuosia.
Lancome Photogenic lumessence oli paras meikkivoide mutta nyt sitä ei löydy enää. Mulla on aika hankala iho ja peitettävää on.. Olisikohan mitään vastaavanlaista mitä kokeilla?
L'Oreal Anti-Redness Magic Skin Beautifier BB Cream, nimihirviö. Vihreys neutraloi couperosaa. Toinen on maybellinen New baby skin primeri, jota kylläkin sutaisen meikin päälle. Tasoittaa huokoset piiloon, tekee ihon mattaiseksi eikä tarvitse puuteria, joka korostaisi ryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Lily Lolon tuotteet ovat laadukkaita mutta valitettavasti minun ihonsävylleni sopivaa mineraalimeikkipuuteria ei ole. Minulla on vaalea oliivi-iho enkä ole tähän päivään mennessä löytänyt mistään oikean sävyistä meikkivoidetta.
Minulla on myös hyvin vaalea, hyvin kellertävä iho, jossa on aavistuksen verran vihertävää sävyä. Minäkään en ole koskaan aiemmin löytänyt täysin sopivaa meikkivoiteen sävyä, mutta Body Shopin kosteuttava meikkivoide vaaleimmassa sävyssä sopii täydellisesti! Kannattaa edes kokeilla jos et vielä ole kokeillut! :)
Eikä kannata antaa tuon "kosteuttavan" tuossa hämätä. Kestää rasvaisellakin iholla hyvin mutta peittävyys ei ole mikään huima, vaikka tasoittaa ihoa kauniisti. Tällä hetkellä tuo on suosikkimeikkivoiteeni!
Vierailija kirjoitti:
Lancome Photogenic lumessence oli paras meikkivoide mutta nyt sitä ei löydy enää. Mulla on aika hankala iho ja peitettävää on.. Olisikohan mitään vastaavanlaista mitä kokeilla?
Jos on varaa hankkia vähän kalliimpaa, niin Diorin Forever tai sitten Diorin Star-meikkivoiteet on todella peittäviä ja kestäviä, eivät silti ole täysin mattapintaisia eivätkä varsinkaan ole tunkkaisen näköisiä :)
Meow cosmetics mineraalimeikkipuuteri on oikein hyvä, käytän sitä peittävintä. Sävyjä hurjana. Peittää paremmin kuin lily lolo tai everyday.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lily Lolon tuotteet ovat laadukkaita mutta valitettavasti minun ihonsävylleni sopivaa mineraalimeikkipuuteria ei ole. Minulla on vaalea oliivi-iho enkä ole tähän päivään mennessä löytänyt mistään oikean sävyistä meikkivoidetta.
Minulla on myös hyvin vaalea, hyvin kellertävä iho, jossa on aavistuksen verran vihertävää sävyä. Minäkään en ole koskaan aiemmin löytänyt täysin sopivaa meikkivoiteen sävyä, mutta Body Shopin kosteuttava meikkivoide vaaleimmassa sävyssä sopii täydellisesti! Kannattaa edes kokeilla jos et vielä ole kokeillut! :)
Eikä kannata antaa tuon "kosteuttavan" tuossa hämätä. Kestää rasvaisellakin iholla hyvin mutta peittävyys ei ole mikään huima, vaikka tasoittaa ihoa kauniisti. Tällä hetkellä tuo on suosikkimeikkivoiteeni!
Alima Puren mineraalipohjissa on hyviä, luonnollisen värisiä oliivisävyjä.
Tuo jo jonkun mainitsema blueberry curl waterproof lumenelta.